Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami

Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami

51.45zł
41.16zł
Matematyka dla grafików komputerowych 33.00zł
Matematyka dla grafików komputerowych

Autor: Zofia Matusiewicz

ISBN: 978-83-605-8318-0

Ilość stron: 162

Data wydania: 2008

Zawiera CD

W tej książce można znaleźć wiele odpowiedzi na pytania związane z matematyką potrzebną grafikom komputerowym, zobaczyć przykłady i zastosowania.

Między innymi pokazane jest, jak: projektować rzeczy oczywiste, czyli podstawowe ruchy i przekształcenia; tworzyć i zmieniać obraz świata poprzez rzutowanie; bawić się kolorami; wyznaczać krzywe, które mogą być wykorzystywane np. do projektowania samochodów; zastosować fraktal do odzwierciedlania rzeczywistości; co trzeba wiedzieć o siatkach i tylnych ścianach, by zacząć programować; jak w programowaniu wykorzystać nabytą wiedzę.

Rozdziały:
1. Kilka słów o matematyce
2. Jak to, co robimy, zapisuje się w matematyce
3. Świat kątem oka
4. Co ma wspólnego samochód z matematyką
5. Mateamtyczne obrazy, czyli świat barw i kolorów
6. Co jeszcze trzeba wiedzieć, aby zacząć programować
Spis symboli i oznaczeń

Matematyka dla grafików komputerowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Matematyka dla grafików komputerowych”, kupili także:

Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego, Peter Cheverton, Wydawnictwo Onepress

Tworzenie nowoczesnych systemów webowych, Mariusz Walczak, Wydawnictwo Helion
<b>Materiały budowlane</b>, <font color="navy">Michał Bołtryk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Materiały budowlane, Michał Bołtryk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Miłość i inne konflikty, Werner Troxler, Wydawnictwo Onepress

Finale edytor nutowy nie tylko dla profesjonalistów, Piotr Kołodziej, Wydawnictwo Helion

Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3, Monika Łukasiewicz, Wydawnictwo Videograf

Docker dla praktyków. Wydanie II, Jeeva S. Chelladhurai, Vinod Singh, Pethuru Raj, Wydawnictwo Helion

Programowanie strukturalne Trendy programowania Wykłady z informatyki, Witold Malina , Piotr Mironowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projektowanie nieliniowych układów sterowania, Jacek Kabziński , Przemysław Mosiołek, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami