Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Marketing wirusowy w internecie 34.90zł 26.18zł
Marketing wirusowy w internecie

Autor: Anna Musz

ISBN: 978-83-246-2124-8

Ilość stron: 136

Data wydania: 08/2009

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem.

Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika.

Diagnoza jest pewna - tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:

  • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
  • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
  • subtelnie połączyć reklamę z marką
  • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
  • wybrać właściwych partnerów
  • nawiązać więź z grupą docelową
  • obniżać koszty kampanii

Rozdziały:

1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać? (5)

  • Za kilkanaście lat nie przeżyjesz bez marketingu wirusowego (5)
  • Co to jest marketing wirusowy - nie mylić z "magicznymi" metodami promocji! (9)
  • Oko w oko z wirusem marketingowym (11)
  • Dlaczego właśnie internet? (12)

2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości (17)

  • Wirus promocyjny (17)
  • Wirus produktowy (27)
  • Wirus cenowy (43)
  • Wirus dystrybucyjny (44)
  • Wirus obsługowy (53)

3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym? (61)

  • Dlaczego PP są tak popularne? (63)
  • Skąd wiadomo, że klient przyszedł z polecenia partnera? (64)
  • Jak pozyskać partnerów do PP? (65)
  • Czas poznać 11 skutecznych trików, dzięki którym PP rozwinie skrzydła (67)
  • Czy zarabianie w internecie ma coś wspólnego z programami partnerskimi? (69)

4. Wirusowość niejedno ma imię (73)

  • Artykuły do przedruku (74)
  • E-book jako narzędzie marketingu wirusowego (79)

5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym? (87)

  • Przykładowe zastosowanie autorespondera (88)
  • Czym jest inteligentny autoresponder? (89)
  • Czy inteligentny autoresponder to maszynka do wysyłania spamu? (89)
  • Jakie są zalety inteligentnych autoresponderów? (90)
  • 3 pomysły na wykorzystanie inteligentnych autoresponderów (94)

6. Marketing wirusowy w rękach oszustów (99)

  • Łańcuszki szczęścia (99)
  • Piramidy finansowe (110)

7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego? (113)

  • Kluczowe przekonania - fundamenty Twojego sukcesu (113)
  • Burze mózgów w praktyce i w internecie (115)
  • Pozycje percepcyjne - patrz oczami swoich klientów (116)
  • Nośniki wirusowości w internecie (118)

8. Największy sekret marketingu wirusowego - odsłaniamy karty (121)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Marketing wirusowy w internecie
Tytuł książki: "Marketing wirusowy w internecie"
Autor: Anna Musz
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Marketing wirusowy w internecie”, kupili także:
<b>Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III</b>, <font color="navy">Marcin Żukowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III, Marcin Żukowski, Wydawnictwo Onepress

Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce, Bartłomiej Gawin, Bartosz Marcinkowski, Wydawnictwo Helion
<b>Wyzwanie: 30 dni bez alkoholu. Jak zmienić nawyki i odzyskać kontrolę</b>, <font color="navy">Annie Grace</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Wyzwanie: 30 dni bez alkoholu. Jak zmienić nawyki i odzyskać kontrolę, Annie Grace, Wydawnictwo Sensus

BMW serii 3 (typu E90/E91) od III 2005 do I 2012, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion

Duchowy mózg Neuronaukowa argumentacja za istnieniem duszy, Mario Beauregard, Denyse O'Leary, Wydawnictwo WAM

Tajemnica hieroglifów Champollion, Napoleon i odczytanie Kamienia z Rosetty, Daniel Meyerson, Wydawnictwo Prószyński

Krajowe Standardy Rachunkowości z ustawą o rachunkowości, Joanna Dadacz, Wydawnictwo ODDK
<b>Excel Solver w praktyce. Zadania ekonometryczne z rozwiązaniami</b>, <font color="navy">Henryk Tyszka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Excel Solver w praktyce. Zadania ekonometryczne z rozwiązaniami, Henryk Tyszka, Wydawnictwo Helion

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami