Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Całki Metody rozwiązywania zadań + CD

Całki Metody rozwiązywania zadań + CD

59.00zł
44.25zł
Marketing wirusowy w internecie 34.90zł 25.48zł
Marketing wirusowy w internecie

Autor: Anna Musz

ISBN: 978-83-246-2124-8

Ilość stron: 136

Data wydania: 08/2009

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem.

Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika.

Diagnoza jest pewna - tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:

  • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
  • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
  • subtelnie połączyć reklamę z marką
  • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
  • wybrać właściwych partnerów
  • nawiązać więź z grupą docelową
  • obniżać koszty kampanii

Rozdziały:

1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać? (5)

  • Za kilkanaście lat nie przeżyjesz bez marketingu wirusowego (5)
  • Co to jest marketing wirusowy - nie mylić z "magicznymi" metodami promocji! (9)
  • Oko w oko z wirusem marketingowym (11)
  • Dlaczego właśnie internet? (12)

2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości (17)

  • Wirus promocyjny (17)
  • Wirus produktowy (27)
  • Wirus cenowy (43)
  • Wirus dystrybucyjny (44)
  • Wirus obsługowy (53)

3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym? (61)

  • Dlaczego PP są tak popularne? (63)
  • Skąd wiadomo, że klient przyszedł z polecenia partnera? (64)
  • Jak pozyskać partnerów do PP? (65)
  • Czas poznać 11 skutecznych trików, dzięki którym PP rozwinie skrzydła (67)
  • Czy zarabianie w internecie ma coś wspólnego z programami partnerskimi? (69)

4. Wirusowość niejedno ma imię (73)

  • Artykuły do przedruku (74)
  • E-book jako narzędzie marketingu wirusowego (79)

5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym? (87)

  • Przykładowe zastosowanie autorespondera (88)
  • Czym jest inteligentny autoresponder? (89)
  • Czy inteligentny autoresponder to maszynka do wysyłania spamu? (89)
  • Jakie są zalety inteligentnych autoresponderów? (90)
  • 3 pomysły na wykorzystanie inteligentnych autoresponderów (94)

6. Marketing wirusowy w rękach oszustów (99)

  • Łańcuszki szczęścia (99)
  • Piramidy finansowe (110)

7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego? (113)

  • Kluczowe przekonania - fundamenty Twojego sukcesu (113)
  • Burze mózgów w praktyce i w internecie (115)
  • Pozycje percepcyjne - patrz oczami swoich klientów (116)
  • Nośniki wirusowości w internecie (118)

8. Największy sekret marketingu wirusowego - odsłaniamy karty (121)

Marketing wirusowy w internecie
Tytuł książki: "Marketing wirusowy w internecie"
Autor: Anna Musz
Wydawnictwo: HELION
Cena: 34.90zł 25.48zł
Klienci, którzy kupili „Marketing wirusowy w internecie”, kupili także:
<b>Interpretacja danych jakościowych Metody analizy rozmowy, tekstu i interakcji</b>, <font color="navy">David Silverman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Interpretacja danych jakościowych Metody analizy rozmowy, tekstu i interakcji, David Silverman, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak napisać i wydać książkę</b>, <font color="navy">Grace Grażyna Tallar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poligraf</font>
Jak napisać i wydać książkę, Grace Grażyna Tallar, Wydawnictwo Poligraf
<b>NLP - EWOLUCJA Przejdź kolejny etap rozwoju - od człowieka myślącego do człowieka szczęśliwego</b>, <font color="navy">Michał Podbielski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
NLP - EWOLUCJA Przejdź kolejny etap rozwoju - od człowieka myślącego do człowieka szczęśliwego, Michał Podbielski, Wydawnictwo Onepress
<b>Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji</b>, <font color="navy">Kesra Nermend</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji, Kesra Nermend, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jutro zaczyna się dziś, czyli jak zaprojektować swoją wymarzoną przyszłość</b>, <font color="navy">Edyta Walęciak-Skórka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Jutro zaczyna się dziś, czyli jak zaprojektować swoją wymarzoną przyszłość, Edyta Walęciak-Skórka, Wydawnictwo Sensus
<b>Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy</b>, <font color="navy">Wojciech Haman, Jerzy Gut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy, Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo Onepress
<b>Ekonomia kryzysu</b>, <font color="navy">Nouriel Roubini, Stephen Mihm</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Ekonomia kryzysu, Nouriel Roubini, Stephen Mihm, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Jądro ciemności. Ciemna materia, ciemna energia i niewidzialny Wszechświat</b>, <font color="navy">Simon Mitton, Jeremiah P. Ostriker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Jądro ciemności. Ciemna materia, ciemna energia i niewidzialny Wszechświat, Simon Mitton, Jeremiah P. Ostriker, Wydawnictwo Prószyński
<b>Potęga kontaktu wzrokowego Jak osiągnąć sukces w biznesie, miłości i życiu towarzyskim</b>, <font color="navy">Michael Ellsberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Potęga kontaktu wzrokowego Jak osiągnąć sukces w biznesie, miłości i życiu towarzyskim, Michael Ellsberg, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Arduino dla początkujących Podstawy i szkice. Wydanie II

Arduino dla początkujących Podstawy i szkice. Wydanie II

34.90zł
25.48zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT

niedziela, 20 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami