Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Vista Resource kit Tom I/II

Windows Vista Resource kit Tom I/II

198.45zł
148.84zł
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników 42.00zł
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników

Tytuł: Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
ISBN: 978-83-8085-204-4
Ilość stron: 166
Data wydania: 06/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x22.9
Wydawnictwo: Difin
Cena: 42.00zł


Książka  przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach.

Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.

Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.

Spis treści:
 
Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym
1.1. Charakter mediów społecznościowych
1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych
1.2.1. Komunikatory internetowe
1.2.2. Serwisy społecznościowe
1.3. Zalety i wady „bycia connected”
1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów
1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki
1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach
1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?  Różnice między generacjami X, Y i Z

ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym
2.1. Specyfika badań międzynarodowych
2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych
2.2.1. Charakter badań
2.2.2. Zakres przestrzenny
2.2.3.  Metoda badawcza
2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość
2.2.5. Ograniczenia badania
2.3. Charakterystyka badanej próby
2.3.1. Charakterystyka respondentów
2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych

ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych
3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów 
3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji
3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki
3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy

Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Aneks
Media społecznościowe – wykorzystanie
Media społecznościowe a zachowania konsumenta

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników”, kupili także:
<b>Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie</b>, <font color="navy">Dr. Barbara Oakley, Olav Schewe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie, Dr. Barbara Oakley, Olav Schewe, Wydawnictwo Sensus
<b>W słońcu Egiptu Z dziejów podróży nad Nil</b>, <font color="navy">Adam Łukaszewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
W słońcu Egiptu Z dziejów podróży nad Nil, Adam Łukaszewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mózg na detoksie. Oczyść swój umysł, by sprawniej myśleć, wzmocnić relacje i znaleźć szczęście</b>, <font color="navy">David Perlmutter MD, Austin Perlmutter MD, Kristin Loberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Mózg na detoksie. Oczyść swój umysł, by sprawniej myśleć, wzmocnić relacje i znaleźć szczęście, David Perlmutter MD, Austin Perlmutter MD, Kristin Loberg, Wydawnictwo Sensus

Prawo budowlane z umowami w działalności inwestycyjnej Komentarz, Helena Kisilowska, Wydawnictwo LexisNexis

Słownik techniczny hiszpańsko-polski REA, Tadeusz Weroniecki, Wydawnictwo REA

Wszystko zaczyna się w głowie, a kończy, gdy nie działasz, Karolina Cwalina-Stępniak, Wydawnictwo Sensus

Poradnik narzędziowca Wydanie V, Eugeniusz Górski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zielony rynek finansowy Ekologiczna ewolucja rynku finansowego, Leszek Dziawgo, Wydawnictwo PWE

Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami, Katarzyna Lorek, Wydawnictwo Onepress

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami