Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-652 Konfigurowanie wirtualizacji systemów Windows Server Egzamin MCTS 70-652

Training kit 70-652 Konfigurowanie wirtualizacji systemów Windows Server Egzamin MCTS 70-652

128.10zł
96.08zł
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2 52.00zł 45.24zł
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2

Tytuł: Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2
Autor: Tadeusz Wojciechowski
ISBN: 978-83-7641-380-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 01/2011 (wydanie 2)
Format: B5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 52.00zł 45.24zł


Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów.

Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie” i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet „teoria chaosu”.

Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także pomocniczym podręczni­kiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów „zarządzanie”, „ekonomia”, „zarządzanie i inżynieria produkcji”, „logistyka”.

Rozdziały:

Rozdział 1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem
1. „Klasyczne” podstawy zarządzania
2. Fascynacja „marketingiem”
3. Nie ma marketingu bez logistyki!
4. Zarządzanie marketingowe, zarządzanie logistyczne czy zarządzanie marketingowo-logistyczne?
4.1. „Zarządzanie marketingowe” a „zarządzanie marketingiem”
4.2. Zarządzanie logistyczne
4.3. Zarządzanie marketingowo-logistyczne
4.4. Model zarządzania marketingowo-logistycznego
4.5. Zarządzanie marketingowo-logistyczne – „zarządzaniem przez cele”?

Rozdział 2. Planowanie marketingowo-logistyczne
1. Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie planować?
1.1. Misja
1.2. System informacji marketingowej (SIM)
1.3. Analiza marki
1.4. Cykl życia produktu na rynku i jego znaczenie w planowaniu marketingowym
1.5. Analiza i prognoza popytu
1.6. Konkurencja
1.6.1. Analiza konkurencji
1.6.2. Ochrona przed nieuczciwą konkurencją i ograniczaniem konkurencji
1.6.3. Interpretacyjne wątpliwości ochrony przed nieuczciwą konkurencją
1.7. Ceny – istotny element planowania i strategii
1.8. Analiza marketingowa stanu przedsiębiorstwa
2. Proces planowania
2.1. Krótkookresowe planowanie marketingowo-logistyczne
2.2. Strategiczne planowanie marketingowo-logistyczne
2.3. Kolejność i zakres działań planistycznych w planowaniu strategicznym
3. Opracowanie formalne planu strategicznego – kilka uwag

Rozdział 3. Strategie marketingowo-logistyczne
1. Zakres merytoryczny
2. Rodzaje, najczęściej spotykane nazwy i treść strategii marketingowo-logistycznych
3. Strategie produktowe
4. Strategie poprawy jakości
5. Strategie cen

Rozdział 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego
1. Warunek powodzenia – badania i analizy
2. Co muszę robić, aby zarządzać marketingowo-logistycznie?
3. Organizacja zarządzania działaniami marketingowymi i logistycznymi
4. Zarządzanie dystrybucją
4.1. Podstawowe formy dystrybucji
4.2. Dystrybucja a gospodarka zapasami
4.3. Franchising
4.4. Dystrybucja a kooperacja przemysłowa
4.5. Dyskusyjne granice outsourcingu i wirtualizacji przedsiębiorstwa
4.6. Internet – nowa epoka w dystrybucji
5. Zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa
5.1. Zarządzanie infrastrukturą procesów logistycznych
5.2. Zarządzanie procesami logistycznymi
5.3. Proste i złożone systemy logistyczne
5.4. Magazyny – ogniwa systemów logistycznych
5.5. Scentralizowane usługi logistyczne
5.6. Konstruowanie systemów logistycznych
5.7. Wpływ logistyki na funkcjonowanie rynku
5.8. Merchandising
5.9. ECR – Effi cient Consumer Response
6. CRM – Customer Relationship Management (Zarządzanie kontaktami z klientem)
7. Zarządzanie promocją i reklamą
7.1. Reklama
7.1.1. Opakowania – specyficzny nośnik reklamy
7.2. Inne formy promocji
7.2.1. Sprzedaż osobista
7.2.2. Marketing bezpośredni
7.3. Marketing partnerski
7.4. Sponsoring
7.5. Public relations
7.6. Marketing wewnątrz firmy
7.7. Międzynarodowy marketing i logistyka
8. Zarządzanie zakupami (marketing zakupów)
8.1. Czym jest marketing zakupów?
8.2. Warunki stosowania marketingu zakupów
8.3. Marketingowa strategia zakupów materiałowych
8.4. Przesłanki decyzji wyboru źródeł zakupów materiałowych
9. Zarządzanie finansowaniem marketingu i logistyki
9.1. Koszty marketingu
9.2. Koszty logistyki
9.3. Efektywność działań marketingowych i logistycznych

Rozdział 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej

Rozdział 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne
1. Reengineering, czyli zarządzanie procesowe
2. Lean management
3. Zarządzanie wiedzą menedżerską
4. Organizacje samouczące i samorekonstruujące
5. TQM – Total Quality Management
6. Strategia inwestowania
7. Strategia zachowania ciągłości operacji biznesowych (Business Continuity Planning)
8. Strategiczne zarządzanie marketingowo-logistyczne a teoria chaosu
9. Kilka refleksji
9.1. Dziesięć współczesnych przykazań marketingowo-logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem
9.2. Rynek nieustannej walki

Spis rysunków

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2
Tytuł książki: "Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2"
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Wydawnictwo: Difin
Cena: 52.00zł 45.24zł
Klienci, którzy kupili „Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2”, kupili także:
<b>Duże mosty wieloprzęsłowe</b>, <font color="navy">Biliszczuk Jan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Duże mosty wieloprzęsłowe, Biliszczuk Jan, Wydawnictwo DWE
<b>Zarys mikrologistyki</b>, <font color="navy">Krzysztof Ficoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BEL Studio</font>
Zarys mikrologistyki, Krzysztof Ficoń, Wydawnictwo BEL Studio
<b>Matematyka przy kominku</b>, <font color="navy">Michał Szurek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Matematyka przy kominku, Michał Szurek, Wydawnictwo BTC
<b>Numeryczna mechanika płynów w inżynierii chemicznej i procesowej</b>, <font color="navy">Zdzisław Jaworski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Numeryczna mechanika płynów w inżynierii chemicznej i procesowej, Zdzisław Jaworski, Wydawnictwo EXIT
<b>C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów</b>, <font color="navy">Scott Meyers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów, Scott Meyers, Wydawnictwo HELION
<b>Ideologia i zagospodarowanie przestrzeni</b>, <font color="navy">Hubert Izdebski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Ideologia i zagospodarowanie przestrzeni, Hubert Izdebski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Tablice geometryczne</b>, <font color="navy">Wiesława Regel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bila</font>
Tablice geometryczne, Wiesława Regel, Wydawnictwo Bila
<b>Logistyka techniczna Infrastruktura logistyczna</b>, <font color="navy">Krzysztof Ficoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BEL Studio</font>
Logistyka techniczna Infrastruktura logistyczna, Krzysztof Ficoń, Wydawnictwo BEL Studio
<b>Granice i pochodne Metody rozwiązywania zadań + CD</b>, <font color="navy">Robert Kowalczyk, Kamil Niedziałomski, Cezary Obczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Granice i pochodne Metody rozwiązywania zadań + CD, Robert Kowalczyk, Kamil Niedziałomski, Cezary Obczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Informatyka ekonomiczna

Informatyka ekonomiczna

81.90zł
67.16zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT

niedziela, 16 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami