Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Koszty jakości Wybrane aspekty

Koszty jakości Wybrane aspekty

46.00zł
39.10zł
Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów 39.00zł 9.75zł
Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Tytuł: Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Autor: Seth Godin
ISBN: 978-83-246-5644-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 12/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł


Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.

Prosimy nie przeszkadzać!

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.

Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.

Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).

W tej książce człowiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwało „największym przedsiębiorcą ery informacyjnej”, wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem — przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.

Spis treści:
1. Kryzys marketingu, którego nie rozwiążą pieniądze (19)
2. Marketing za przyzwoleniem - sposób na to, żeby reklamy znów zaczęły działać (35)
3. Ewolucja masowej reklamy (47)
4. Pierwsze kroki: ważny jest klient, a nie udział w rynku (55)
5. Jak duża częstotliwość kontaktów pomaga wzbudzić zaufanie i jak ją zwiększyć dzięki przyzwoleniu (73)
6. Pięć stopni przyzwolenia (91)
7. Pracuj nad przyzwoleniem jak nad produktem (123)
8. Wszystko, co wyczytałeś w internecie na temat marketingu, to bzdury! (135)
9. Marketing za przyzwoleniem w internecie (147)
10. Analizy przypadków (161)
11. Jak ocenić program oparty na marketingu za przyzwoleniem (201)
12. Najczęściej zadawane pytania dotyczące przyzwolenia (207)

Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Tytuł książki: "Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów"
Autor: Seth Godin
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów”, kupili także:
<b>Gimp 2.8. Praktyczne wprowadzenie</b>, <font color="navy">Michael Gradias</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Gimp 2.8. Praktyczne wprowadzenie, Michael Gradias, Wydawnictwo HELION
<b>Komputery PC dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Dan Gookin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Komputery PC dla bystrzaków, Dan Gookin, Wydawnictwo HELION
<b>Miary efektywności zarządzania na rynkach finansowych</b>, <font color="navy">Krzysztof Borowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Miary efektywności zarządzania na rynkach finansowych, Krzysztof Borowski, Wydawnictwo Difin
<b>Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych</b>, <font color="navy">Peter Kim</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych, Peter Kim, Wydawnictwo HELION
<b>Zabić coacha. O miłości i nienawiści do autorytetów w Polsce</b>, <font color="navy">Maciej Bennewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zabić coacha. O miłości i nienawiści do autorytetów w Polsce, Maciej Bennewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Mechanizmy reakcji organicznych</b>, <font color="navy">Richard A. Jackson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mechanizmy reakcji organicznych, Richard A. Jackson, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Bezpieczny komputer w domu</b>, <font color="navy">Sebastian Wilczewski, Maciej Wrzód</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bezpieczny komputer w domu, Sebastian Wilczewski, Maciej Wrzód, Wydawnictwo HELION
<b>Słownik techniczny polsko-hiszpański REA</b>, <font color="navy">Tadeusz Weroniecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Słownik techniczny polsko-hiszpański REA, Tadeusz Weroniecki, Wydawnictwo REA
<b>Plutopia Atomowe miasta i nieznane katastrofy nuklearne</b>, <font color="navy">Kate Brown</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Czarne</font>
Plutopia Atomowe miasta i nieznane katastrofy nuklearne, Kate Brown, Wydawnictwo Czarne
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Logika ogólna Wydanie 3

Logika ogólna Wydanie 3

39.00zł
28.86zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION

poniedziałek, 22 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami