Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Metody doświadczalne fizyki ciała stałego

Metody doświadczalne fizyki ciała stałego

59.85zł
43.69zł
Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów 39.00zł 9.75zł
Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Tytuł: Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Autor: Seth Godin
ISBN: 978-83-246-5644-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 12/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł


Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.

Prosimy nie przeszkadzać!

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.

Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.

Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).

W tej książce człowiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwało „największym przedsiębiorcą ery informacyjnej”, wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem — przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.

Spis treści:
1. Kryzys marketingu, którego nie rozwiążą pieniądze (19)
2. Marketing za przyzwoleniem - sposób na to, żeby reklamy znów zaczęły działać (35)
3. Ewolucja masowej reklamy (47)
4. Pierwsze kroki: ważny jest klient, a nie udział w rynku (55)
5. Jak duża częstotliwość kontaktów pomaga wzbudzić zaufanie i jak ją zwiększyć dzięki przyzwoleniu (73)
6. Pięć stopni przyzwolenia (91)
7. Pracuj nad przyzwoleniem jak nad produktem (123)
8. Wszystko, co wyczytałeś w internecie na temat marketingu, to bzdury! (135)
9. Marketing za przyzwoleniem w internecie (147)
10. Analizy przypadków (161)
11. Jak ocenić program oparty na marketingu za przyzwoleniem (201)
12. Najczęściej zadawane pytania dotyczące przyzwolenia (207)

Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Tytuł książki: "Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów"
Autor: Seth Godin
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów”, kupili także:
<b>Pierwszy Tajemnica zwycięstwa</b>, <font color="navy">Rich Froning , David Thomas , Dave Castro</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Pierwszy Tajemnica zwycięstwa, Rich Froning , David Thomas , Dave Castro, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 2 część 1 Elektryczność i magnetyzm Elektrodynamika</b>, <font color="navy">Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 2 część 1 Elektryczność i magnetyzm Elektrodynamika, Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych</b>, <font color="navy">Piotr Stalewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych, Piotr Stalewski, Wydawnictwo HELION
<b>Kryształowe odkrycie Powieść o Janie Czochralskim</b>, <font color="navy">Anna Czerwińska-Rydel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Atut</font>
Kryształowe odkrycie Powieść o Janie Czochralskim, Anna Czerwińska-Rydel, Wydawnictwo Atut
<b>Podstawy lakiernictwa samochodowego Wydanie 2</b>, <font color="navy">Karl Weinhuber, Klaus Auer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Podstawy lakiernictwa samochodowego Wydanie 2, Karl Weinhuber, Klaus Auer, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Technik elektronik Egzamin zawodowy Testy i zadania z rozwiązaniami</b>, <font color="navy">J. Wilczak, P. Brzózka, D. Malita, L. Praga-Czaplicka, S. Żaba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Technik elektronik Egzamin zawodowy Testy i zadania z rozwiązaniami, J. Wilczak, P. Brzózka, D. Malita, L. Praga-Czaplicka, S. Żaba, Wydawnictwo WSiP
<b>Finanse osobiste Świadome zarządzanie własnym portfelem</b>, <font color="navy">Marek Lipiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Finanse osobiste Świadome zarządzanie własnym portfelem, Marek Lipiński, Wydawnictwo Onepress
<b>Windows 7 PL Zaawansowana administracja systemem</b>, <font color="navy">Andrzej Szeląg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL Zaawansowana administracja systemem, Andrzej Szeląg, Wydawnictwo HELION
<b>Myśl w języku Java! Nauka programowania</b>, <font color="navy">Allen B. Downey, Chris Mayfield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Myśl w języku Java! Nauka programowania, Allen B. Downey, Chris Mayfield, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Vademecum Administratora Windows Server 2012 R2 Przechowywanie danych, bezpieczeństwo i sieci

Vademecum Administratora Windows Server 2012 R2 Przechowywanie danych, bezpieczeństwo i sieci

69.30zł
55.44zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION

niedziela, 21 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami