Autor: Zofia Matusiewicz
ISBN: 978-83-605-8318-0
Ilość stron: 162
Data wydania: 2008
Zawiera CD
W tej książce można znaleźć wiele odpowiedzi na pytania związane z matematyką potrzebną grafikom komputerowym, zobaczyć przykłady i zastosowania.
Między innymi pokazane jest, jak: projektować rzeczy oczywiste, czyli podstawowe ruchy i przekształcenia; tworzyć i zmieniać obraz świata poprzez rzutowanie; bawić się kolorami; wyznaczać krzywe, które mogą być wykorzystywane np. do projektowania samochodów; zastosować fraktal do odzwierciedlania rzeczywistości; co trzeba wiedzieć o siatkach i tylnych ścianach, by zacząć programować; jak w programowaniu wykorzystać nabytą wiedzę.
Rozdziały: 1. Kilka słów o matematyce 2. Jak to, co robimy, zapisuje się w matematyce 3. Świat kątem oka 4. Co ma wspólnego samochód z matematyką 5. Mateamtyczne obrazy, czyli świat barw i kolorów 6. Co jeszcze trzeba wiedzieć, aby zacząć programować Spis symboli i oznaczeń
Matematyka dla grafików komputerowych --- Pozycja niedostępna.---
|