Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Zintegrowane łańcuchy transportowe

Zintegrowane łańcuchy transportowe

39.00zł
34.32zł
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy 79.00zł 57.67zł
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Tytuł: E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Autor: Paweł Sala, Jarosław Królewski
ISBN: 978-83-01-18344-8
Ilość stron: 600
Data wydania: 05/2016
Oprawa: Twarda
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 57.67zł


Bestseller.

Nowe wydanie.

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.

Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
• jak mierzyć siłę i potencjał marki?
• jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?
• dlaczego Content is Th King?
• czym jest marketing 3.0?
• dokąd zmierzają socjal media?
• dlaczego less is more?
• jak dbać o klienta w sieci?
• jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?
• o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?
• w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?
• jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
• jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Autorzy: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Michał Dziekoński, Tomasz Surmacz, ?Krzysztof Bełech, Dominik Kaznowski, Paweł Kolenda, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota, Jacek Jankowski, Magdalena Kochmańska, Teresa Wierzbowska, ?Justyna Dziegieć, Anna Siemińska, Leszek Łuczyn, Barbara Stawarz, Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech, Andrzej Garapich, Jarosław Roszkowski, Bartosz Józefowski, Magdalena Urbaniak, Damian Gałuszka, Aneta Głowacka, Miłosz Baluś, ?Przemysław Tarczyński, Maciej Wiktorowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Marek Przystaś.

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Tytuł książki: "E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy"
Autor: Paweł Sala, Jarosław Królewski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł 57.67zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”, kupili także:
<b>Samochody ciężarowe i autobusy Wydanie 4</b>, <font color="navy">Leon Prochowski, Andrzej Żuchowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Samochody ciężarowe i autobusy Wydanie 4, Leon Prochowski, Andrzej Żuchowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Amunicja karabinowa</b>, <font color="navy">Tadeusz Łukaszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Napoleon V</font>
Amunicja karabinowa, Tadeusz Łukaszewski, Wydawnictwo Napoleon V
<b>Security CCNA 210-260. Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco</b>, <font color="navy">Adam Józefiok</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Security CCNA 210-260. Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco, Adam Józefiok, Wydawnictwo HELION
<b>Trening bez przyrządów. Ponad 100 skutecznych ćwiczeń modelujących sylwetkę</b>, <font color="navy">Ingo Frobose</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Trening bez przyrządów. Ponad 100 skutecznych ćwiczeń modelujących sylwetkę, Ingo Frobose, Wydawnictwo RM
<b>Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy</b>, <font color="navy">Arkadiusz Bednarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress
<b>Przez polskie góry. Przewodnik biegacza</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Przez polskie góry. Przewodnik biegacza, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Bezdroża
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Fizyka
Odkryj smak fizyki

Odkryj smak fizyki

44.00zł
32.12zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION

niedziela, 24 wrzesień 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami