Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Server 2008 Resource Kit PL

Windows Server 2008 Resource Kit PL

523.95zł
392.96zł
Marketing wirusowy w internecie 34.90zł 24.78zł
Marketing wirusowy w internecie

Autor: Anna Musz

ISBN: 978-83-246-2124-8

Ilość stron: 136

Data wydania: 08/2009

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem.

Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika.

Diagnoza jest pewna - tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:

  • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
  • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
  • subtelnie połączyć reklamę z marką
  • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
  • wybrać właściwych partnerów
  • nawiązać więź z grupą docelową
  • obniżać koszty kampanii

Rozdziały:

1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać? (5)

  • Za kilkanaście lat nie przeżyjesz bez marketingu wirusowego (5)
  • Co to jest marketing wirusowy - nie mylić z "magicznymi" metodami promocji! (9)
  • Oko w oko z wirusem marketingowym (11)
  • Dlaczego właśnie internet? (12)

2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości (17)

  • Wirus promocyjny (17)
  • Wirus produktowy (27)
  • Wirus cenowy (43)
  • Wirus dystrybucyjny (44)
  • Wirus obsługowy (53)

3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym? (61)

  • Dlaczego PP są tak popularne? (63)
  • Skąd wiadomo, że klient przyszedł z polecenia partnera? (64)
  • Jak pozyskać partnerów do PP? (65)
  • Czas poznać 11 skutecznych trików, dzięki którym PP rozwinie skrzydła (67)
  • Czy zarabianie w internecie ma coś wspólnego z programami partnerskimi? (69)

4. Wirusowość niejedno ma imię (73)

  • Artykuły do przedruku (74)
  • E-book jako narzędzie marketingu wirusowego (79)

5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym? (87)

  • Przykładowe zastosowanie autorespondera (88)
  • Czym jest inteligentny autoresponder? (89)
  • Czy inteligentny autoresponder to maszynka do wysyłania spamu? (89)
  • Jakie są zalety inteligentnych autoresponderów? (90)
  • 3 pomysły na wykorzystanie inteligentnych autoresponderów (94)

6. Marketing wirusowy w rękach oszustów (99)

  • Łańcuszki szczęścia (99)
  • Piramidy finansowe (110)

7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego? (113)

  • Kluczowe przekonania - fundamenty Twojego sukcesu (113)
  • Burze mózgów w praktyce i w internecie (115)
  • Pozycje percepcyjne - patrz oczami swoich klientów (116)
  • Nośniki wirusowości w internecie (118)

8. Największy sekret marketingu wirusowego - odsłaniamy karty (121)

Marketing wirusowy w internecie
Tytuł książki: "Marketing wirusowy w internecie"
Autor: Anna Musz
Wydawnictwo: HELION
Cena: 34.90zł 24.78zł
Klienci, którzy kupili „Marketing wirusowy w internecie”, kupili także:
<b>Hipnotyczny marketing</b>, <font color="navy">Joe Vitale</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Hipnotyczny marketing, Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress
<b>Przykłady obliczeń wybranych konstrukcji drewnianych</b>, <font color="navy">Lech Rudziński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przykłady obliczeń wybranych konstrukcji drewnianych, Lech Rudziński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ziółka dla dzieci Wydanie II</b>, <font color="navy">Teresa Lewkowicz-Mosiej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Studio Astropsychologii</font>
Ziółka dla dzieci Wydanie II, Teresa Lewkowicz-Mosiej, Wydawnictwo Studio Astropsychologii
<b>Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 2 Badania korozji zbrojenia i właściwości ochronnych betonu</b>, <font color="navy">Adam Zybura, Mariusz Jaśniok, Tomasz Jaśniok</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 2 Badania korozji zbrojenia i właściwości ochronnych betonu, Adam Zybura, Mariusz Jaśniok, Tomasz Jaśniok, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Microsoft Project 2016 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Carl Chatfield, Timothy Johnson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Microsoft Project 2016 Krok po kroku, Carl Chatfield, Timothy Johnson, Wydawnictwo APN Promise
<b>Aplikacje Windows Forms .Net w C# w praktyce</b>, <font color="navy">Paweł Chłosta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Aplikacje Windows Forms .Net w C# w praktyce, Paweł Chłosta, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Microsoft Azure SQL Database Krok po kroku</b>, <font color="navy">Leonard G. Lobel, Eric D. Boyd</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Azure SQL Database Krok po kroku, Leonard G. Lobel, Eric D. Boyd, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Trwałość budynków i budowli</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Trwałość budynków i budowli, Praca zbiorowa, Wydawnictwo DWE
<b>Rails receptury</b>, <font color="navy">Rob Orsini</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Rails receptury, Rob Orsini, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Wstęp do programowania sterowników PLC

Wstęp do programowania sterowników PLC

52.50zł
39.38zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION

piątek, 22 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami