Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Tłumaczenie wspomagane komputerowo

Tłumaczenie wspomagane komputerowo

39.90zł
29.93zł
Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży 49.00zł 34.79zł
Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży

Tytuł: Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży
Autor: Chris Kraft
ISBN: 978-83-283-2840-2
Ilość stron: 344
Data wydania: 09/2016
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł


Odkryj przeszkody, które hamują twoją sprzedaż, i pokonaj je, aby znacząco poprawić wyniki.

Niedobór klientów, niskie przychody. Częsta sytuacja kryzysowa w firmie. Problem przeciąga się, pogłębia, zaczyna brakować pieniędzy... Rodzi się pokusa, by nie naprawiać tego, co jest, tylko zacząć od nowa. Przejść biznesową metamorfozę i raz jeszcze wystartować. Z inną ofertą, know-how, innym zespołem. Jednak firmie, która jest w dołku, często brakuje środków, czasu oraz mocy decyzyjnych do podjęcia radykalnych ruchów. I całe szczęście!

Dlaczego? Bo zanim firmowy świat wywróci się do góry nogami, warto spróbować czegoś subtelniejszego. Zanim rozpali się rewolucję , dobrze jest upewnić się, czy tajemnica niskich przychodów nie kryje się po stronie codziennych drobiazgów — umiejętności oraz organizacji pracy działu handlowego, wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji, relacji między kierownictwem a zespołem handlowym.

W tej książce znajdziesz dziesiątki sprawdzonych w praktyce rozwiązań, które możesz od razu zastosować.

Przeczytaj o:
• 62 powodach słabej sprzedaży;
• 71 narzędziach handlowych przeznaczonych do podnoszenia sprzedaży;
• 57 zdefiniowanych obszarach związanych z rozwijaniem sprzedaży.

Całość uzupełniają informacje, za które w firmie konsultingowej zapłacisz krocie. Ta książka pozwoli Ci w pełni zrozumieć zjawisko sprzedaży. W przeciwieństwie do wielu innych publikacji, nie ogranicza się ona jedynie do wskazania, czego nie robić, lecz precyzyjnie wskazuje, co i jak robić należy.

Gotowe do użycia szablony audytów pozwolą Ci przeprowadzić własne badania, które odpowiedzą na pytania: „Jak firma jest przygotowana do walki o klienta? Jak są przygotowane do tego siły handlowe?”. Nie zabraknie też omówienia wspomnianego modelu procesu sprzedaży. Nauczysz się budować atuty, które pomogą wygrywać z konkurencją.

Książka może się stać firmową bazą wiedzy handlowej, która wprowadzi do Twojej firmy korporacyjne standardy, podnoszące wydajność i efektywność pracy. Szablon audytu jest zaprojektowany w taki sposób, aby sprawnie i szybko odesłać cię do rozdziału, który porusza dane zagadnienie.

Spis treści:

Przeciętny pensjonat zamienia się w prężne centrum kongresowe (9)

I. KRAFT COMPANY TO SILNA FIRMA

Fundamenty wiedzy i standardów w firmie handlowej (17)

  • 1. Cechy dobrego handlowca (19)
  • 2. Zakres obowiązków i zadania handlowców (26)
  • 3. Co motywuje, a co zniechęca handlowców do pracy (32)
  • 4. Firmowy kodeks etyczny (37)
  • 5. Długoterminowy plan rozwoju (46)
  • 6. Gospodarka informacyjna (50)
  • 7. Dlaczego handlowcy osiągają słabe wyniki (54)
  • 8. Klienci mogą demotywować handlowców (58)
  • 9. Kto jest kim i za co odpowiada (66)
  • 10. Witamy w naszej firmie (68)

Narzędzia pracy w firmie handlowej (71)

  • 11. Cel handlowy (73)
  • 12. Misja handlowa (77)
  • 13. Komunikat handlowy (80)
  • 14. Proces sprzedaży (83)
  • 15. Oferta handlowa (87)
  • 16. Profil potencjalnych klientów (90)
  • 17. Profil potencjalnych konkurentów (93)

Strategia i polityka firmy handlowej (95)

  • 18. Polityka korzyści (96)
  • 19. Tworzenie korzyści zakupu (100)
  • 20. Docieranie do klientów (104)
  • 21. Narzędzia handlowe (107)
  • 22. Polityka widocznej firmy (112)
  • 23. Budowanie dobrej marki (116)
  • 24. Polityka planowania (121)
  • 25. Badanie powodów odmowy współpracy (125)
  • 26. Najczęściej spotykane niedociągnięcia w firmach handlowych (130)
  • 27. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania firmy handlowej (132)

II. KRAFT SALESMAN TO SILNY HANDLOWIEC

Standardy wiedzy o klientach (137)

  • 28. Kim są klienci dla firmy handlowej (139)
  • 29. Dlaczego klient jest najważniejszy (141)
  • 30. Co kupują klienci i dlaczego (143)
  • 31. Którą ofertę wybierają klienci (146)
  • 32. Co przekonuje klientów do zakupu (149)
  • 33. Dlaczego klienci niechętnie zmieniają dostawców (153)

Standardy wizerunku modelowego handlowca (155)

  • 34. Wizerunek handlowca w oczach klienta (156)
  • 35. Wpierw musisz sprzedać siebie, zanim kupią od Ciebie (160)

Studium wiedzy o wizytach handlowych (163)

  • 36. Handlowanie jest sztuką komunikacji (165)
  • 37. Dobra obsługa klienta najlepszą inwestycją długoterminową (167)
  • 38. Ponadprzeciętność przynosi ponadprzeciętne wyniki (169)
  • 39. Kanon wiedzy o kontaktach bezpośrednich (173)
  • 40. Cele i typy wizyty handlowej (181)
  • 41. Oferuj tylko te produkty, którymi klient jest zainteresowany (187)
  • 42. Które produkty zaoferować (189)
  • 43. Dociekaj, skąd się bierze sceptycyzm klienta (192)
  • 44. Czym trafić do wyobraźni klientów (195)
  • 45. Jak w atrakcyjny sposób przedstawiać korzyści (198)

Studium wiedzy o typach klientów (201)

  • 46. Typy klientów (203)
  • 47. Różnice między poszczególnymi typami klientów (207)
  • 48. Potencjalnie najlepszy typ klienta (222)
  • 49. Typy klientów a korzyści dla firmy (226)
  • 50. Wymogi poszczególnych typów klientów (230)
  • 51. Typy klientów a etap rozwoju firmy (234)

Studium wiedzy o osobach decyzyjnych (239)

  • 52. Osoby decyzyjne i ich zadania (240)
  • 53. Korzyści przekonujące osoby decyzyjne do współpracy (244)
  • 54. Wpływ problemu jednej osoby decyzyjnej na kolejną (248)
  • 55. Problemy osób decyzyjnych i kolejność ich odwiedzania (252)
  • 56. Dlaczego handlowcy przegrywają ? główne powody (256)
  • 57. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania sił handlowych (259)

III. KRAFT STANDARDS TO WYSOKIE STANDARDY

Realizacja procesu sprzedaży (265)

  • 58. Etap 1. Wytypowanie klienta (10% zadania) (269)
  • 59. Etap 2. Nawiązanie kontaktu (20% zadania) (274)
  • 60. Etap 3. Wizyta handlowa (40% zadania) (288)
  • 61. Etap 4. Oferta handlowa (50% zadania) (312)
  • 62. Etap 5. Rewizja oferty i feedback (60% zadania) (318)
  • 63. Etap 6. Negocjacje (80% zadania) (323)
  • 64. Etap 7. Skutek handlowy (90% zadania) (329)
  • 65. Etap 8. Dokumentacja handlowa (100% zadania) (331)
  • 66. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania kierownictwa i sił handlowych do współpracy (341)
Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży
Tytuł książki: "Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży"
Autor: Chris Kraft
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży”, kupili także:
<b>Algorytmy - Sysło</b>, <font color="navy">Maciej Sysło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Algorytmy - Sysło, Maciej Sysło, Wydawnictwo HELION
<b>Rozbiórki budynków i budowli</b>, <font color="navy">Anna Rawska-Skotniczny, Artur Margazyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rozbiórki budynków i budowli, Anna Rawska-Skotniczny, Artur Margazyn, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach</b>, <font color="navy">Dr Ivan Misner, Mike Macedonio, Ryszard Chmura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach, Dr Ivan Misner, Mike Macedonio, Ryszard Chmura, Wydawnictwo Onepress
<b>Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki</b>, <font color="navy">Paweł Tkaczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki, Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo Onepress
<b>Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost</b>, <font color="navy">Gabriel Weinberg, Justin Mares</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost, Gabriel Weinberg, Justin Mares, Wydawnictwo Onepress
<b>AutoCAD 2017 PL Pierwsze kroki</b>, <font color="navy">Andrzej Pikoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
AutoCAD 2017 PL Pierwsze kroki, Andrzej Pikoń, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka krótki kurs

Fizyka krótki kurs

79.00zł
59.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION

piątek, 14 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami