Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Matematyka » Statystyka Statistica SPSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
  Algebra Teoria liczb
  Analiza matematyczna
  Logika Topologia
  Matematyka dyskretna
  Matematyka ogólna
  Rachunek prawdopodobieństwa
  Statystyka Statistica SPSS
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Materiały wizualne w badaniach jakościowych Niezbędnik badacza 49.00zł
Materiały wizualne w badaniach jakościowych Niezbędnik badacza

Autor: Marcus Banks

ISBN: 978-83-01-16024-1

Ilość stron: 224

Data wydania: 10/2009

Materiały wizualne w badaniach jakościowych pokazują możliwości wykorzystania w toku badań jakościowych różnych materiałów wizualnych, takich jak fotografie czy filmy.

Autor omawia w pracy podstawowe metody i podejścia do materiałów wizualnych z perspektywy antropologii i socjologii. Pokazuje również, jak w praktyce zaprezentować wyniki badań posługujących się obrazami.

Pierwsza publikacja z serii NIEZBĘDNIK BADACZA, składającej się z ośmiu praktycznych przewodników, które stanowią najbardziej rozległe i szczegółowe wprowadzenie do badań jakościowych.

Każdy tom jest częścią serii, ale może być czytany jako odrębna całość, prezentująca najważniejsze metody i etapy badawcze. Wszystkie tomy zostały napisane przez uznanych autorów z szerokim doświadczeniem w poszczególnych dziedzinach, dlatego też zainteresują nie tylko studentów i wykładowców, ale również praktyków.

Rozdziały:

1. Wprowadzenie
Dlaczego (nie) obrazy?
Wizualność i jej rodzaje
Planowanie i przeprowadzanie projektu badań wizualnych
Kluczowe terminy i pojęcia
Struktura książki
Obrazy w ksiązce

2. Rola materiałów wizualnych w badanich społecznych:zarys historii
Wprowadzenie
Początki wykorzystywania fotografii w badaniach społecznych
Początki wykorzystywania fimu w badaniach społecznych
Późniejsze sposoby korzystania z fotografii i filmu
Inne sposoby wykorzystywania obrazów

3. Podejścia w badanich wuizualnych
Wprowadzenie: teoria i analiza
Co i jak można widzieć
Studia kulturowe i podobne podejścia
Metody sformalizowane komputeks.pl
Refleksyjność i inne podejścia eksperymentalne
Materialność obrazów
Przedmiot, analiza i metoda

4. Metody wizualne w badanich terenowych
Metody wizualne w zastosowaniu terenowym
Wywiad na podstawie zdjęć i inne metody wykorzystujące zastane obrazy
Wywiad na podstawie zdjęć
Wywiad na podstawie filmu
Tworzenie obrazów
Projekty oparte na współpracy
Zagadnienia etyczne
Zezwolenia na publikację i prawa autorskie

5. Prezentowanie wyników badań wizulanych
Sposoby prezentowania wyników
Zrozumieć publiczność
Prezentowanie wyników badań wizualnych w kontekstach akademickich
Prezentowanie wyników badań wizualnych badanym
Prezentacje cyfrowe i multimedialne
Porządkowanie obrazów i innych danych

6. Podsumowanie: obrazy a badania społeczne
Czego się dowiedzieliśmy?
O wartości metod wizualnych

Słowniczek

Materiały wizualne w badaniach jakościowych Niezbędnik badacza
Tytuł książki: "Materiały wizualne w badaniach jakościowych Niezbędnik badacza"
Autor: Marcus Banks
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł
Klienci, którzy kupili „Materiały wizualne w badaniach jakościowych Niezbędnik badacza”, kupili także:

Wszechświat w skorupce orzecha, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Pokémon GO. Ukryte oblicze Twojego miasta, Łukasz Pikaczowsky, Wydawnictwo Helion

Wychowanie szczeniąt dla bystrzaków. Wydanie III, Sarah Hodgson, Wydawnictwo Septem

Android Receptury, Ian F. Darwin, Wydawnictwo Helion

Wybrane zagadnienia z gemmologii, nauki o kamieniach szlachetnych i ozdobnych, Elżbieta Grządka, Wydawnictwo UMCS

Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna, Karol Łopaciński, Wydawnictwo PWE
<b>Technika chłodnicza Wydanie II</b>, <font color="navy">Dariusz Butrymowicz, Piotr Baj, Kamil Śmierciew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Technika chłodnicza Wydanie II, Dariusz Butrymowicz, Piotr Baj, Kamil Śmierciew, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne</b>, <font color="navy">Marty Cagan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne, Marty Cagan, Wydawnictwo Helion

Młody umysł w każdym wieku Naturalne sposoby odkrywania najwyższego potencjału mózgu, Daniel G. Amen, Wydawnictwo Medium

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami