Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Mechanika budowli Teoria i przykłady

Mechanika budowli Teoria i przykłady

104.00zł
88.40zł
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników 42.00zł
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników

Tytuł: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
ISBN: 978-83-8085-204-4
Ilość stron: 166
Data wydania: 06/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x22.9
Wydawnictwo: Difin
Cena: 42.00zł


Książka  przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach.

Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.

Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.

Spis treści:
 
Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
1.1. Charakter mediów społecznościowych
1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych
1.2.1. Komunikatory internetowe
1.2.2. Serwisy społecznościowe
1.3. Zalety i wady „bycia connected”
1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów
1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki
1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach
1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?  Różnice między generacjami X, Y i Z

ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym
2.1. Specyfika badań międzynarodowych
2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych
2.2.1. Charakter badań
2.2.2. Zakres przestrzenny
2.2.3.  Metoda badawcza
2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość
2.2.5. Ograniczenia badania
2.3. Charakterystyka badanej próby
2.3.1. Charakterystyka respondentów
2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych

ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych
3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów 
3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji
3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki
3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy

Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Aneks
Media społecznościowe – wykorzystanie
Media społecznościowe a zachowania konsumenta

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników”, kupili także:

Head First Design Patterns edycja polska (Rusz głową), Eric Freeman, Elisabeth Freeman, Kathy Sierra, Bert Bates, Wydawnictwo Helion

Matematyka dla kierunków ekonomicznych. Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej. Wydanie 6, Henryk Gurgul , Marcin Suder, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Zagadnienia zaawansowane programowania systemów SCADA, Ryszard Jakuszewski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Projektowanie wnętrz Apartamenty, Macarena San Martin, Wydawnictwo Solis

Podręcznik CSS Eric Meyer o tworzeniu nowoczesnych układów stron WWW Smashing Magazine, Eric A. Meyer, Wydawnictwo Helion

Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Helion

Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera, David Airey, Wydawnictwo Helion
<b>Arduino w nauce Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników</b>, <font color="navy">Richard J. Smythe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Arduino w nauce Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników, Richard J. Smythe, Wydawnictwo Promise

Fizyka Paszport maturzysty, Mirosław Galikowski, Wydawnictwo RM

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami