Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-learning » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Zabawy z prawem autorskim

Zabawy z prawem autorskim

99.00zł
81.18zł
Meandry e-learningu 37.00zł 31.45zł
Meandry e-learningu

Autor: Grażyna Penkowska

ISBN: 978-83-7641-281-8

Ilość stron: 172

Data wydania: 07/2010

E-learning na świecie rozwija się bardzo dynamicznie, przyczyniając się do zmian nie tylko w systemach edukacji poszczególnych krajów, ale także w innych dziedzinach. Dzięki e-learningowi inaczej uczymy się, pracujemy, korzystamy z dóbr kultury.

Książkę odróżnia od podobnych pozycji refleksja towarzysząca zarówno definiowaniu pojęć dotyczących edukacji online, jak i ich praktycznej realizacji w pracy nauczyciela akademickiego. Pozycja ta wpisuje się w trend postrzegania sieci jako optymalnego środowiska uczenia się w polskich szkołach wyższych.

Środowisko to może realizować wszystkie założone cele danego etapu edukacyjnego (e-learning), uzupełniać formę tradycyjną (blended learning), lub wspomagać klasyczną edukację poprzez sieć.

Książka pisana jest z perspektywy praktyka, ale autorka nie uchyla się od rozwijania własnych koncepcji mogących stanowić udział w budowanych teoretycznych podstawach kształcenia zdalnego.

Rozdziały:

1. Rozwój e-edukacji w Polsce i na świecie
1.1. Krótka historia rozwoju kształcenia na odległość
1.1.1. Kształcenie korespondencyjne
1.1.2. Nowe technologie w kształceniu na odległość
1.2. E-edukacja nowoczesną odmianą kształcenia zdalnego
1.2.1. Pierwsze studia zdalne
1.2.2. Internet w kształceniu na odległość
1.3. E-learning wirtualnym środowiskiem uczenia się
1.3.1. Dostęp do Internetu w Polsce
1.3.2. Społeczność sieciowa w e-edukacji
1.3.3. Wirtualne środowisko edukacyjne
1.3.4. Budowanie więzi sieciowej w grupie e-learningowej

2. Różne spojrzenia na e-edukację
2.1. Definicje e-learningu
2.1.1. Potoczne rozumienie e-learningu
2.1.2. Aspekty e-learningu
2.1.3. E-learning korporacyjny i akademicki
2.1.4. Zakres zastosowań e-learningu
2.1.5. Typy kursów zdalnych
2.1.6. W stronę teorii e-learningu
2.1.7. Pięć generacji kształcenia na odległość
2.2. Czynniki sprzyjające i opóźniające rozwój edukacji zdalnej w szkołach wyższych
2.2.1. Koszt przygotowania kursu e-learningowego
2.2.2. Korzyści z wprowadzenia kształcenia online w uczelniach
2.2.3. Czynniki hamujące rozwój e-learningu
2.3. Kształcenie zdalne a misja uniwersytetu
2.3.1. Jakość kursów e-learningowych
2.3.2. Przemiany współczesnych uniwersytetów
2.3.3. E-learning w uniwersytecie
2.3.4. Idea edukacji otwartej

3. Teoretyczny kontekst e-edukacji
3.1. Pedagogiczna perspektywa kształcenia online
3.1.1. Rozumienie e-kształcenia
3.1.2. Związek e-learningu z pedagogiką i naukami społecznymi
3.1.3. Behawiorystyczny i konstruktywistyczny kontekst e-edukacji
3.1.4. Instrumentalizm Deweya w kształceniu zdalnym
3.1.5. Teorie Wygotskiego, Piageta i Brunera w e-learningu
3.2. Rola komunikowania się w e-learningu
3.2.1. Komunikowanie się zdalne w pracy dydaktycznej
3.2.2. Kontekst pedagogiczny komunikowania się w e-learningu
3.2.3. Wybrane modele komunikowania
3.2.4. Nauczyciel jako odbiorca i nadawca komunikatów medialnych
3.2.5. Właściwości komunikacji językowej w Internecie
3.3. Standardy kształcenia zdalnego
3.3.1. Błędne przekonania dotyczące kształcenia zdalnego
3.3.2. Standardy kształcenia zdalnego w polskich uczelniach
3.3.3. Zasady projektowania kursów e-learningowych
3.3.4. Przygotowanie materiałów edukacyjnych do kształcenia online
3.3.5. Kryteria oceny kursów e-learningowych

4. Modele e-edukacji w szkołach wyższych
4.1. Modele kształcenia zdalnego w zależności od technologii
4.1.1. E-learning i blended learning
4.1.2. Kształcenie synchroniczne i asynchroniczne
4.1.3. Modele wykorzystujące otwarte technologie
4.1.4. Platformy e-learningowe
4.2. Model m-learningu
4.2.1. Środowisko uczenia się a miejsce uczenia się w edukacji zdalnej
4.2.2. Ergonomia stanowiska uczenia się online
4.3. Jakość kursów e-learningowych
4.3.1. Elementy dobrego kursu
4.3.2. Model ADDIE
4.4. Motywacja w e-learningu
4.4.1. Model Gilly Salmon
4.4.2. Model 3J
4.5. Model agregowany

5. E-learning akademicki – badania własne
5.1. Wprowadzenie kształcenia zdalnego w szkole wyższej
5.1.1. Projekt wdrożenia, realizacji i ewaluacji e-learningu
5.1.2. Kolejne projekty i wnioski z badań
5.2. Prowadzenie zajęć zdalnych
5.2.1. Narzędzia stosowane w e-learningu
5.2.2. Kształcenie zdalne pedagogów

Spis tabel
Spis rysunków

Meandry e-learningu
Tytuł książki: "Meandry e-learningu"
Autor: Grażyna Penkowska
Wydawnictwo: Difin
Cena: 37.00zł 31.45zł
Klienci, którzy kupili „Meandry e-learningu”, kupili także:
<b>E-learning w edukacji Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną</b>, <font color="navy">Zbigniew Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
E-learning w edukacji Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną, Zbigniew Zieliński, Wydawnictwo HELION
<b>Layout zasady kompozycja zastosowanie</b>, <font color="navy">Gavin Ambrose, Paul Harris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Layout zasady kompozycja zastosowanie, Gavin Ambrose, Paul Harris, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>E-learning dla dorosłych</b>, <font color="navy">Jakub Czarkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
E-learning dla dorosłych, Jakub Czarkowski, Wydawnictwo Difin
<b>E-learning dla nauczycieli</b>, <font color="navy">Stanisław Szabłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Fosze</font>
E-learning dla nauczycieli, Stanisław Szabłowski, Wydawnictwo Fosze
<b>Wybrane zagadnienia e-edukacji</b>, <font color="navy">Rudak Leszek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wybrane zagadnienia e-edukacji, Rudak Leszek, Wydawnictwo WNT
<b>Tworzenie serwisów e-learningowych z Moodle 1.9</b>, <font color="navy">William Rice</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie serwisów e-learningowych z Moodle 1.9, William Rice, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Energetyka
Wodór jako paliwo

Wodór jako paliwo

37.80zł
28.73zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION

środa, 17 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami