Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Mechanika ogólna Rozwiązywanie zagadnień z MATHCAD-em Wydanie 2

Mechanika ogólna Rozwiązywanie zagadnień z MATHCAD-em Wydanie 2

49.00zł
37.24zł
Marketing wirusowy w internecie 34.90zł 25.48zł
Marketing wirusowy w internecie

Autor: Anna Musz

ISBN: 978-83-246-2124-8

Ilość stron: 136

Data wydania: 08/2009

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem.

Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika.

Diagnoza jest pewna - tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:

  • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
  • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
  • subtelnie połączyć reklamę z marką
  • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
  • wybrać właściwych partnerów
  • nawiązać więź z grupą docelową
  • obniżać koszty kampanii

Rozdziały:

1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać? (5)

  • Za kilkanaście lat nie przeżyjesz bez marketingu wirusowego (5)
  • Co to jest marketing wirusowy - nie mylić z "magicznymi" metodami promocji! (9)
  • Oko w oko z wirusem marketingowym (11)
  • Dlaczego właśnie internet? (12)

2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości (17)

  • Wirus promocyjny (17)
  • Wirus produktowy (27)
  • Wirus cenowy (43)
  • Wirus dystrybucyjny (44)
  • Wirus obsługowy (53)

3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym? (61)

  • Dlaczego PP są tak popularne? (63)
  • Skąd wiadomo, że klient przyszedł z polecenia partnera? (64)
  • Jak pozyskać partnerów do PP? (65)
  • Czas poznać 11 skutecznych trików, dzięki którym PP rozwinie skrzydła (67)
  • Czy zarabianie w internecie ma coś wspólnego z programami partnerskimi? (69)

4. Wirusowość niejedno ma imię (73)

  • Artykuły do przedruku (74)
  • E-book jako narzędzie marketingu wirusowego (79)

5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym? (87)

  • Przykładowe zastosowanie autorespondera (88)
  • Czym jest inteligentny autoresponder? (89)
  • Czy inteligentny autoresponder to maszynka do wysyłania spamu? (89)
  • Jakie są zalety inteligentnych autoresponderów? (90)
  • 3 pomysły na wykorzystanie inteligentnych autoresponderów (94)

6. Marketing wirusowy w rękach oszustów (99)

  • Łańcuszki szczęścia (99)
  • Piramidy finansowe (110)

7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego? (113)

  • Kluczowe przekonania - fundamenty Twojego sukcesu (113)
  • Burze mózgów w praktyce i w internecie (115)
  • Pozycje percepcyjne - patrz oczami swoich klientów (116)
  • Nośniki wirusowości w internecie (118)

8. Największy sekret marketingu wirusowego - odsłaniamy karty (121)

Marketing wirusowy w internecie
Tytuł książki: "Marketing wirusowy w internecie"
Autor: Anna Musz
Wydawnictwo: HELION
Cena: 34.90zł 25.48zł
Klienci, którzy kupili „Marketing wirusowy w internecie”, kupili także:
<b>Inżynieria materiałowa Tom 2</b>, <font color="navy">Michael Ashby, Hugh Shercliff, David Cebon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Inżynieria materiałowa Tom 2, Michael Ashby, Hugh Shercliff, David Cebon, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Geodezja inżynieryjno-drogowa</b>, <font color="navy">Stefan Przewłocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geodezja inżynieryjno-drogowa, Stefan Przewłocki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Microsoft Small Business Server 2003 księga eksperta (SBS 2003)</b>, <font color="navy">Eriq Neale</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Small Business Server 2003 księga eksperta (SBS 2003), Eriq Neale, Wydawnictwo HELION
<b>Kulturystyka Muscle IQ Anatomia treningu siłowego Trenuj z mistrzami</b>, <font color="navy">Leszek Michalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie</font>
Kulturystyka Muscle IQ Anatomia treningu siłowego Trenuj z mistrzami, Leszek Michalski, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie
<b>Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania</b>, <font color="navy">Jeffrey Gitomer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania, Jeffrey Gitomer, Wydawnictwo Onepress
<b>Magento. Przewodnik dla programistów PHP</b>, <font color="navy">Allan MacGregor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Magento. Przewodnik dla programistów PHP, Allan MacGregor, Wydawnictwo HELION
<b>Platforma Android Nowe wyzwania</b>, <font color="navy">Erik Hellman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Platforma Android Nowe wyzwania, Erik Hellman, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie zorientowane obiektowo w języku JavaScript. Wydanie III</b>, <font color="navy">Ved Antani, Stoyan Stefanov</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie zorientowane obiektowo w języku JavaScript. Wydanie III, Ved Antani, Stoyan Stefanov, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice informatyczne. Unity</b>, <font color="navy">Jacek Ross</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne. Unity, Jacek Ross, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe

Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe

35.00zł
29.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT

niedziela, 26 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami