Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji

Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji

58.80zł
44.10zł
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2 52.00zł 45.24zł
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2

Tytuł: Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2
Autor: Tadeusz Wojciechowski
ISBN: 978-83-7641-380-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 01/2011 (wydanie 2)
Format: B5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 52.00zł 45.24zł


Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów.

Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie” i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet „teoria chaosu”.

Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także pomocniczym podręczni­kiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów „zarządzanie”, „ekonomia”, „zarządzanie i inżynieria produkcji”, „logistyka”.

Rozdziały:

Rozdział 1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem
1. „Klasyczne” podstawy zarządzania
2. Fascynacja „marketingiem”
3. Nie ma marketingu bez logistyki!
4. Zarządzanie marketingowe, zarządzanie logistyczne czy zarządzanie marketingowo-logistyczne?
4.1. „Zarządzanie marketingowe” a „zarządzanie marketingiem”
4.2. Zarządzanie logistyczne
4.3. Zarządzanie marketingowo-logistyczne
4.4. Model zarządzania marketingowo-logistycznego
4.5. Zarządzanie marketingowo-logistyczne – „zarządzaniem przez cele”?

Rozdział 2. Planowanie marketingowo-logistyczne
1. Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie planować?
1.1. Misja
1.2. System informacji marketingowej (SIM)
1.3. Analiza marki
1.4. Cykl życia produktu na rynku i jego znaczenie w planowaniu marketingowym
1.5. Analiza i prognoza popytu
1.6. Konkurencja
1.6.1. Analiza konkurencji
1.6.2. Ochrona przed nieuczciwą konkurencją i ograniczaniem konkurencji
1.6.3. Interpretacyjne wątpliwości ochrony przed nieuczciwą konkurencją
1.7. Ceny – istotny element planowania i strategii
1.8. Analiza marketingowa stanu przedsiębiorstwa
2. Proces planowania
2.1. Krótkookresowe planowanie marketingowo-logistyczne
2.2. Strategiczne planowanie marketingowo-logistyczne
2.3. Kolejność i zakres działań planistycznych w planowaniu strategicznym
3. Opracowanie formalne planu strategicznego – kilka uwag

Rozdział 3. Strategie marketingowo-logistyczne
1. Zakres merytoryczny
2. Rodzaje, najczęściej spotykane nazwy i treść strategii marketingowo-logistycznych
3. Strategie produktowe
4. Strategie poprawy jakości
5. Strategie cen

Rozdział 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego
1. Warunek powodzenia – badania i analizy
2. Co muszę robić, aby zarządzać marketingowo-logistycznie?
3. Organizacja zarządzania działaniami marketingowymi i logistycznymi
4. Zarządzanie dystrybucją
4.1. Podstawowe formy dystrybucji
4.2. Dystrybucja a gospodarka zapasami
4.3. Franchising
4.4. Dystrybucja a kooperacja przemysłowa
4.5. Dyskusyjne granice outsourcingu i wirtualizacji przedsiębiorstwa
4.6. Internet – nowa epoka w dystrybucji
5. Zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa
5.1. Zarządzanie infrastrukturą procesów logistycznych
5.2. Zarządzanie procesami logistycznymi
5.3. Proste i złożone systemy logistyczne
5.4. Magazyny – ogniwa systemów logistycznych
5.5. Scentralizowane usługi logistyczne
5.6. Konstruowanie systemów logistycznych
5.7. Wpływ logistyki na funkcjonowanie rynku
5.8. Merchandising
5.9. ECR – Effi cient Consumer Response
6. CRM – Customer Relationship Management (Zarządzanie kontaktami z klientem)
7. Zarządzanie promocją i reklamą
7.1. Reklama
7.1.1. Opakowania – specyficzny nośnik reklamy
7.2. Inne formy promocji
7.2.1. Sprzedaż osobista
7.2.2. Marketing bezpośredni
7.3. Marketing partnerski
7.4. Sponsoring
7.5. Public relations
7.6. Marketing wewnątrz firmy
7.7. Międzynarodowy marketing i logistyka
8. Zarządzanie zakupami (marketing zakupów)
8.1. Czym jest marketing zakupów?
8.2. Warunki stosowania marketingu zakupów
8.3. Marketingowa strategia zakupów materiałowych
8.4. Przesłanki decyzji wyboru źródeł zakupów materiałowych
9. Zarządzanie finansowaniem marketingu i logistyki
9.1. Koszty marketingu
9.2. Koszty logistyki
9.3. Efektywność działań marketingowych i logistycznych

Rozdział 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej

Rozdział 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne
1. Reengineering, czyli zarządzanie procesowe
2. Lean management
3. Zarządzanie wiedzą menedżerską
4. Organizacje samouczące i samorekonstruujące
5. TQM – Total Quality Management
6. Strategia inwestowania
7. Strategia zachowania ciągłości operacji biznesowych (Business Continuity Planning)
8. Strategiczne zarządzanie marketingowo-logistyczne a teoria chaosu
9. Kilka refleksji
9.1. Dziesięć współczesnych przykazań marketingowo-logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem
9.2. Rynek nieustannej walki

Spis rysunków

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2
Tytuł książki: "Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2"
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Wydawnictwo: Difin
Cena: 52.00zł 45.24zł
Klienci, którzy kupili „Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2”, kupili także:
<b>Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II</b>, <font color="navy">John Walkenbach, Michael Alexander</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II, John Walkenbach, Michael Alexander, Wydawnictwo HELION
<b>Systemy transportowe PRT</b>, <font color="navy">Włodzimierz Choromański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Systemy transportowe PRT, Włodzimierz Choromański, Wydawnictwo WKiŁ
<b>ASP.NET 3.5 z wykorzystaniem C# i VB Zaawansowane programowanie</b>, <font color="navy">Bill Evjen, Scott Hanselman, Devin Rader</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ASP.NET 3.5 z wykorzystaniem C# i VB Zaawansowane programowanie, Bill Evjen, Scott Hanselman, Devin Rader, Wydawnictwo HELION
<b>Język R dla każdego: zaawansowane analizy i grafika statystyczna</b>, <font color="navy">Jared P. Lander</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Język R dla każdego: zaawansowane analizy i grafika statystyczna, Jared P. Lander, Wydawnictwo APN Promise
<b>Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!</b>, <font color="navy">Craig Richardson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!, Craig Richardson, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zarządzanie zasobami wzorce projektowe</b>, <font color="navy">Michael Kircher, Prashant Jain</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zarządzanie zasobami wzorce projektowe, Michael Kircher, Prashant Jain, Wydawnictwo HELION
<b>ECDL S5 Zarządzanie projektami</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
ECDL S5 Zarządzanie projektami, Alicja Żarowska-Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II</b>, <font color="navy">Martyna Zastrożna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II, Martyna Zastrożna, Wydawnictwo Onepress
<b>Szkoła projektowania graficznego Zasady i praktyka, nowe programy i technologie</b>, <font color="navy">David Dabner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Szkoła projektowania graficznego Zasady i praktyka, nowe programy i technologie, David Dabner, Wydawnictwo Arkady
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Energetyka
Systemy uczące się oparte na podobieństwie obrazów do prognozowania szeregów czasowych obciążeń elektroenergetycznych

Systemy uczące się oparte na podobieństwie obrazów do prognozowania szeregów czasowych obciążeń elektroenergetycznych

47.25zł
42.53zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION

wtorek, 17 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami