Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Odory

Odory

49.90zł
36.93zł
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2 52.00zł 45.24zł
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2

Tytuł: Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2
Autor: Tadeusz Wojciechowski
ISBN: 978-83-7641-380-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 01/2011 (wydanie 2)
Format: B5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 52.00zł 45.24zł


Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów.

Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie” i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet „teoria chaosu”.

Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także pomocniczym podręczni­kiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów „zarządzanie”, „ekonomia”, „zarządzanie i inżynieria produkcji”, „logistyka”.

Rozdziały:

Rozdział 1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem
1. „Klasyczne” podstawy zarządzania
2. Fascynacja „marketingiem”
3. Nie ma marketingu bez logistyki!
4. Zarządzanie marketingowe, zarządzanie logistyczne czy zarządzanie marketingowo-logistyczne?
4.1. „Zarządzanie marketingowe” a „zarządzanie marketingiem”
4.2. Zarządzanie logistyczne
4.3. Zarządzanie marketingowo-logistyczne
4.4. Model zarządzania marketingowo-logistycznego
4.5. Zarządzanie marketingowo-logistyczne – „zarządzaniem przez cele”?

Rozdział 2. Planowanie marketingowo-logistyczne
1. Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie planować?
1.1. Misja
1.2. System informacji marketingowej (SIM)
1.3. Analiza marki
1.4. Cykl życia produktu na rynku i jego znaczenie w planowaniu marketingowym
1.5. Analiza i prognoza popytu
1.6. Konkurencja
1.6.1. Analiza konkurencji
1.6.2. Ochrona przed nieuczciwą konkurencją i ograniczaniem konkurencji
1.6.3. Interpretacyjne wątpliwości ochrony przed nieuczciwą konkurencją
1.7. Ceny – istotny element planowania i strategii
1.8. Analiza marketingowa stanu przedsiębiorstwa
2. Proces planowania
2.1. Krótkookresowe planowanie marketingowo-logistyczne
2.2. Strategiczne planowanie marketingowo-logistyczne
2.3. Kolejność i zakres działań planistycznych w planowaniu strategicznym
3. Opracowanie formalne planu strategicznego – kilka uwag

Rozdział 3. Strategie marketingowo-logistyczne
1. Zakres merytoryczny
2. Rodzaje, najczęściej spotykane nazwy i treść strategii marketingowo-logistycznych
3. Strategie produktowe
4. Strategie poprawy jakości
5. Strategie cen

Rozdział 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego
1. Warunek powodzenia – badania i analizy
2. Co muszę robić, aby zarządzać marketingowo-logistycznie?
3. Organizacja zarządzania działaniami marketingowymi i logistycznymi
4. Zarządzanie dystrybucją
4.1. Podstawowe formy dystrybucji
4.2. Dystrybucja a gospodarka zapasami
4.3. Franchising
4.4. Dystrybucja a kooperacja przemysłowa
4.5. Dyskusyjne granice outsourcingu i wirtualizacji przedsiębiorstwa
4.6. Internet – nowa epoka w dystrybucji
5. Zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa
5.1. Zarządzanie infrastrukturą procesów logistycznych
5.2. Zarządzanie procesami logistycznymi
5.3. Proste i złożone systemy logistyczne
5.4. Magazyny – ogniwa systemów logistycznych
5.5. Scentralizowane usługi logistyczne
5.6. Konstruowanie systemów logistycznych
5.7. Wpływ logistyki na funkcjonowanie rynku
5.8. Merchandising
5.9. ECR – Effi cient Consumer Response
6. CRM – Customer Relationship Management (Zarządzanie kontaktami z klientem)
7. Zarządzanie promocją i reklamą
7.1. Reklama
7.1.1. Opakowania – specyficzny nośnik reklamy
7.2. Inne formy promocji
7.2.1. Sprzedaż osobista
7.2.2. Marketing bezpośredni
7.3. Marketing partnerski
7.4. Sponsoring
7.5. Public relations
7.6. Marketing wewnątrz firmy
7.7. Międzynarodowy marketing i logistyka
8. Zarządzanie zakupami (marketing zakupów)
8.1. Czym jest marketing zakupów?
8.2. Warunki stosowania marketingu zakupów
8.3. Marketingowa strategia zakupów materiałowych
8.4. Przesłanki decyzji wyboru źródeł zakupów materiałowych
9. Zarządzanie finansowaniem marketingu i logistyki
9.1. Koszty marketingu
9.2. Koszty logistyki
9.3. Efektywność działań marketingowych i logistycznych

Rozdział 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej

Rozdział 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne
1. Reengineering, czyli zarządzanie procesowe
2. Lean management
3. Zarządzanie wiedzą menedżerską
4. Organizacje samouczące i samorekonstruujące
5. TQM – Total Quality Management
6. Strategia inwestowania
7. Strategia zachowania ciągłości operacji biznesowych (Business Continuity Planning)
8. Strategiczne zarządzanie marketingowo-logistyczne a teoria chaosu
9. Kilka refleksji
9.1. Dziesięć współczesnych przykazań marketingowo-logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem
9.2. Rynek nieustannej walki

Spis rysunków

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2
Tytuł książki: "Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2"
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Wydawnictwo: Difin
Cena: 52.00zł 45.24zł
Klienci, którzy kupili „Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2”, kupili także:
<b>Facebook. Włącz się do gry</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Facebook. Włącz się do gry, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
<b>Mamo, uszyj mi!</b>, <font color="navy">Anna Maksymiuk-Szymańska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Mamo, uszyj mi!, Anna Maksymiuk-Szymańska, Wydawnictwo Septem
<b>Nowoczesne aplikacje internetowe. MongoDB, Express, AngularJS, Node.js</b>, <font color="navy">Jeff Dickey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nowoczesne aplikacje internetowe. MongoDB, Express, AngularJS, Node.js, Jeff Dickey, Wydawnictwo HELION
<b>Zrozumieć Agile Project Management Równowaga kontroli i elastyczności</b>, <font color="navy">Charles G. (Chuck) Cobb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Zrozumieć Agile Project Management Równowaga kontroli i elastyczności, Charles G. (Chuck) Cobb, Wydawnictwo APN Promise
<b>Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Ochrona odgromowa obiektów budowlanych Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Renata Markowska, Andrzej W. Sowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Ochrona odgromowa obiektów budowlanych Wydanie II rozszerzone, Renata Markowska, Andrzej W. Sowa, Wydawnictwo DW Medium
<b>Ruby on Rails od podstaw</b>, <font color="navy">Steve Holzner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ruby on Rails od podstaw, Steve Holzner, Wydawnictwo HELION
<b>Geologia dynamiczna Wydanie IV</b>, <font color="navy">Włodzimierz Mizerski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geologia dynamiczna Wydanie IV, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Forma dokumentu elektronicznego w działalności administracji publicznej</b>, <font color="navy">Michał Jachowicz, Mariusz Kotulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Forma dokumentu elektronicznego w działalności administracji publicznej, Michał Jachowicz, Mariusz Kotulski, Wydawnictwo Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

piątek, 21 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami