Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-647 Administrowanie systemem Windows Server 2008 w skali przedsiębiorstwa Egzamin MCITP 70-647

Training kit 70-647 Administrowanie systemem Windows Server 2008 w skali przedsiębiorstwa Egzamin MCITP 70-647

92.40zł
69.30zł
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2 52.00zł 45.24zł
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2

Tytuł: Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2
Autor: Tadeusz Wojciechowski
ISBN: 978-83-7641-380-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 01/2011 (wydanie 2)
Format: B5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 52.00zł 45.24zł


Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów.

Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie” i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet „teoria chaosu”.

Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także pomocniczym podręczni­kiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów „zarządzanie”, „ekonomia”, „zarządzanie i inżynieria produkcji”, „logistyka”.

Rozdziały:

Rozdział 1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem
1. „Klasyczne” podstawy zarządzania
2. Fascynacja „marketingiem”
3. Nie ma marketingu bez logistyki!
4. Zarządzanie marketingowe, zarządzanie logistyczne czy zarządzanie marketingowo-logistyczne?
4.1. „Zarządzanie marketingowe” a „zarządzanie marketingiem”
4.2. Zarządzanie logistyczne
4.3. Zarządzanie marketingowo-logistyczne
4.4. Model zarządzania marketingowo-logistycznego
4.5. Zarządzanie marketingowo-logistyczne – „zarządzaniem przez cele”?

Rozdział 2. Planowanie marketingowo-logistyczne
1. Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie planować?
1.1. Misja
1.2. System informacji marketingowej (SIM)
1.3. Analiza marki
1.4. Cykl życia produktu na rynku i jego znaczenie w planowaniu marketingowym
1.5. Analiza i prognoza popytu
1.6. Konkurencja
1.6.1. Analiza konkurencji
1.6.2. Ochrona przed nieuczciwą konkurencją i ograniczaniem konkurencji
1.6.3. Interpretacyjne wątpliwości ochrony przed nieuczciwą konkurencją
1.7. Ceny – istotny element planowania i strategii
1.8. Analiza marketingowa stanu przedsiębiorstwa
2. Proces planowania
2.1. Krótkookresowe planowanie marketingowo-logistyczne
2.2. Strategiczne planowanie marketingowo-logistyczne
2.3. Kolejność i zakres działań planistycznych w planowaniu strategicznym
3. Opracowanie formalne planu strategicznego – kilka uwag

Rozdział 3. Strategie marketingowo-logistyczne
1. Zakres merytoryczny
2. Rodzaje, najczęściej spotykane nazwy i treść strategii marketingowo-logistycznych
3. Strategie produktowe
4. Strategie poprawy jakości
5. Strategie cen

Rozdział 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego
1. Warunek powodzenia – badania i analizy
2. Co muszę robić, aby zarządzać marketingowo-logistycznie?
3. Organizacja zarządzania działaniami marketingowymi i logistycznymi
4. Zarządzanie dystrybucją
4.1. Podstawowe formy dystrybucji
4.2. Dystrybucja a gospodarka zapasami
4.3. Franchising
4.4. Dystrybucja a kooperacja przemysłowa
4.5. Dyskusyjne granice outsourcingu i wirtualizacji przedsiębiorstwa
4.6. Internet – nowa epoka w dystrybucji
5. Zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa
5.1. Zarządzanie infrastrukturą procesów logistycznych
5.2. Zarządzanie procesami logistycznymi
5.3. Proste i złożone systemy logistyczne
5.4. Magazyny – ogniwa systemów logistycznych
5.5. Scentralizowane usługi logistyczne
5.6. Konstruowanie systemów logistycznych
5.7. Wpływ logistyki na funkcjonowanie rynku
5.8. Merchandising
5.9. ECR – Effi cient Consumer Response
6. CRM – Customer Relationship Management (Zarządzanie kontaktami z klientem)
7. Zarządzanie promocją i reklamą
7.1. Reklama
7.1.1. Opakowania – specyficzny nośnik reklamy
7.2. Inne formy promocji
7.2.1. Sprzedaż osobista
7.2.2. Marketing bezpośredni
7.3. Marketing partnerski
7.4. Sponsoring
7.5. Public relations
7.6. Marketing wewnątrz firmy
7.7. Międzynarodowy marketing i logistyka
8. Zarządzanie zakupami (marketing zakupów)
8.1. Czym jest marketing zakupów?
8.2. Warunki stosowania marketingu zakupów
8.3. Marketingowa strategia zakupów materiałowych
8.4. Przesłanki decyzji wyboru źródeł zakupów materiałowych
9. Zarządzanie finansowaniem marketingu i logistyki
9.1. Koszty marketingu
9.2. Koszty logistyki
9.3. Efektywność działań marketingowych i logistycznych

Rozdział 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej

Rozdział 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne
1. Reengineering, czyli zarządzanie procesowe
2. Lean management
3. Zarządzanie wiedzą menedżerską
4. Organizacje samouczące i samorekonstruujące
5. TQM – Total Quality Management
6. Strategia inwestowania
7. Strategia zachowania ciągłości operacji biznesowych (Business Continuity Planning)
8. Strategiczne zarządzanie marketingowo-logistyczne a teoria chaosu
9. Kilka refleksji
9.1. Dziesięć współczesnych przykazań marketingowo-logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem
9.2. Rynek nieustannej walki

Spis rysunków

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2
Tytuł książki: "Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2"
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Wydawnictwo: Difin
Cena: 52.00zł 45.24zł
Klienci, którzy kupili „Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2”, kupili także:
<b>Modelowanie sylwetki metodą Delaviera Tom 1 Ćwiczenia i programy domowego treningu siłowego</b>, <font color="navy">Frederick Delavier, Michael Gundill</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Modelowanie sylwetki metodą Delaviera Tom 1 Ćwiczenia i programy domowego treningu siłowego, Frederick Delavier, Michael Gundill, Wydawnictwo PZWL
<b>Windows Vista od środka</b>, <font color="navy">Bogdan Krzymowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Windows Vista od środka, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP
<b>Potęga Google'a Poznaj sekrety Larry’ego i Sergeya</b>, <font color="navy">Richard L. Brandt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Potęga Google'a Poznaj sekrety Larry’ego i Sergeya, Richard L. Brandt, Wydawnictwo Znak
<b>Irlandia dla bystrzaków Wydanie IV</b>, <font color="navy">Elizabeth Albertson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Irlandia dla bystrzaków Wydanie IV, Elizabeth Albertson, Wydawnictwo Onepress
<b>Umysł gramatyka ewolucja Wykłady z filozofii umysłu</b>, <font color="navy">Szymon Wróbel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Umysł gramatyka ewolucja Wykłady z filozofii umysłu, Szymon Wróbel, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Docker. Programowanie aplikacji dla zaawansowanych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Russ McKendrick, Scott Gallagher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Docker. Programowanie aplikacji dla zaawansowanych. Wydanie II, Russ McKendrick, Scott Gallagher, Wydawnictwo HELION
<b>Encyklopedia komputerów</b>, <font color="navy">Alan Freedman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Encyklopedia komputerów, Alan Freedman, Wydawnictwo HELION
<b>Elementy filozofii przyrody</b>, <font color="navy">Michał Heller, Tadeusz Pabjan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Elementy filozofii przyrody, Michał Heller, Tadeusz Pabjan, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Paragon z podróży. Poradnik taniego podróżowania. Wydanie 2</b>, <font color="navy">Patryk Świątek,Bartek Szaro</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Paragon z podróży. Poradnik taniego podróżowania. Wydanie 2, Patryk Świątek,Bartek Szaro, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Chemia
Podstawy toksykologii Kompendium dla studentów szkół wyższych Wydanie II

Podstawy toksykologii Kompendium dla studentów szkół wyższych Wydanie II

79.00zł
59.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION

wtorek, 26 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami