Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Matematyka dla grafików komputerowych 33.00zł
Matematyka dla grafików komputerowych

Autor: Zofia Matusiewicz

ISBN: 978-83-605-8318-0

Ilość stron: 162

Data wydania: 2008

Zawiera CD

W tej książce można znaleźć wiele odpowiedzi na pytania związane z matematyką potrzebną grafikom komputerowym, zobaczyć przykłady i zastosowania.

Między innymi pokazane jest, jak: projektować rzeczy oczywiste, czyli podstawowe ruchy i przekształcenia; tworzyć i zmieniać obraz świata poprzez rzutowanie; bawić się kolorami; wyznaczać krzywe, które mogą być wykorzystywane np. do projektowania samochodów; zastosować fraktal do odzwierciedlania rzeczywistości; co trzeba wiedzieć o siatkach i tylnych ścianach, by zacząć programować; jak w programowaniu wykorzystać nabytą wiedzę.

Rozdziały:
1. Kilka słów o matematyce
2. Jak to, co robimy, zapisuje się w matematyce
3. Świat kątem oka
4. Co ma wspólnego samochód z matematyką
5. Mateamtyczne obrazy, czyli świat barw i kolorów
6. Co jeszcze trzeba wiedzieć, aby zacząć programować
Spis symboli i oznaczeń

Matematyka dla grafików komputerowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Matematyka dla grafików komputerowych”, kupili także:

Pakiet: Ekonomia dla bystrzaków Wydanie II + Dlaczego mądrzy ludzie popełniają głupstwa finansowe? Przestań marnować pie, Sean Masaki Flynn/Gary Belsky, Thomas Gilovich, Wydawnictwo Onepress

Ekonometria Wybrane zagadnienia, Bolesław Borkowski, Hanna Dudek, Wiesław Szczesny, Wydawnictwo Naukowe PWN

Narty poradnik bez kantów, Konrad Drzymała, Wydawnictwo Onepress

Java EE 8. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki, Rhuan Rocha, Joao Purificacao, Wydawnictwo Helion

Systemy rozproszone Zasady i paradygmaty, Andrew S. Tanenbaum, Maarten van Steen, Wydawnictwo WNT

Wzorce projektowe Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku, Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John M. Vlissides, Wydawnictwo Helion

Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!, Jeffrey Gitomer, Wydawnictwo Onepress

Bitwa o czarne dziury, Leonard Susskind, Wydawnictwo Prószyński

Kolor we wnętrzu Poradnik projektanta, Mola Francesc Zamora, Wydawnictwo Arkady

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami