Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Dynamika emocji Teoria i praktyka

Dynamika emocji Teoria i praktyka

49.00zł
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników 42.00zł
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników

Tytuł: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
ISBN: 978-83-8085-204-4
Ilość stron: 166
Data wydania: 06/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x22.9
Wydawnictwo: Difin
Cena: 42.00zł


Książka  przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach.

Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.

Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.

Spis treści:
 
Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
1.1. Charakter mediów społecznościowych
1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych
1.2.1. Komunikatory internetowe
1.2.2. Serwisy społecznościowe
1.3. Zalety i wady „bycia connected”
1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów
1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki
1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach
1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?  Różnice między generacjami X, Y i Z

ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym
2.1. Specyfika badań międzynarodowych
2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych
2.2.1. Charakter badań
2.2.2. Zakres przestrzenny
2.2.3.  Metoda badawcza
2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość
2.2.5. Ograniczenia badania
2.3. Charakterystyka badanej próby
2.3.1. Charakterystyka respondentów
2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych

ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych
3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów 
3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji
3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki
3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy

Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Aneks
Media społecznościowe – wykorzystanie
Media społecznościowe a zachowania konsumenta

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników”, kupili także:

Dokumentacja budowlana 3 Wstęp do projektowania architektonicznego, Krzysztof Tauszyński, Wydawnictwo WSiP

O rozwiązywaniu równań w liczbach całkowitych, Wacław Sierpiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Uczenie maszynowe w Pythonie. Leksykon kieszonkowy, Matt Harrison, Wydawnictwo Helion

Teoria liczb w zadaniach, Jerzy Rutkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów, Tony Curtis, Wydawnictwo Wolters Kluwer

JavaScript podręcznik tworzenia interaktywnych stron internetowych Wydanie II, Dave Thau, Wydawnictwo Helion

Sześć niemożliwych rzeczy Kwanty ukojenia i tajemnice subatomowego świata, John Gribbin, Wydawnictwo Prószyński

Mikrokontrolery XMC1000 z Cortex-M0 w praktyce od mikrokontrolera do systemu. 12 projektów z XMC 2GO, Szymon Panecki, Wydawnictwo BTC

ISDN Cyfrowe sieci zintegrowane usługowo, Dariusz Kościelnik, Wydawnictwo WKiŁ

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami