Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Egzamin 70-411: Administrowanie systemem Windows Server 2012 R2

Egzamin 70-411: Administrowanie systemem Windows Server 2012 R2

98.70zł
78.96zł
Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów 39.00zł 9.75zł
Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Tytuł: Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Autor: Seth Godin
ISBN: 978-83-246-5644-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 12/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł


Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.

Prosimy nie przeszkadzać!

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.

Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.

Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).

W tej książce człowiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwało „największym przedsiębiorcą ery informacyjnej”, wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem — przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.

Spis treści:
1. Kryzys marketingu, którego nie rozwiążą pieniądze (19)
2. Marketing za przyzwoleniem - sposób na to, żeby reklamy znów zaczęły działać (35)
3. Ewolucja masowej reklamy (47)
4. Pierwsze kroki: ważny jest klient, a nie udział w rynku (55)
5. Jak duża częstotliwość kontaktów pomaga wzbudzić zaufanie i jak ją zwiększyć dzięki przyzwoleniu (73)
6. Pięć stopni przyzwolenia (91)
7. Pracuj nad przyzwoleniem jak nad produktem (123)
8. Wszystko, co wyczytałeś w internecie na temat marketingu, to bzdury! (135)
9. Marketing za przyzwoleniem w internecie (147)
10. Analizy przypadków (161)
11. Jak ocenić program oparty na marketingu za przyzwoleniem (201)
12. Najczęściej zadawane pytania dotyczące przyzwolenia (207)

Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Tytuł książki: "Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów"
Autor: Seth Godin
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów”, kupili także:
<b>Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j</b>, <font color="navy">Michael Port</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j, Michael Port, Wydawnictwo Onepress
<b>Łatwe rysowanie Jak narysować zwierzęta, drzewa, portrety, postać człowieka</b>, <font color="navy">Mark Bergin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo K.E. LIBER</font>
Łatwe rysowanie Jak narysować zwierzęta, drzewa, portrety, postać człowieka, Mark Bergin, Wydawnictwo K.E. LIBER
<b>Pomiary elektryczne i elektroniczne Podręcznik do kształcenia w zawodach: elektryk, technik elektryk Kwalifikacja EE.05</b>, <font color="navy">Michał Cedro ,  Daniel Wilczkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Pomiary elektryczne i elektroniczne Podręcznik do kształcenia w zawodach: elektryk, technik elektryk Kwalifikacja EE.05, Michał Cedro , Daniel Wilczkowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Zasady miłości Jak mądrze kochać i być kochanym</b>, <font color="navy">Richard Templar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Zasady miłości Jak mądrze kochać i być kochanym, Richard Templar, Wydawnictwo Sensus
<b>Java Praktyczne narzędzia</b>, <font color="navy">John Ferguson Smart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Praktyczne narzędzia, John Ferguson Smart, Wydawnictwo HELION
<b>Czysty kod w C++17. Oprogramowanie łatwe w utrzymaniu</b>, <font color="navy">Stephan Roth</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Czysty kod w C++17. Oprogramowanie łatwe w utrzymaniu, Stephan Roth, Wydawnictwo HELION
<b>Diagnozowanie podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych Kwalifikacja M.18.1 Podręcznik do kształcenia w zawoadach</b>, <font color="navy">Piotr Wróblewski, Jerzy Kupiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Diagnozowanie podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych Kwalifikacja M.18.1 Podręcznik do kształcenia w zawoadach, Piotr Wróblewski, Jerzy Kupiec, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Powalająca siła przywództwa Sekrety Attyli, króla Hunów</b>, <font color="navy">Wess Roberts</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Powalająca siła przywództwa Sekrety Attyli, króla Hunów, Wess Roberts, Wydawnictwo Onepress
<b>Murarstwo część 2</b>, <font color="navy">K. Kettler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Murarstwo część 2, K. Kettler, Wydawnictwo REA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka Leksykon ucznia

Fizyka Leksykon ucznia

5.00zł
3.80zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN

sobota, 18 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami