Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

98.70zł
88.83zł
Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją 49.00zł
Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją

Tytuł: Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Autor: Janelle Barlow, Paul Stewart
ISBN: 978-83-264-3176-0
Ilość stron: 236
Data wydania: 01/2014
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł


Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi.

Odpowiadają przy tym na pytania:
• Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta?
• Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?
• Jak zwiększyć sympatię klientów do marki?
• Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów?

Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.

Spis treści:

Wprowadzenie: Obsługa markowa czy niemarkowa     16

Część I. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta     29
Rozdział 1. Imperatyw budowania świadomości marki     31
Rozdział 2. Tradycyjna obsługa klienta dziś     54
Rozdział 3. Mapa markowej obsługi klienta     82

Część II. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji     105
Rozdział 4. Definiowanie DNA twojej marki     107
Rozdział 5. Skuteczne narzędzia budowania marki     128
Rozdział 6. Zmiana kulturowa     135
Rozdział 7. Komunikacja zapewniająca marce oddźwięk     145
Rozdział 8. Marketing szeptany wewnątrz branży     154
Rozdział 9. Zasoby ludzkie: okno na dusze korporacji     165

Część III. Narzędzia markowej obsługi klienta     177
Rozdział 10. Największe marki wspierane przez organizację     179
Rozdział 11. Sprzedaż w markowym świecie     189
Rozdział 12. Zbiór ćwiczeń z zakresu markowej obsługi klienta

Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją”, kupili także:

Neuropsychologia kliniczna Od teorii do praktyki, Maria Pąchalska, Bożydar Kaczmarek, Juri D. Kropotow, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pełnia architektury, Walter Gropius, Wydawnictwo Karakter

Windows XP komendy i polecenia Leksykon kieszonkowy, Piotr Czarny, Wydawnictwo Helion

Ilustrowana teoria wszystkiego Wydanie 2, Stephen W. Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Rozpoczynanie badań Jak wybrać ciekawy temat badawczy</b>, <font color="navy">Thomas S. Mullaney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rozpoczynanie badań Jak wybrać ciekawy temat badawczy, Thomas S. Mullaney, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows 10 PL. Dla seniorów, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Machiny wojenne Zapomniana technika wojskowa, Robert M. Jurga, Wydawnictwo Vesper

Poczucie własnej wartości dla bystrzaków. Wydanie IV, S. Renee Smith, Vivian Harte, Wydawnictwo Septem

Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy, Jerzy Gut, Wojciech Haman, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami