Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Przedsiębiorstwa sportowe w gospodarce rynkowej

Przedsiębiorstwa sportowe w gospodarce rynkowej

35.00zł
26.60zł
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2 52.00zł 45.24zł
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2

Tytuł: Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2
Autor: Tadeusz Wojciechowski
ISBN: 978-83-7641-380-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 01/2011 (wydanie 2)
Format: B5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 52.00zł 45.24zł


Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów.

Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie” i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet „teoria chaosu”.

Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także pomocniczym podręczni­kiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów „zarządzanie”, „ekonomia”, „zarządzanie i inżynieria produkcji”, „logistyka”.

Rozdziały:

Rozdział 1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem
1. „Klasyczne” podstawy zarządzania
2. Fascynacja „marketingiem”
3. Nie ma marketingu bez logistyki!
4. Zarządzanie marketingowe, zarządzanie logistyczne czy zarządzanie marketingowo-logistyczne?
4.1. „Zarządzanie marketingowe” a „zarządzanie marketingiem”
4.2. Zarządzanie logistyczne
4.3. Zarządzanie marketingowo-logistyczne
4.4. Model zarządzania marketingowo-logistycznego
4.5. Zarządzanie marketingowo-logistyczne – „zarządzaniem przez cele”?

Rozdział 2. Planowanie marketingowo-logistyczne
1. Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie planować?
1.1. Misja
1.2. System informacji marketingowej (SIM)
1.3. Analiza marki
1.4. Cykl życia produktu na rynku i jego znaczenie w planowaniu marketingowym
1.5. Analiza i prognoza popytu
1.6. Konkurencja
1.6.1. Analiza konkurencji
1.6.2. Ochrona przed nieuczciwą konkurencją i ograniczaniem konkurencji
1.6.3. Interpretacyjne wątpliwości ochrony przed nieuczciwą konkurencją
1.7. Ceny – istotny element planowania i strategii
1.8. Analiza marketingowa stanu przedsiębiorstwa
2. Proces planowania
2.1. Krótkookresowe planowanie marketingowo-logistyczne
2.2. Strategiczne planowanie marketingowo-logistyczne
2.3. Kolejność i zakres działań planistycznych w planowaniu strategicznym
3. Opracowanie formalne planu strategicznego – kilka uwag

Rozdział 3. Strategie marketingowo-logistyczne
1. Zakres merytoryczny
2. Rodzaje, najczęściej spotykane nazwy i treść strategii marketingowo-logistycznych
3. Strategie produktowe
4. Strategie poprawy jakości
5. Strategie cen

Rozdział 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego
1. Warunek powodzenia – badania i analizy
2. Co muszę robić, aby zarządzać marketingowo-logistycznie?
3. Organizacja zarządzania działaniami marketingowymi i logistycznymi
4. Zarządzanie dystrybucją
4.1. Podstawowe formy dystrybucji
4.2. Dystrybucja a gospodarka zapasami
4.3. Franchising
4.4. Dystrybucja a kooperacja przemysłowa
4.5. Dyskusyjne granice outsourcingu i wirtualizacji przedsiębiorstwa
4.6. Internet – nowa epoka w dystrybucji
5. Zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa
5.1. Zarządzanie infrastrukturą procesów logistycznych
5.2. Zarządzanie procesami logistycznymi
5.3. Proste i złożone systemy logistyczne
5.4. Magazyny – ogniwa systemów logistycznych
5.5. Scentralizowane usługi logistyczne
5.6. Konstruowanie systemów logistycznych
5.7. Wpływ logistyki na funkcjonowanie rynku
5.8. Merchandising
5.9. ECR – Effi cient Consumer Response
6. CRM – Customer Relationship Management (Zarządzanie kontaktami z klientem)
7. Zarządzanie promocją i reklamą
7.1. Reklama
7.1.1. Opakowania – specyficzny nośnik reklamy
7.2. Inne formy promocji
7.2.1. Sprzedaż osobista
7.2.2. Marketing bezpośredni
7.3. Marketing partnerski
7.4. Sponsoring
7.5. Public relations
7.6. Marketing wewnątrz firmy
7.7. Międzynarodowy marketing i logistyka
8. Zarządzanie zakupami (marketing zakupów)
8.1. Czym jest marketing zakupów?
8.2. Warunki stosowania marketingu zakupów
8.3. Marketingowa strategia zakupów materiałowych
8.4. Przesłanki decyzji wyboru źródeł zakupów materiałowych
9. Zarządzanie finansowaniem marketingu i logistyki
9.1. Koszty marketingu
9.2. Koszty logistyki
9.3. Efektywność działań marketingowych i logistycznych

Rozdział 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej

Rozdział 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne
1. Reengineering, czyli zarządzanie procesowe
2. Lean management
3. Zarządzanie wiedzą menedżerską
4. Organizacje samouczące i samorekonstruujące
5. TQM – Total Quality Management
6. Strategia inwestowania
7. Strategia zachowania ciągłości operacji biznesowych (Business Continuity Planning)
8. Strategiczne zarządzanie marketingowo-logistyczne a teoria chaosu
9. Kilka refleksji
9.1. Dziesięć współczesnych przykazań marketingowo-logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem
9.2. Rynek nieustannej walki

Spis rysunków

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2
Tytuł książki: "Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2"
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Wydawnictwo: Difin
Cena: 52.00zł 45.24zł
Klienci, którzy kupili „Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2”, kupili także:
<b>Informacja w Internecie</b>, <font color="navy">Magdalena Karciarz, Maciej Dutko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Informacja w Internecie, Magdalena Karciarz, Maciej Dutko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wprowadzenie do HTML5 Autorytety Informatyki</b>, <font color="navy">Bruce Lawson, Remy Sharp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wprowadzenie do HTML5 Autorytety Informatyki, Bruce Lawson, Remy Sharp, Wydawnictwo HELION
<b>Dysponowanie wspólnymi zasobami</b>, <font color="navy">Elinor Ostrom</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Dysponowanie wspólnymi zasobami, Elinor Ostrom, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Excel 2013 PL Ćwiczenia zaawansowane</b>, <font color="navy">Krzysztof Masłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Excel 2013 PL Ćwiczenia zaawansowane, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo HELION
<b>Superakcje</b>, <font color="navy">Kenneth Fisher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Superakcje, Kenneth Fisher, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Visual C# 2005 Express Edition od podstaw</b>, <font color="navy">Jacek Matulewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual C# 2005 Express Edition od podstaw, Jacek Matulewski, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie i realizacja projektów systemu Microsoft SharePoint 2010</b>, <font color="navy">Geoff Evelyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Zarządzanie i realizacja projektów systemu Microsoft SharePoint 2010, Geoff Evelyn, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Możesz to zrobić!</b>, <font color="navy">Paul Hanna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Możesz to zrobić!, Paul Hanna, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Wydajne systemy komputerowe. Przewodnik dla administratorów systemów lokalnych i w chmurze</b>, <font color="navy">Brendan Gregg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wydajne systemy komputerowe. Przewodnik dla administratorów systemów lokalnych i w chmurze, Brendan Gregg, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x Metodologia projektowania systemów organizacyjnych przedsiębiorstwa
1 x Routery CISCO czarna księga
1 x Decyzyjne Systemy Zarządzania
1 x Kultura innowacji Kreatywność pracowników źródłem sukcesu firmy
1 x MS Project 2013 dla bystrzaków
1 x Efektywny System Pracy, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie
326.47zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Fizyka
Zbiór zadań z fizyki dla uczniów szkół średnich i kandydatów na studia Tom 1 + Tom 2 Wydanie XII

Zbiór zadań z fizyki dla uczniów szkół średnich i kandydatów na studia Tom 1 + Tom 2 Wydanie XII

73.00zł
55.48zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT

czwartek, 19 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami