Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Badania statystyczne

Badania statystyczne

59.00zł
50.15zł
Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę 49.00zł 34.79zł
Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę

Tytuł: Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę
Autor: Jason Falls, Erik Deckers
ISBN: 978-83-246-4788-0
Ilość stron: 280
Data wydania: 04/2013
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł


  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski
Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.

  • Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
  • Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
  • Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
  • Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.

Spis treści:

I Media społecznościowe są dla hippisów. Marketing społecznościowy - dla biznesu (27)
1. Zignoruj ekscytację. Uwierz faktom (29)

  • Media społecznościowe i krzywa ekscytacji (31)
  • Kłopot z kazaniami teoretyków mediów społecznościowych (35)
  • Pytanie o wskaźnik ROI to pomyłka (37)
  • Siedem rzeczy, które może Ci dać marketing społecznościowy (40)
    • 1. Budowanie świadomości marki (40)
    • 2. Ochrona reputacji marki (41)
    • 3. Poprawa public relations (42)
    • 4. Tworzenie własnej społeczności (42)
    • 5. Poprawa jakości obsługi klienta (43)
    • 6. Uproszczenie prac badawczo-rozwojowych (44)
    • 7. Podniesienie liczby potencjalnych klientów i poprawa wyników sprzedaży (44)
  • Kiedy mówisz "marketing", masz na myśli biznes (45)

2. Nie chodzi o nich, ale o Ciebie! (47)

  • Dzisiejszy konsument jest inny. Za to Ty jesteś dinozaurem (49)
  • Nigdy nie panowałeś nad swoim komunikatem (52)
  • Media społecznościowe mogą się przyczynić do obalenia rządu. A co mogą zrobić dla firmy? (53)
  • Uczestnictwo w mediach społecznościowych to nie wszystko; równie ważna jest postawa prospołecznościowa (55)
  • Jeżeli nie ufasz podwładnym, zatrudniłeś nieodpowiednie osoby (57)
  • Nie zrzucaj winy na IT, na przepisy albo na prawników (59)
  • To nie media społecznościowe naruszają politykę firmową, tylko ludzie (60)
  • Do czego służą media społecznościowe? (61)
  • Kolej na Ciebie (63)

3. Przechytrzony przez konkurencję (65)

  • Klienci już Ci nie ufają (67)
  • Śmiało, kup reklamę! (69)
  • Jesteśmy firmą b2b; nie liczymy się (71)
  • Zniszcz drukarkę (72)
  • Branża okrętowa uspołecznia się (72)
  • To nie musi być takie skomplikowane (73)
    • Chcesz być Gregiem Tackettem czy jego konkurencją? (75)

4. Tajemnica? W tym nie ma żadnej tajemnicy (77)

  • Marketing społecznościowy polega na komunikacji, a nie na korzystaniu z technologii (78)
  • Narzędzia komunikacyjne się zmieniają, ale potrzeba porozumiewania się jest niezmienna (79)
  • Media społecznościowe nie są medium reklamowym, ale platformy społecznościowe mogą nim być (80)
  • Przecież to bułka z masłem! (84)
  • Początki w mediach społecznościowych przypominają proszenie inwestora o pieniądze (84)
  • Planowanie i pomiar skuteczności to podstawy marketingu społecznościowego (86)
  • Pięć sposobów zmiany swojego nastawienia, które gwarantują sukces w marketingu społecznościowym (z jednym zastrzeżeniem) (88)

II. Jak naprawdę działa marketing społecznościowy? (93)
5. Pohałasuj. Jak marketing społecznościowy wspomaga budowanie świadomości marki? (95)

  • Wyobrażenia społeczności kształtują Twoją markę (97)
  • Marketing tradycyjny i jego wskaźniki od lat Cię okłamują (101)
    • Dlaczego nie możemy zmierzyć skuteczności tradycyjnego marketingu i PR? (103)
    • Dlaczego możemy zmierzyć skuteczność mediów społecznościowych? (104)
  • Porównaj koszty mediów społecznościowych i mediów tradycyjnych (106)
    • Ile kosztuje marketing tradycyjny? (107)
    • Ile kosztuje marketing społecznościowy? (108)
  • Plotkarze wszystkich krajów, łączcie się! (109)
  • Mierniki budowania świadomości marki (111)

6. To Twój dom. Marketing społecznościowy chroni Twoją reputację (115)

  • "Komunikacja kryzysowa". Co to takiego? (119)
  • Ach, gdyby tak media tradycyjne się poprawiły! (120)
  • Jeżeli nie słuchasz i nie reagujesz, kończysz jak Chi-Chi's (123)
  • Komunikacja z krytykantami w sześciu krokach (125)
  • Dość już o negatywach! (126)
  • Ochrona reputacji od strony technicznej (127)
  • Jak mierzyć ochronę reputacji? (129)

7. Relacja z publiką. Marketing społecznościowy i public relations (133)

  • Public relations nie dotyczą już mediów tradycyjnych (137)
    • Dziennikarze także korzystają z mediów społecznościowych (139)
    • Prosto do sedna dzięki mediom społecznościowym (140)
  • Media tradycyjne zostały z tyłu (141)
    • Jak uciec przed filtrem informacyjnym mediów tradycyjnych? (142)
  • Krajobraz nowych relacji z mediami (144)
  • Komunikacja kryzysowa zaczyna się na wiele miesięcy przed kryzysem (147)
  • Sposoby postępowania z krytykantami (148)
  • Jak mierzyć skuteczność public relations? (150)

8. Efekt Kumbaya. Marketing społecznościowy tworzy społeczność (153)

  • Różne rodzaje społeczności (157)
  • Tworzenie społeczności to coś więcej niż nawiązywanie znajomości (160)
  • Ocena społeczności (161)
  • Nawet nożyczki mogą mieć swoją społeczność! (163)
    • Konkurencja wchodzi do naszej społeczności. Co robić? (165)
  • Jak to zrobić i za ile? (168)

9. Chodzi o nich. Marketing społecznościowy stymuluje obsługę klienta (171)

  • Dlaczego reakcje klientów są takie ważne? (174)
  • Poprzyj słowa... swoimi ludźmi (175)
  • Nie można pomóc wszystkim (176)
  • Nie jesteś "zaklinaczem kretynów" (178)
  • Czasami wystarczą dwa słowa (179)
  • Jak mierzyć jakość obsługi klienta? (182)
  • Pomiar oszczędności w obsłudze klienta (183)

10. Zmądrzej. Marketing społecznościowy stymuluje prace badawczo-rozwojowe (187)

  • Współpraca to ostatni krzyk mody (188)
  • Współpraca z klientem procentuje nowymi klientami (189)
    • Współpraca z... nożyczkami (190)
  • Podano pizzę (193)
    • Pomiar skuteczności prac badawczo-rozwojowych (194)
    • R&D plus R&D (196)
    • Ale my jesteśmy małą firmą i nie mamy działu R&D (197)
    • Jak zaplanować prace badawczo-rozwojowe? (200)

11. Zawsze chodzi o kasę. Marketing społecznościowy stymuluje sprzedaż (203)

  • Reklama to nic złego (207)
  • Reklama jest skierowana na zewnątrz, media społecznościowe do wewnątrz (208)
  • Przykładowa sprzedaż dzięki marketingowi społecznościowemu (209)
  • Wskaźniki PI i KPI (210)
  • Jak mierzyć wyniki sprzedaży? (212)
  • Wiemy po co, nie wiemy jak (215)

III. Do dzieła! (217)
12. Ulecz swoje lęki za pomocą solidnej strategii (219)

  • Dlaczego potrzebujemy strategii społecznościowej? (221)
  • Kwestia własności (225)
    • Co pracownicy mogą robić w domu? (225)
  • Praca zdalna to nie to samo co komunikacja prywatna (227)
  • Co powinno się znaleźć w strategii społecznościowej? (227)
    • Co robić z informacjami poufnymi i jak nie doradzać innym? (231)
  • Zaufanie do pracowników a kwestia wypowiadania się w imieniu firmy (232)
    • Kto powinien to wprowadzić w życie? (232)
    • Kto ponosi odpowiedzialność? (234)
    • Marnowanie czasu w mediach społecznościowych (234)

13. Przydziel obowiązki i bądź odpowiedzialny (237)

  • Kwestia odpowiedzialności (238)
  • Plusy i minusy (239)
    • Marketing (239)
    • Sprzedaż (240)
    • Public relations (240)
    • Obsługa klienta (241)
  • Kto nie powinien się tym zajmować? (241)
  • Układ idealny (242)
  • Media społecznościowe są dla doświadczonych pracowników, a nie dla praktykantów (244)
  • Idealny specjalista do spraw mediów społecznościowych (245)
  • Twój pracownik robi furorę w mediach społecznościowych (246)
  • Modele zarządzania mediami społecznościowymi (248)
  • Odpowiedzialny zespół (249)

14. To NIE piaskownica, tu się robi interesy (251)

  • Już wiesz, co może Ci dać marketing społecznościowy. Określ więc, co musi Ci dać (252)
  • Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu (254)
  • Od planu do działania (255)
  • Na wszelki wypadek (258)
  • Czasami samemu się nie da (259)

15. Społecznościowość (265)

  • Klienci noszą z dumą symbole biznesów społecznościowych (266)
  • Marketing społecznościowy to nie tylko biznes (267)
  • Pięć czynników pobudzających zmianę tradycyjnego nastawienia (270)
    • Stymulant numer jeden. Usłysz, a potem słuchaj (270)
    • Stymulant numer dwa. Podziel się, a potem rozwiąż (271)
    • Stymulant numer trzy. Uruchom, a potem się ucz (272)
    • Stymulant numer cztery. Zaufaj, a potem uzgadniaj (272)
    • Stymulant numer pięć. Daj, a potem weź (273)
  • W końcu to biznes (274)
Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę
Tytuł książki: "Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę"
Autor: Jason Falls, Erik Deckers
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę”, kupili także:
<b>Zarządzanie projektami Zastosowanie w biznesie inżynierii i nowych technologiach</b>, <font color="navy">John M. Nicholas, Herman Steyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zarządzanie projektami Zastosowanie w biznesie inżynierii i nowych technologiach, John M. Nicholas, Herman Steyn, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 2 Wydanie 14</b>, <font color="navy">Włodzimierz Starosolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 2 Wydanie 14, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Cinema 4D</b>, <font color="navy">Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Cinema 4D, Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj, Wydawnictwo HELION
<b>Chemia fizyczna Tom 4 Laboratorium fizykochemiczne</b>, <font color="navy">Andrzej Olszowski, Ludwik Komorowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia fizyczna Tom 4 Laboratorium fizykochemiczne, Andrzej Olszowski, Ludwik Komorowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wojskowa walka wręcz</b>, <font color="navy">Aleksiej Aleksiejewicz Kadocznikow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Wojskowa walka wręcz, Aleksiej Aleksiejewicz Kadocznikow, Wydawnictwo AHA
<b>Wojownik czasu Koniec z chaosem, niespełnionymi obietnicami i odkładaniem spraw na później</b>, <font color="navy">Steve Chandler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wojownik czasu Koniec z chaosem, niespełnionymi obietnicami i odkładaniem spraw na później, Steve Chandler, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Inżynieria wiatrowa Podstawy i zastosowania

Inżynieria wiatrowa Podstawy i zastosowania

69.00zł
55.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN

środa, 24 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami