Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Excel 2019 Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

Microsoft Excel 2019 Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

98.70zł
78.96zł
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników 42.00zł
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników

Tytuł: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
ISBN: 978-83-8085-204-4
Ilość stron: 166
Data wydania: 06/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x22.9
Wydawnictwo: Difin
Cena: 42.00zł


Książka  przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach.

Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.

Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.

Spis treści:
 
Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
1.1. Charakter mediów społecznościowych
1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych
1.2.1. Komunikatory internetowe
1.2.2. Serwisy społecznościowe
1.3. Zalety i wady „bycia connected”
1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów
1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki
1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach
1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?  Różnice między generacjami X, Y i Z

ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym
2.1. Specyfika badań międzynarodowych
2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych
2.2.1. Charakter badań
2.2.2. Zakres przestrzenny
2.2.3.  Metoda badawcza
2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość
2.2.5. Ograniczenia badania
2.3. Charakterystyka badanej próby
2.3.1. Charakterystyka respondentów
2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych

ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych
3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów 
3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji
3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki
3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy

Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Aneks
Media społecznościowe – wykorzystanie
Media społecznościowe a zachowania konsumenta

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników”, kupili także:
<b>Głębokie uczenie. Wprowadzenie</b>, <font color="navy">Jacek Tabor, Marek Śmieja, Łukasz Struski, Przemysław Spurek, Maciej W</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Głębokie uczenie. Wprowadzenie, Jacek Tabor, Marek Śmieja, Łukasz Struski, Przemysław Spurek, Maciej W, Wydawnictwo Helion

Perswazja sztuka zdobywania tego czego pragniesz, Dave Lakhani, Wydawnictwo Onepress

Odruchy, uczenie się i zachowanie Okno do umysłu dziecka, Sally Goddard-Blythe, Wydawnictwo Naukowe PWN

Naturalna pewność siebie. Siła, która zmieni Twoje życie, Tomasz Marzec, Wydawnictwo Onepress

Działaj z Serverless Wprowadzenie do AWS Lambda i architektury Serverless, Gojko Adžić, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jazz i fizyka. Tajemniczy związek muzyki ze strukturą Wszechświata, Alexander Stephon, Wydawnictwo Prószyński

Inteligentna przestrzeń Trzeci wymiar innowacyjności, Głowińska Joanna Bach, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Rejestr Windows XP praktyczne przykłady, Piotr Czarny, Wydawnictwo Helion

Matematyka w biologii, Urszula Foryś, Wydawnictwo WNT

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami