Autor: Anna Musz
ISBN: 978-83-246-2124-8
Ilość stron: 136
Data wydania: 08/2009
Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem.
Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika.
Diagnoza jest pewna - tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!
Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
- dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
- zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
- subtelnie połączyć reklamę z marką
- być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
- wybrać właściwych partnerów
- nawiązać więź z grupą docelową
- obniżać koszty kampanii
Rozdziały:
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać? (5)
- Za kilkanaście lat nie przeżyjesz bez marketingu wirusowego (5)
- Co to jest marketing wirusowy - nie mylić z "magicznymi" metodami promocji! (9)
- Oko w oko z wirusem marketingowym (11)
- Dlaczego właśnie internet? (12)
2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości (17)
- Wirus promocyjny (17)
- Wirus produktowy (27)
- Wirus cenowy (43)
- Wirus dystrybucyjny (44)
- Wirus obsługowy (53)
3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym? (61)
- Dlaczego PP są tak popularne? (63)
- Skąd wiadomo, że klient przyszedł z polecenia partnera? (64)
- Jak pozyskać partnerów do PP? (65)
- Czas poznać 11 skutecznych trików, dzięki którym PP rozwinie skrzydła (67)
- Czy zarabianie w internecie ma coś wspólnego z programami partnerskimi? (69)
4. Wirusowość niejedno ma imię (73)
- Artykuły do przedruku (74)
- E-book jako narzędzie marketingu wirusowego (79)
5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym? (87)
- Przykładowe zastosowanie autorespondera (88)
- Czym jest inteligentny autoresponder? (89)
- Czy inteligentny autoresponder to maszynka do wysyłania spamu? (89)
- Jakie są zalety inteligentnych autoresponderów? (90)
- 3 pomysły na wykorzystanie inteligentnych autoresponderów (94)
6. Marketing wirusowy w rękach oszustów (99)
- Łańcuszki szczęścia (99)
- Piramidy finansowe (110)
7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego? (113)
- Kluczowe przekonania - fundamenty Twojego sukcesu (113)
- Burze mózgów w praktyce i w internecie (115)
- Pozycje percepcyjne - patrz oczami swoich klientów (116)
- Nośniki wirusowości w internecie (118)
8. Największy sekret marketingu wirusowego - odsłaniamy karty (121) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł
Marketing wirusowy w internecie
|