Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » 3ds Max Maya » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Naruszenia praw autorskich w internecie

Naruszenia praw autorskich w internecie

52.00zł
45.24zł
Maya 2011 Wprowadzenie 119.00zł 86.87zł
Maya 2011 Wprowadzenie

Tytuł: Maya 2011 Wprowadzenie
Tytuł oryginalny Introducing Maya 2011
Autor: Dariush Derakhshani
ISBN: 978-83-246-3047-9
Ilość stron: 720
Data wydania: 06/2011
Oprawa: Zawiera CD
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 119.00zł 86.87zł


"Władca Pierścieni", "Matrix", "Shrek" i "Avatar"… to tylko część filmów, w których za porywającą animacją i niezwykle realistyczną grafiką stoi program Maya. Jeśli miałeś okazję widzieć choćby jeden z tych kultowych obrazów, zapewne już wiesz, jak ogromny potencjał kryje się w potężnym narzędziu firmy Autodesk.

Maya, od lat używana głównie przez wielkie wytwórnie filmowe i czołowych producentów gier komputerowych do tworzenia niesamowitych efektów specjalnych i modeli 3D, dziś stała się bardziej dostępna zarówno pod względem ceny, jak i wymagań sprzętowych. W związku z tym coraz częściej trafia do amatorów w dziedzinie tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji. Jedynymi ograniczeniami w korzystaniu ze wszystkich magicznych możliwości tego programu pozostają już tylko umiejętność jego sprawnej obsługi i… granice ludzkiej wyobraźni!

Oto podręcznik, który stanowi tak doskonałe wprowadzenie w świat grafiki trójwymiarowej i programu Maya, że nie pozostanie Ci nic innego, jak tylko uwolnić swoją kreatywność i zacząć tworzyć niezwykłe animacje! Najpierw zdobędziesz ogólną wiedzę o procesie powstawania filmów animowanych i poszczególnych fazach ich produkcji, a potem prześledzisz każde działanie od początku do końca, by zrozumieć, jak odbywa się to w praktyce.

Dzięki licznym przykładom i praktycznym ćwiczeniom zaczniesz swobodnie poruszać się w środowisku programu Maya, a także dowiesz się, jak program ten definiuje i organizuje obiekty na scenie. Stopniowo opanujesz tajniki komputerowego modelowania oraz zdobędziesz wszystkie umiejętności pozwalające na teksturowanie, cieniowanie i — co najważniejsze — animowanie stworzonych modeli.

Przeczytasz także o tworzeniu i edycji cyfrowego oświetlenia oraz dokładnie zgłębisz niezwykle istotny proces renderowania. Na koniec zajmiesz się tworzeniem zachwycających efektów specjalnych i nadawaniem obrazom pożądanej, naturalnie wyglądającej dynamiki.

Z tym podręcznikiem:
  • poznasz podstawowe pojęcia z zakresu trójwymiarowej grafiki komputerowej
  • opanujesz interfejs programu Maya 2011
  • utworzysz prostą animację planet w Układzie Słonecznym
  • poznasz właściwości powierzchni NURBS i wielopodziałowych
  • wymodelujesz ludzką dłoń, szkatułkę i parowóz
  • odkryjesz niuanse cieniowania i teksturowania obiektów
  • nauczysz się riggować modele pod kątem automatyzowania animacji, stosowania systemów kinematycznych, więzów itp.
  • opanujesz oświetlanie obrazami HDR, animowanie zgodne z zasadami dynamiki i malowanie efektów

Poznaj potęgę programu Maya i wejdź w świat profesjonalnej animacji oraz realistycznej grafiki 3D. Naucz się modelowania, animowania, teksturowania i oświetlania cyfrowych scen na najwyższym, profesjonalnym poziomie.

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie do trójwymiarowej grafiki komputerowej (23)

  • Sztuka? (24)
  • Grafika komputerowa (24)
  • Etapy produkcji (26)
  • Tok pracy w fazie produkcyjnej (31)
  • Zagadnienia ogólne (34)
  • Podstawowe pojęcia filmowe (46)
  • Podsumowanie (52)

Rozdział 2. Skok na głęboką wodę (53)

  • Podstawy posługiwania się interfejsem programu (54)
  • Omówienie projektu o nazwie Układ Słoneczny (59)
  • Faza preprodukcyjna, czyli planowanie (60)
  • Tworzenie projektu (60)
  • Faza produkcyjna - tworzenie i animowanie obiektów (62)
  • Struktura obiektów w programie Maya (78)
  • Wznowienie prac nad modelem Układu Słonecznego (81)
  • Prezentacja animacji (90)
  • Podsumowanie (92)

Rozdział 3. Interfejs programu Maya 2011 (93)

  • Nawigowanie w programie Maya (94)
  • Układ interfejsu (94)
  • Panele i często używane okna dialogowe (106)
  • Dostosowywanie programu do własnych potrzeb i upodobań (125)
  • Podsumowanie (129)

Rozdział 4. Modelowanie za pomocą wielokątów (131)

  • Planowanie modelu (132)
  • Podstawy modelowania wielościanów (138)
  • Narzędzia do edycji wielokątów (141)
  • Ćwiczenie praktyczne: Prosty model dłoni (145)
  • Tworzenie szczegółów na wybranych obszarach siatki wielokątów (152)
  • Modelowanie obiektów złożonych: Klasyczna lokomotywa (161)
  • Propozycje modeli do samodzielnego wykonania (186)
  • Podsumowanie (186)

Rozdział 5. Modelowanie za pomocą powierzchni NURBS, podpodziałów i deformatorów (189)

  • NURBS! (190)
  • Tworzenie wielokątów za pomocą narzędzi NURBS (201)
  • Konwertowanie modeli NURBS do wielokątów (202)
  • Edycja powierzchni NURBS (204)
  • Modelowanie za pomocą łat: Silnik lokomotywy (206)
  • Rzeźbienie powierzchni NURBS narzędziami z modułu Artisan (219)
  • Modelowanie przy użyciu prostych deformatorów (223)
  • Deformator Lattice (228)
  • Animowanie przy użyciu kratownicy (232)
  • Powierzchnie wielopodziałowe (236)
  • Modelowanie rozgwiazdy (236)
  • Modelowanie czajnika (242)
  • Podsumowanie (250)

Rozdział 6. Ćwiczenie praktyczne (253)

  • Prace wstępne (254)
  • Przygotowanie płaszczyzn odniesienia (254)
  • Modelowanie paneli bocznych (262)
  • Modelowanie korpusu wózka (285)
  • Wstawianie rączki (291)
  • Modelowanie kół (295)
  • Modelowanie drewnianych barierek (302)
  • Dodawanie szczegółów (312)
  • Modelowanie szkatułki (318)
  • Podsumowanie (330)

Rozdział 7. Cieniowanie i teksturowanie (333)

  • Cieniowanie (334)
  • Typy shaderów (334)
  • Atrybuty shaderów (338)
  • Teksturowanie topora (342)
  • Tekstury a powierzchnie (352)
  • Teksturowanie czerwonego wózka (362)
  • Mapowanie fotorealistyczne: Szkatułka (399)
  • Utrwal nabyte umiejętności (418)
  • Podsumowanie (418)

Rozdział 8. Wprowadzenie do animacji (421)

  • Animacja kluczowana - odbijanie piłki (422)
  • Rzut toporem (432)
  • Obiekty zastępcze (450)
  • Animacja tekstu (451)
  • Rigowanie lokomotywy - część pierwsza (456)
  • Animowanie katapulty (459)
  • Podsumowanie (465)

Rozdział 9. Więcej animacji! (467)

  • Szkielety i kinematyka (468)
  • Szkielet dłoni (482)
  • Kinematyka odwrotna (496)
  • Zależności podstawowe - więzy (501)
  • Zależności podstawowe - klucze sterowane (505)
  • Realizacja - rigowanie lokomotywy (509)
  • Podsumowanie (517)

Rozdział 10. Oświetlenie (519)

  • Pojęcia podstawowe (520)
  • Światła w programie Maya (525)
  • Łączenie światła z obiektem (533)
  • Cienie (534)
  • Tworzenie łagodnych cieni metodą śledzenia promieni (539)
  • Oświetlenie w mental ray (541)
  • Efekty świetlne (549)
  • Oświetlanie szkatułki (554)
  • Ćwiczenia dodatkowe (561)
  • Kilka uwag na temat stosowania i animowania świateł (561)
  • Podsumowanie (563)

Rozdział 11. Renderowanie (565)

  • Opcje renderowania (566)
  • Podgląd renderingu - okno Render View (575)
  • Odbicia i załamania światła (578)
  • Kamery (580)
  • Rozmycie ruchu (587)
  • Renderowanie wsadowe (587)
  • Renderowanie butelki (589)
  • Renderer mental ray (593)
  • Warstwy renderowania (600)
  • Procedura Final Gather (608)
  • Ambient Occlusion (613)
  • Obrazy HDR (622)
  • Renderowanie szkatułki (624)
  • Podsumowanie (641)

Rozdział 12. Dynamika i efekty (643)

  • Dynamika i Nucleus (644)
  • Ciała sztywne i miękkie (644)
  • Animowanie ciał sztywnych - stół bilardowy (648)
  • Dynamika cząstek (658)
  • System nParticle (659)
  • Animowanie cząstek - para z lokomotywy (666)
  • Narzędzie Paint Effects - wprowadzenie (675)
  • Toon shading, czyli imitacja kreskówki (679)
  • Podsumowanie (683)
  • Co dalej? (684)

Dodatek. O płycie dołączonej do książki (685)

Maya 2011 Wprowadzenie
Tytuł książki: "Maya 2011 Wprowadzenie"
Autor: Dariush Derakhshani
Wydawnictwo: HELION
Cena: 119.00zł 86.87zł
Klienci, którzy kupili „Maya 2011 Wprowadzenie”, kupili także:
<b>Robotyka w LEGO Technic Projektowanie i budowa własnych robotów</b>, <font color="navy">Mark Rollins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Robotyka w LEGO Technic Projektowanie i budowa własnych robotów, Mark Rollins, Wydawnictwo APN Promise
<b>Adobe InDesign CS4/CS4 PL Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe InDesign CS4/CS4 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Dane testowe Teoria i Praktyka</b>, <font color="navy">Radosław Smilgin, Anna Piaskowy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Dane testowe Teoria i Praktyka, Radosław Smilgin, Anna Piaskowy, Wydawnictwo HELION
<b>OpenCL Akceleracja GPU w praktyce</b>, <font color="navy">Marek Sawerwain</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
OpenCL Akceleracja GPU w praktyce, Marek Sawerwain, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wojownik SEO Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach</b>, <font color="navy">John I. Jerkovic</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wojownik SEO Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach, John I. Jerkovic, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowanie w grafice komputerowej Wydanie II</b>, <font color="navy">Przemysław Kiciak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowanie w grafice komputerowej Wydanie II, Przemysław Kiciak, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Chemia ogólna Cząsteczki, materia, reakcje

Chemia ogólna Cząsteczki, materia, reakcje

219.00zł
164.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION

niedziela, 16 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami