Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

98.70zł
74.03zł
Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją 49.00zł
Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją

Tytuł: Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Autor: Janelle Barlow, Paul Stewart
ISBN: 978-83-264-3176-0
Ilość stron: 236
Data wydania: 01/2014
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł


Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi.

Odpowiadają przy tym na pytania:
• Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta?
• Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?
• Jak zwiększyć sympatię klientów do marki?
• Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów?

Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.

Spis treści:

Wprowadzenie: Obsługa markowa czy niemarkowa     16

Część I. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta     29
Rozdział 1. Imperatyw budowania świadomości marki     31
Rozdział 2. Tradycyjna obsługa klienta dziś     54
Rozdział 3. Mapa markowej obsługi klienta     82

Część II. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji     105
Rozdział 4. Definiowanie DNA twojej marki     107
Rozdział 5. Skuteczne narzędzia budowania marki     128
Rozdział 6. Zmiana kulturowa     135
Rozdział 7. Komunikacja zapewniająca marce oddźwięk     145
Rozdział 8. Marketing szeptany wewnątrz branży     154
Rozdział 9. Zasoby ludzkie: okno na dusze korporacji     165

Część III. Narzędzia markowej obsługi klienta     177
Rozdział 10. Największe marki wspierane przez organizację     179
Rozdział 11. Sprzedaż w markowym świecie     189
Rozdział 12. Zbiór ćwiczeń z zakresu markowej obsługi klienta

Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją”, kupili także:
<b>Einstein Jego życie, jego wszechświat</b>, <font color="navy">Walter Isaacson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo W.A.B.</font>
Einstein Jego życie, jego wszechświat, Walter Isaacson, Wydawnictwo W.A.B.
<b>Jak przetrwać wśród czarnych dziur Najzabawniejszy przewodnik po Wszechświecie</b>, <font color="navy">Dave Goldberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Jak przetrwać wśród czarnych dziur Najzabawniejszy przewodnik po Wszechświecie, Dave Goldberg, Wydawnictwo Prószyński
<b>Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy</b>, <font color="navy">Peter Fisk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy, Peter Fisk, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Kompendium licealisty Matematyka Fizyka Chemia</b>, <font color="navy">Tadeusz Ratusiński, Magdalena Kucio, Joanna Holewa, Jwerzy Stasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Szkolne PWN</font>
Kompendium licealisty Matematyka Fizyka Chemia, Tadeusz Ratusiński, Magdalena Kucio, Joanna Holewa, Jwerzy Stasz, Wydawnictwo Szkolne PWN
<b>Access 2010 w praktyce Informatyka w praktyce krok po kroku</b>, <font color="navy">Mysior Marian</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bila</font>
Access 2010 w praktyce Informatyka w praktyce krok po kroku, Mysior Marian, Wydawnictwo Bila
<b>Kosmiczny projekt Twórcze zdolności przyrody w porządkowaniu wszechświata</b>, <font color="navy">Paul Davis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Kosmiczny projekt Twórcze zdolności przyrody w porządkowaniu wszechświata, Paul Davis, Wydawnictwo Copernicus Center Press
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

69.30zł
55.44zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami