Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Automatyzacja przemysłu spożywczego Casebook

Automatyzacja przemysłu spożywczego Casebook

99.00zł
74.25zł
Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów 39.00zł 9.75zł
Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Tytuł: Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Autor: Seth Godin
ISBN: 978-83-246-5644-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 12/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł


Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.

Prosimy nie przeszkadzać!

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.

Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.

Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).

W tej książce człowiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwało „największym przedsiębiorcą ery informacyjnej”, wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem — przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.

Spis treści:
1. Kryzys marketingu, którego nie rozwiążą pieniądze (19)
2. Marketing za przyzwoleniem - sposób na to, żeby reklamy znów zaczęły działać (35)
3. Ewolucja masowej reklamy (47)
4. Pierwsze kroki: ważny jest klient, a nie udział w rynku (55)
5. Jak duża częstotliwość kontaktów pomaga wzbudzić zaufanie i jak ją zwiększyć dzięki przyzwoleniu (73)
6. Pięć stopni przyzwolenia (91)
7. Pracuj nad przyzwoleniem jak nad produktem (123)
8. Wszystko, co wyczytałeś w internecie na temat marketingu, to bzdury! (135)
9. Marketing za przyzwoleniem w internecie (147)
10. Analizy przypadków (161)
11. Jak ocenić program oparty na marketingu za przyzwoleniem (201)
12. Najczęściej zadawane pytania dotyczące przyzwolenia (207)

Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Tytuł książki: "Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów"
Autor: Seth Godin
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów”, kupili także:
<b>JavaScript. Wyrażenia regularne dla programistów</b>, <font color="navy">Tomasz Sochacki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript. Wyrażenia regularne dla programistów, Tomasz Sochacki, Wydawnictwo HELION
<b>Fizyka Leksykon ucznia</b>, <font color="navy">Kamińska Monika</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Fizyka Leksykon ucznia, Kamińska Monika, Wydawnictwo WNT
<b>Matematyczne zasady filozofii naturalnej (Principia) - Isaac Newton</b>, <font color="navy">Isaac Newton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Matematyczne zasady filozofii naturalnej (Principia) - Isaac Newton, Isaac Newton, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Python Leksykon kieszonkowy Wydanie V</b>, <font color="navy">Mark Lutz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Python Leksykon kieszonkowy Wydanie V, Mark Lutz, Wydawnictwo HELION
<b>Równania różniczkowe cząstkowe</b>, <font color="navy">Lawrence C. Evans</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Równania różniczkowe cząstkowe, Lawrence C. Evans, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Napęd hydrostatyczny Tom 1 Elementy Wydanie IV</b>, <font color="navy">Stefan Stryczek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Napęd hydrostatyczny Tom 1 Elementy Wydanie IV, Stefan Stryczek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Dynamika budowli Obliczenia układów prętowych oraz o masach skupionych</b>, <font color="navy">Krzysztof Gromysz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dynamika budowli Obliczenia układów prętowych oraz o masach skupionych, Krzysztof Gromysz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Codziennie o krok do przodu Proste sposoby na lepsze wykorzystanie każdego dnia</b>, <font color="navy">David Horsager</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Codziennie o krok do przodu Proste sposoby na lepsze wykorzystanie każdego dnia, David Horsager, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Największa tajemnica życia Jak rozszyfrowano kod genetyczny</b>, <font color="navy">Matthew Cobb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Największa tajemnica życia Jak rozszyfrowano kod genetyczny, Matthew Cobb, Wydawnictwo Prószyński
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Ekonomia i zarządzanie energią a rozwój gospodarczy

Ekonomia i zarządzanie energią a rozwój gospodarczy

49.00zł
41.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

piątek, 22 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami