Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Proste konstrukcje lampowe audio

Proste konstrukcje lampowe audio

70.00zł
56.00zł
Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów 39.00zł 9.75zł
Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Tytuł: Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Autor: Seth Godin
ISBN: 978-83-246-5644-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 12/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł


Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.

Prosimy nie przeszkadzać!

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.

Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.

Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).

W tej książce człowiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwało „największym przedsiębiorcą ery informacyjnej”, wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem — przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.

Spis treści:
1. Kryzys marketingu, którego nie rozwiążą pieniądze (19)
2. Marketing za przyzwoleniem - sposób na to, żeby reklamy znów zaczęły działać (35)
3. Ewolucja masowej reklamy (47)
4. Pierwsze kroki: ważny jest klient, a nie udział w rynku (55)
5. Jak duża częstotliwość kontaktów pomaga wzbudzić zaufanie i jak ją zwiększyć dzięki przyzwoleniu (73)
6. Pięć stopni przyzwolenia (91)
7. Pracuj nad przyzwoleniem jak nad produktem (123)
8. Wszystko, co wyczytałeś w internecie na temat marketingu, to bzdury! (135)
9. Marketing za przyzwoleniem w internecie (147)
10. Analizy przypadków (161)
11. Jak ocenić program oparty na marketingu za przyzwoleniem (201)
12. Najczęściej zadawane pytania dotyczące przyzwolenia (207)

Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Tytuł książki: "Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów"
Autor: Seth Godin
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów”, kupili także:
<b>PHP5 Programowanie z wykorzystaniem Symfony CakePHP Zend Framework</b>, <font color="navy">Tomasz Skaraczyński, Andrzej Zoła</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP5 Programowanie z wykorzystaniem Symfony CakePHP Zend Framework, Tomasz Skaraczyński, Andrzej Zoła, Wydawnictwo HELION
<b>Pełna MOC możliwości</b>, <font color="navy">Jacek Walkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pełna MOC możliwości, Jacek Walkiewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Wstęp do algebry Część 2 Algebra liniowa</b>, <font color="navy">Aleksiej I. Kostrikin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do algebry Część 2 Algebra liniowa, Aleksiej I. Kostrikin, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy</b>, <font color="navy">Beverly Rudkin Ingle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy, Beverly Rudkin Ingle, Wydawnictwo Onepress
<b>Rachunkowość finansowa Wydanie 2 Difin</b>, <font color="navy">Maria Gmytrasiewicz, Anna Karmańska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Rachunkowość finansowa Wydanie 2 Difin, Maria Gmytrasiewicz, Anna Karmańska, Wydawnictwo Difin
<b>Obsługiwanie, diagnozowanie oraz naprawa elektrycznych i elektronicznych układów pojazdów samochodowych Część 1</b>, <font color="navy">Piotr Boś, Krzysztof Karkut, Piotr Warżołek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Obsługiwanie, diagnozowanie oraz naprawa elektrycznych i elektronicznych układów pojazdów samochodowych Część 1, Piotr Boś, Krzysztof Karkut, Piotr Warżołek, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Autodesk Inventor Professional 2015PL/2015+ Fusion/Fusion 360 Metodyka projektowania + CD</b>, <font color="navy">Andrzej Jaskulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Autodesk Inventor Professional 2015PL/2015+ Fusion/Fusion 360 Metodyka projektowania + CD, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wyrażenia regularne Receptury</b>, <font color="navy">Jan Goyvaerts, Steven Levithan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wyrażenia regularne Receptury, Jan Goyvaerts, Steven Levithan, Wydawnictwo HELION
<b>Everest Góra Gór</b>, <font color="navy">Monika Witkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Everest Góra Gór, Monika Witkowska, Wydawnictwo Bezdroża
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Bezpieczeństwo energetyczne

Bezpieczeństwo energetyczne

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

sobota, 20 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami