Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Matematyka dla grafików komputerowych 33.00zł
Matematyka dla grafików komputerowych

Autor: Zofia Matusiewicz

ISBN: 978-83-605-8318-0

Ilość stron: 162

Data wydania: 2008

Zawiera CD

W tej książce można znaleźć wiele odpowiedzi na pytania związane z matematyką potrzebną grafikom komputerowym, zobaczyć przykłady i zastosowania.

Między innymi pokazane jest, jak: projektować rzeczy oczywiste, czyli podstawowe ruchy i przekształcenia; tworzyć i zmieniać obraz świata poprzez rzutowanie; bawić się kolorami; wyznaczać krzywe, które mogą być wykorzystywane np. do projektowania samochodów; zastosować fraktal do odzwierciedlania rzeczywistości; co trzeba wiedzieć o siatkach i tylnych ścianach, by zacząć programować; jak w programowaniu wykorzystać nabytą wiedzę.

Rozdziały:
1. Kilka słów o matematyce
2. Jak to, co robimy, zapisuje się w matematyce
3. Świat kątem oka
4. Co ma wspólnego samochód z matematyką
5. Mateamtyczne obrazy, czyli świat barw i kolorów
6. Co jeszcze trzeba wiedzieć, aby zacząć programować
Spis symboli i oznaczeń

Matematyka dla grafików komputerowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Matematyka dla grafików komputerowych”, kupili także:
<b>Deep learning dla programistów. Budowanie aplikacji AI za pomocą fastai i PyTorch</b>, <font color="navy">Jeremy Howard, Sylvain Gugger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Deep learning dla programistów. Budowanie aplikacji AI za pomocą fastai i PyTorch, Jeremy Howard, Sylvain Gugger, Wydawnictwo Helion

Diagnostyka obrazowa Podstawy teoretyczne i metodyka badań, Bogdan Pruszyński, Wydawnictwo PZWL

Czołgi i pojazdy opancerzone Ilustrowana encyklopedia, Chris Chant, Wydawnictwo Alma-Press

Narracja w powieści graficznej, Kamila Tuszyńska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Z nami zdasz Matematyka Matura, Teodor Paliczka, Krystyna Skórnik, Renata Suchanek, Wydawnictwo Videograf
<b>Excel 2021 PL. Kurs</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Excel 2021 PL. Kurs, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Tablice informatyczne HTML5, Radosław Sokół, Wydawnictwo Helion

Jak to działa Maszyny latające, Miles Kelly, Wydawnictwo Zielona Sowa
<b>Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Martyna Zastrożna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II, Martyna Zastrożna, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami