Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Matematyka dla grafików komputerowych 33.00zł
Matematyka dla grafików komputerowych

Autor: Zofia Matusiewicz

ISBN: 978-83-605-8318-0

Ilość stron: 162

Data wydania: 2008

Zawiera CD

W tej książce można znaleźć wiele odpowiedzi na pytania związane z matematyką potrzebną grafikom komputerowym, zobaczyć przykłady i zastosowania.

Między innymi pokazane jest, jak: projektować rzeczy oczywiste, czyli podstawowe ruchy i przekształcenia; tworzyć i zmieniać obraz świata poprzez rzutowanie; bawić się kolorami; wyznaczać krzywe, które mogą być wykorzystywane np. do projektowania samochodów; zastosować fraktal do odzwierciedlania rzeczywistości; co trzeba wiedzieć o siatkach i tylnych ścianach, by zacząć programować; jak w programowaniu wykorzystać nabytą wiedzę.

Rozdziały:
1. Kilka słów o matematyce
2. Jak to, co robimy, zapisuje się w matematyce
3. Świat kątem oka
4. Co ma wspólnego samochód z matematyką
5. Mateamtyczne obrazy, czyli świat barw i kolorów
6. Co jeszcze trzeba wiedzieć, aby zacząć programować
Spis symboli i oznaczeń

Matematyka dla grafików komputerowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Matematyka dla grafików komputerowych”, kupili także:

Tablice: matematyka fizyka z astronomią chemia geografia biologia, Beata Prucnal, Piotr Gołąb, Piotr Kosowicz, Alicja Nawrot, Iwona Król, Wydawnictwo Greg
<b>Projektowanie frameworków w .NET. Wytyczne, konwencje, idiomy i wzorce. Wydanie III</b>, <font color="navy">Krzysztof Cwalina, Jeremy Barton, Brad Abrams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projektowanie frameworków w .NET. Wytyczne, konwencje, idiomy i wzorce. Wydanie III, Krzysztof Cwalina, Jeremy Barton, Brad Abrams, Wydawnictwo Helion

Autokarem po Europie Ilustrowany poradnik dla kierowców, Magdalena Bartłomiejczyk, Jarosław Fira, Krzysztof Zimoch, Wydawnictwo Grupa Image

Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Poradnik szkoleniowy, Mitch Tulloch, Wydawnictwo Microsoft Press

Katastrofy budowlane, Jacek Szer, Wydawnictwo Naukowe PWN

Historia architektury europejskiej, Nikolaus Pevsner, Wydawnictwo Arkady
<b>Anatomia zwierząt Tom 1-3 Wydanie V</b>, <font color="navy">Kazimierz Krysiak, Henryk Kobryń, Franciszek Kobryńczuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Anatomia zwierząt Tom 1-3 Wydanie V, Kazimierz Krysiak, Henryk Kobryń, Franciszek Kobryńczuk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Język C dla mikrokontrolerów AVR Od podstaw do zaawansowanych aplikacji Wydanie II, Tomasz Francuz, Wydawnictwo Helion

Przetwarzanie danych w Excelu. Laboratorium Power Query, Marcin Cichocki, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami