Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży 49.00zł 36.75zł
Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży

Tytuł: Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży
Autor: Chris Kraft
ISBN: 978-83-283-2840-2
Ilość stron: 344
Data wydania: 09/2016
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Odkryj przeszkody, które hamują twoją sprzedaż, i pokonaj je, aby znacząco poprawić wyniki.

Niedobór klientów, niskie przychody. Częsta sytuacja kryzysowa w firmie. Problem przeciąga się, pogłębia, zaczyna brakować pieniędzy... Rodzi się pokusa, by nie naprawiać tego, co jest, tylko zacząć od nowa. Przejść biznesową metamorfozę i raz jeszcze wystartować. Z inną ofertą, know-how, innym zespołem. Jednak firmie, która jest w dołku, często brakuje środków, czasu oraz mocy decyzyjnych do podjęcia radykalnych ruchów. I całe szczęście!

Dlaczego? Bo zanim firmowy świat wywróci się do góry nogami, warto spróbować czegoś subtelniejszego. Zanim rozpali się rewolucję , dobrze jest upewnić się, czy tajemnica niskich przychodów nie kryje się po stronie codziennych drobiazgów — umiejętności oraz organizacji pracy działu handlowego, wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji, relacji między kierownictwem a zespołem handlowym.

W tej książce znajdziesz dziesiątki sprawdzonych w praktyce rozwiązań, które możesz od razu zastosować.

Przeczytaj o:
• 62 powodach słabej sprzedaży;
• 71 narzędziach handlowych przeznaczonych do podnoszenia sprzedaży;
• 57 zdefiniowanych obszarach związanych z rozwijaniem sprzedaży.

Całość uzupełniają informacje, za które w firmie konsultingowej zapłacisz krocie. Ta książka pozwoli Ci w pełni zrozumieć zjawisko sprzedaży. W przeciwieństwie do wielu innych publikacji, nie ogranicza się ona jedynie do wskazania, czego nie robić, lecz precyzyjnie wskazuje, co i jak robić należy.

Gotowe do użycia szablony audytów pozwolą Ci przeprowadzić własne badania, które odpowiedzą na pytania: „Jak firma jest przygotowana do walki o klienta? Jak są przygotowane do tego siły handlowe?”. Nie zabraknie też omówienia wspomnianego modelu procesu sprzedaży. Nauczysz się budować atuty, które pomogą wygrywać z konkurencją.

Książka może się stać firmową bazą wiedzy handlowej, która wprowadzi do Twojej firmy korporacyjne standardy, podnoszące wydajność i efektywność pracy. Szablon audytu jest zaprojektowany w taki sposób, aby sprawnie i szybko odesłać cię do rozdziału, który porusza dane zagadnienie.

Spis treści:

Przeciętny pensjonat zamienia się w prężne centrum kongresowe (9)

I. KRAFT COMPANY TO SILNA FIRMA

Fundamenty wiedzy i standardów w firmie handlowej (17)

  • 1. Cechy dobrego handlowca (19)
  • 2. Zakres obowiązków i zadania handlowców (26)
  • 3. Co motywuje, a co zniechęca handlowców do pracy (32)
  • 4. Firmowy kodeks etyczny (37)
  • 5. Długoterminowy plan rozwoju (46)
  • 6. Gospodarka informacyjna (50)
  • 7. Dlaczego handlowcy osiągają słabe wyniki (54)
  • 8. Klienci mogą demotywować handlowców (58)
  • 9. Kto jest kim i za co odpowiada (66)
  • 10. Witamy w naszej firmie (68)

Narzędzia pracy w firmie handlowej (71)

  • 11. Cel handlowy (73)
  • 12. Misja handlowa (77)
  • 13. Komunikat handlowy (80)
  • 14. Proces sprzedaży (83)
  • 15. Oferta handlowa (87)
  • 16. Profil potencjalnych klientów (90)
  • 17. Profil potencjalnych konkurentów (93)

Strategia i polityka firmy handlowej (95)

  • 18. Polityka korzyści (96)
  • 19. Tworzenie korzyści zakupu (100)
  • 20. Docieranie do klientów (104)
  • 21. Narzędzia handlowe (107)
  • 22. Polityka widocznej firmy (112)
  • 23. Budowanie dobrej marki (116)
  • 24. Polityka planowania (121)
  • 25. Badanie powodów odmowy współpracy (125)
  • 26. Najczęściej spotykane niedociągnięcia w firmach handlowych (130)
  • 27. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania firmy handlowej (132)

II. KRAFT SALESMAN TO SILNY HANDLOWIEC

Standardy wiedzy o klientach (137)

  • 28. Kim są klienci dla firmy handlowej (139)
  • 29. Dlaczego klient jest najważniejszy (141)
  • 30. Co kupują klienci i dlaczego (143)
  • 31. Którą ofertę wybierają klienci (146)
  • 32. Co przekonuje klientów do zakupu (149)
  • 33. Dlaczego klienci niechętnie zmieniają dostawców (153)

Standardy wizerunku modelowego handlowca (155)

  • 34. Wizerunek handlowca w oczach klienta (156)
  • 35. Wpierw musisz sprzedać siebie, zanim kupią od Ciebie (160)

Studium wiedzy o wizytach handlowych (163)

  • 36. Handlowanie jest sztuką komunikacji (165)
  • 37. Dobra obsługa klienta najlepszą inwestycją długoterminową (167)
  • 38. Ponadprzeciętność przynosi ponadprzeciętne wyniki (169)
  • 39. Kanon wiedzy o kontaktach bezpośrednich (173)
  • 40. Cele i typy wizyty handlowej (181)
  • 41. Oferuj tylko te produkty, którymi klient jest zainteresowany (187)
  • 42. Które produkty zaoferować (189)
  • 43. Dociekaj, skąd się bierze sceptycyzm klienta (192)
  • 44. Czym trafić do wyobraźni klientów (195)
  • 45. Jak w atrakcyjny sposób przedstawiać korzyści (198)

Studium wiedzy o typach klientów (201)

  • 46. Typy klientów (203)
  • 47. Różnice między poszczególnymi typami klientów (207)
  • 48. Potencjalnie najlepszy typ klienta (222)
  • 49. Typy klientów a korzyści dla firmy (226)
  • 50. Wymogi poszczególnych typów klientów (230)
  • 51. Typy klientów a etap rozwoju firmy (234)

Studium wiedzy o osobach decyzyjnych (239)

  • 52. Osoby decyzyjne i ich zadania (240)
  • 53. Korzyści przekonujące osoby decyzyjne do współpracy (244)
  • 54. Wpływ problemu jednej osoby decyzyjnej na kolejną (248)
  • 55. Problemy osób decyzyjnych i kolejność ich odwiedzania (252)
  • 56. Dlaczego handlowcy przegrywają ? główne powody (256)
  • 57. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania sił handlowych (259)

III. KRAFT STANDARDS TO WYSOKIE STANDARDY

Realizacja procesu sprzedaży (265)

  • 58. Etap 1. Wytypowanie klienta (10% zadania) (269)
  • 59. Etap 2. Nawiązanie kontaktu (20% zadania) (274)
  • 60. Etap 3. Wizyta handlowa (40% zadania) (288)
  • 61. Etap 4. Oferta handlowa (50% zadania) (312)
  • 62. Etap 5. Rewizja oferty i feedback (60% zadania) (318)
  • 63. Etap 6. Negocjacje (80% zadania) (323)
  • 64. Etap 7. Skutek handlowy (90% zadania) (329)
  • 65. Etap 8. Dokumentacja handlowa (100% zadania) (331)
  • 66. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania kierownictwa i sił handlowych do współpracy (341)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży
Tytuł książki: "Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży"
Autor: Chris Kraft
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży”, kupili także:

Tworzenie skryptów w Microsoft Windows podręcznik do samodzielnej nauki, Ed Wilson, Wydawnictwo Microsoft Press

Przygotowanie stanowiska komputerowego do pracy Podręcznik do nauki zawodu Część 1 Kwalifikacja E.12.1, Tomasz Marciniuk, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek, Wydawnictwo WSiP

Mały słownik techniczny niemiecko-polski i polsko-niemiecki, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Atlas kamieni użytkowych Marmury, granity, piaskowce, Detlev Hill, Wydawnictwo RM

Wykorzystaj swoje silne strony Użyj dźwigni swojego talentu, Marcus Buckingham, Wydawnictwo MT Biznes

Kobiecy styl zarządzania, Ewa Lisowska, Wydawnictwo Onepress

Zaufanie w zarządzaniu organizacjami, Dominika Latusek-Jurczak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Biologia dla bystrzaków. Wydanie II, René Fester Kratz, Donna Rae Siegfried, Wydawnictwo Septem

Chemia fizyczna Tom 3 Obliczenia fizykochemiczne Wydanie 3, Jadwiga Demichowicz-Pigoniowa, Andrzej Olszowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami