Tytuł: | Mechanizmy władzy w biznesie Psychologia na wysokim stanowisku | Autor: | David J. Lieberman | ISBN: | 978-83-246-2871-1 | Ilość stron: | 224 | Data wydania: | 12/2010 | Format: | 158x235 | Wydawnictwo: | Onepress | Cena: | 37.90zł |
Moc tkwi w psychologii
- Kreuj swój osobisty wizerunek i naucz się osłabiać negatywny rozgłos
- Zamień każdego sabotażystę w najszczerszego sprzymierzeńca
- Kieruj trudnymi ludźmi
- Poznaj kulisy psychologii konfliktu
- Stosuj pięć zasad psychologicznych, pozwalających osiągnąć każdy cel
FBI już korzysta z niezawodnych rad Liebermana, a Ty?
Na rynku gra toczy się o wysoką stawkę. Możesz działać po omacku, mając nadzieję, że intuicja Cię nie zawiedzie, albo uzbroić się w zestaw efektywnych narzędzi psychologicznych, które pozwolą Ci zwyciężać w każdej sytuacji biznesowej. Poznaj niezawodne techniki i strategie perswazji!
- Zdobądź niezachwianą lojalność i nigdy więcej nie trać pracowników, klientów lub pacjentów.
- Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników.
- Błyskawicznie rozwiązuj konflikty na tle osobowościowym.
- Pracuj nad wizerunkiem osobistym i zamykaj usta plotkarzom.
- Ściągaj należności, nie zważając na ich przedawnienie.
- Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na to, w jaki sposób go straciłeś.
Oto podręcznik, który zamiast suchych praw i zasad dostarcza konkretnych rozwiązań rzeczywistych problemów. Daje Ci szansę zastosowania najważniejszych narzędzi psychologicznych, rządzących ludzkim zachowaniem.
Pozwoli Ci zdobyć zaufanie pracowników, zacieśnić pozytywne kontakty z klientami, wpłynie na to, jak jesteś postrzegany przez konkurencję. Dzięki niemu szybko i sprawnie uporasz się z najtrudniejszymi sytuacjami. Kiedy stawka jest wysoka, możesz zrobić coś więcej, niż tylko zwiększyć swoje szanse - możesz ustawić grę tak, że zawsze wygrasz.
Rozdziały: 1: Psychologiczna strategia zdobycia niezachwianej lojalności: nigdy więcej utraconych pracowników, klientów lub pacjentów (13) 2: Kontrola wizerunku: szybko osłabiaj działanie negatywnego rozgłosu (23) 3: Kontrola wizerunku osobistego: zamknij usta plotkarzom (31) 4: Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników. I to nie wydając ani grosza! (39) 5: Niezawodna strategia powstrzymania pracowników przed kradzieżą (51) 6: Ściągaj należności, bez względu na to, jak bardzo są nieściągalne (61) 7: Uczyń z sabotażysty swojego najlepszego sprzymierzeńca (73) 8: Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na powód jego odejścia (81) 9: Kierowanie trudnymi ludźmi: psychologia konfliktu (91) 10: Jak szybko poradzić sobie z reklamacją i obrócić ją na swoją korzyść (99) 11: Jak bezboleśnie krytykować przewrażliwionych pracowników (105) 12: Wytrwałość w dążeniu do celu: mit samodyscypliny i tajemnica bezgranicznego natchnienia (113) 13: Pięć zasad psychologicznych pozwalających osiągnąć każdy cel (119) 14: Jak wyczuć blef z kilometra: doskonały sposób zwalczania blefów (127) 15: Sprawdź w trakcie półminutowej rozmowy bez oskarżycielskiego tonu, czy Twoi pracownicy piją w pracy alkohol lub zażywają narkotyki (137) 16: Uchroń siebie i innych przed przemocą słowną w miejscu pracy (145) 17: Przeciągnij ich na swoją stronę: od ławy przysięgłych po salę obrad zarządu - czyli jak jeden głos może zmienić brzmienie chóru (157) 18: Opanuj sztukę charyzmy oraz kompletną metodę psychologiczną, która natychmiast pozwoli Ci zyskać sympatię otoczenia (167) 19: Zdumiewająca metoda radzenia sobie z ludźmi emocjonalnie niezrównoważonymi (179) 20: Jak natychmiast rozwiązać konflikt na tle osobowościowym (185) 21: Jak bezproblemowo przeprowadzić trudne zmiany bez strachu, frustracji i gniewu po stronie pracowników (191)
Mechanizmy władzy w biznesie Psychologia na wysokim stanowisku --- Pozycja niedostępna.---
|