Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Komputerowe systemy pomiarowe wydanie 2 uaktualnione

Komputerowe systemy pomiarowe wydanie 2 uaktualnione

44.10zł
37.49zł
Mechanizmy władzy w biznesie Psychologia na wysokim stanowisku 37.90zł
Mechanizmy władzy w biznesie Psychologia na wysokim stanowisku

Tytuł: Mechanizmy władzy w biznesie Psychologia na wysokim stanowisku
Autor: David J. Lieberman
ISBN: 978-83-246-2871-1
Ilość stron: 224
Data wydania: 12/2010
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.90zł


Moc tkwi w psychologii

  • Kreuj swój osobisty wizerunek i naucz się osłabiać negatywny rozgłos
  • Zamień każdego sabotażystę w najszczerszego sprzymierzeńca
  • Kieruj trudnymi ludźmi
  • Poznaj kulisy psychologii konfliktu
  • Stosuj pięć zasad psychologicznych, pozwalających osiągnąć każdy cel

FBI już korzysta z niezawodnych rad Liebermana, a Ty?

Na rynku gra toczy się o wysoką stawkę. Możesz działać po omacku, mając nadzieję, że intuicja Cię nie zawiedzie, albo uzbroić się w zestaw efektywnych narzędzi psychologicznych, które pozwolą Ci zwyciężać w każdej sytuacji biznesowej. Poznaj niezawodne techniki i strategie perswazji!

  • Zdobądź niezachwianą lojalność i nigdy więcej nie trać pracowników, klientów lub pacjentów.
  • Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników.
  • Błyskawicznie rozwiązuj konflikty na tle osobowościowym.
  • Pracuj nad wizerunkiem osobistym i zamykaj usta plotkarzom.
  • Ściągaj należności, nie zważając na ich przedawnienie.
  • Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na to, w jaki sposób go straciłeś.

Oto podręcznik, który zamiast suchych praw i zasad dostarcza konkretnych rozwiązań rzeczywistych problemów. Daje Ci szansę zastosowania najważniejszych narzędzi psychologicznych, rządzących ludzkim zachowaniem.

Pozwoli Ci zdobyć zaufanie pracowników, zacieśnić pozytywne kontakty z klientami, wpłynie na to, jak jesteś postrzegany przez konkurencję. Dzięki niemu szybko i sprawnie uporasz się z najtrudniejszymi sytuacjami. Kiedy stawka jest wysoka, możesz zrobić coś więcej, niż tylko zwiększyć swoje szanse - możesz ustawić grę tak, że zawsze wygrasz.

Rozdziały:
1: Psychologiczna strategia zdobycia niezachwianej lojalności: nigdy więcej utraconych pracowników, klientów lub pacjentów (13)
2: Kontrola wizerunku: szybko osłabiaj działanie negatywnego rozgłosu (23)
3: Kontrola wizerunku osobistego: zamknij usta plotkarzom (31)
4: Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników. I to nie wydając ani grosza! (39)
5: Niezawodna strategia powstrzymania pracowników przed kradzieżą (51)
6: Ściągaj należności, bez względu na to, jak bardzo są nieściągalne (61)
7: Uczyń z sabotażysty swojego najlepszego sprzymierzeńca (73)
8: Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na powód jego odejścia (81)
9: Kierowanie trudnymi ludźmi: psychologia konfliktu (91)
10: Jak szybko poradzić sobie z reklamacją i obrócić ją na swoją korzyść (99)
11: Jak bezboleśnie krytykować przewrażliwionych pracowników (105)
12: Wytrwałość w dążeniu do celu: mit samodyscypliny i tajemnica bezgranicznego natchnienia (113)
13: Pięć zasad psychologicznych pozwalających osiągnąć każdy cel (119)
14: Jak wyczuć blef z kilometra: doskonały sposób zwalczania blefów (127)
15: Sprawdź w trakcie półminutowej rozmowy bez oskarżycielskiego tonu, czy Twoi pracownicy piją w pracy alkohol lub zażywają narkotyki (137)
16: Uchroń siebie i innych przed przemocą słowną w miejscu pracy (145)
17: Przeciągnij ich na swoją stronę: od ławy przysięgłych po salę obrad zarządu - czyli jak jeden głos może zmienić brzmienie chóru (157)
18: Opanuj sztukę charyzmy oraz kompletną metodę psychologiczną, która natychmiast pozwoli Ci zyskać sympatię otoczenia (167)
19: Zdumiewająca metoda radzenia sobie z ludźmi emocjonalnie niezrównoważonymi (179)
20: Jak natychmiast rozwiązać konflikt na tle osobowościowym (185)
21: Jak bezproblemowo przeprowadzić trudne zmiany bez strachu, frustracji i gniewu po stronie pracowników (191)

Mechanizmy władzy w biznesie Psychologia na wysokim stanowisku
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mechanizmy władzy w biznesie Psychologia na wysokim stanowisku”, kupili także:

Wielowymiarowe metody statystyczne w analizie ryzyka inwestycyjnego, Grażyna Trzpiot, Wydawnictwo PWE

Promieniowe rozdzielaczowe pompy wtryskowe VR, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

WordPress Ćwiczenia praktyczne, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Sztuka kierowania zespołem handlowym Zestaw multimedialny, Andrzej Niemczyk, Jerzy Paśnik, Wydawnictwo Onepress

Finansowy kozak. Zarabiaj, ile chcesz, i spełniaj marzenia, Jen Sincero, Wydawnictwo Onepress

Joga dla żółtodziobów, Joan Budilovsky, Eve Adamson, Carolyn Flynn, Wydawnictwo Rebis

Obsesja albo przeciętność. Stań się autorem swojego sukcesu!, Grant Cardone, Wydawnictwo Onepress

Zanieczyszczenia pyłowe i gazowe Podstawy obliczania i sterowania poziomem emisji, Ryszard Marian Janka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Infrastruktura wodno-ściekowa w planowaniu miast, Bohdan Łyp, Wydawnictwo WKiŁ

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami