Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Proste konstrukcje lampowe audio

Proste konstrukcje lampowe audio

70.00zł
56.00zł
Marketing wirusowy w internecie 34.90zł 24.78zł
Marketing wirusowy w internecie

Autor: Anna Musz

ISBN: 978-83-246-2124-8

Ilość stron: 136

Data wydania: 08/2009

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem.

Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika.

Diagnoza jest pewna - tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:

  • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
  • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
  • subtelnie połączyć reklamę z marką
  • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
  • wybrać właściwych partnerów
  • nawiązać więź z grupą docelową
  • obniżać koszty kampanii

Rozdziały:

1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać? (5)

  • Za kilkanaście lat nie przeżyjesz bez marketingu wirusowego (5)
  • Co to jest marketing wirusowy - nie mylić z "magicznymi" metodami promocji! (9)
  • Oko w oko z wirusem marketingowym (11)
  • Dlaczego właśnie internet? (12)

2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości (17)

  • Wirus promocyjny (17)
  • Wirus produktowy (27)
  • Wirus cenowy (43)
  • Wirus dystrybucyjny (44)
  • Wirus obsługowy (53)

3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym? (61)

  • Dlaczego PP są tak popularne? (63)
  • Skąd wiadomo, że klient przyszedł z polecenia partnera? (64)
  • Jak pozyskać partnerów do PP? (65)
  • Czas poznać 11 skutecznych trików, dzięki którym PP rozwinie skrzydła (67)
  • Czy zarabianie w internecie ma coś wspólnego z programami partnerskimi? (69)

4. Wirusowość niejedno ma imię (73)

  • Artykuły do przedruku (74)
  • E-book jako narzędzie marketingu wirusowego (79)

5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym? (87)

  • Przykładowe zastosowanie autorespondera (88)
  • Czym jest inteligentny autoresponder? (89)
  • Czy inteligentny autoresponder to maszynka do wysyłania spamu? (89)
  • Jakie są zalety inteligentnych autoresponderów? (90)
  • 3 pomysły na wykorzystanie inteligentnych autoresponderów (94)

6. Marketing wirusowy w rękach oszustów (99)

  • Łańcuszki szczęścia (99)
  • Piramidy finansowe (110)

7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego? (113)

  • Kluczowe przekonania - fundamenty Twojego sukcesu (113)
  • Burze mózgów w praktyce i w internecie (115)
  • Pozycje percepcyjne - patrz oczami swoich klientów (116)
  • Nośniki wirusowości w internecie (118)

8. Największy sekret marketingu wirusowego - odsłaniamy karty (121)

Marketing wirusowy w internecie
Tytuł książki: "Marketing wirusowy w internecie"
Autor: Anna Musz
Wydawnictwo: HELION
Cena: 34.90zł 24.78zł
Klienci, którzy kupili „Marketing wirusowy w internecie”, kupili także:
<b>Technika wodno-mułowa Urządzenia i procesy</b>, <font color="navy">Tadeusz Piecuch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Technika wodno-mułowa Urządzenia i procesy, Tadeusz Piecuch, Wydawnictwo WNT
<b>Plemiona 2.0 Zostań internetowym przywódcą</b>, <font color="navy">Seth Godin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Plemiona 2.0 Zostań internetowym przywódcą, Seth Godin, Wydawnictwo HELION
<b>Zasada postępu Małe zwycięstwa kluczem do radości, zaangażowania i kreatywności w pracy</b>, <font color="navy">Teresa Amabile, Steven Kramer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zasada postępu Małe zwycięstwa kluczem do radości, zaangażowania i kreatywności w pracy, Teresa Amabile, Steven Kramer, Wydawnictwo Onepress
<b>Dopamina i sernik</b>, <font color="navy">Manfred Spitzer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dopamina i sernik, Manfred Spitzer, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tablet dla seniorów Samo sedno</b>, <font color="navy">Agnieszka Serafinowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Edgard</font>
Tablet dla seniorów Samo sedno, Agnieszka Serafinowicz, Wydawnictwo Edgard
<b>Programowanie funkcyjne. Krok po kroku</b>, <font color="navy">Joshua Backfield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie funkcyjne. Krok po kroku, Joshua Backfield, Wydawnictwo HELION
<b>NLP w biznesie Techniki skutecznego przekonywania Wydanie 2</b>, <font color="navy">Sue Knight</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
NLP w biznesie Techniki skutecznego przekonywania Wydanie 2, Sue Knight, Wydawnictwo Onepress
<b>Podstawy konstrukcji maszyn Część 1 Wstęp do projektowania</b>, <font color="navy">Piotr Boś, Sławomir Sitarz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Podstawy konstrukcji maszyn Część 1 Wstęp do projektowania, Piotr Boś, Sławomir Sitarz, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Controlling w działalności przedsiębiorstwa Wydanie 2</b>, <font color="navy">Edward Nowak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Controlling w działalności przedsiębiorstwa Wydanie 2, Edward Nowak, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Nadchodzi era słońca

Nadchodzi era słońca

29.90zł
22.13zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION

piątek, 17 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami