Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Podstawy .NET Micro Framework dla mikrokontrolerów STM32 w języku C#

Podstawy .NET Micro Framework dla mikrokontrolerów STM32 w języku C#

79.00zł
63.20zł
Marketing wirusowy w internecie 34.90zł 24.78zł
Marketing wirusowy w internecie

Autor: Anna Musz

ISBN: 978-83-246-2124-8

Ilość stron: 136

Data wydania: 08/2009

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem.

Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika.

Diagnoza jest pewna - tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:

  • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
  • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
  • subtelnie połączyć reklamę z marką
  • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
  • wybrać właściwych partnerów
  • nawiązać więź z grupą docelową
  • obniżać koszty kampanii

Rozdziały:

1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać? (5)

  • Za kilkanaście lat nie przeżyjesz bez marketingu wirusowego (5)
  • Co to jest marketing wirusowy - nie mylić z "magicznymi" metodami promocji! (9)
  • Oko w oko z wirusem marketingowym (11)
  • Dlaczego właśnie internet? (12)

2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości (17)

  • Wirus promocyjny (17)
  • Wirus produktowy (27)
  • Wirus cenowy (43)
  • Wirus dystrybucyjny (44)
  • Wirus obsługowy (53)

3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym? (61)

  • Dlaczego PP są tak popularne? (63)
  • Skąd wiadomo, że klient przyszedł z polecenia partnera? (64)
  • Jak pozyskać partnerów do PP? (65)
  • Czas poznać 11 skutecznych trików, dzięki którym PP rozwinie skrzydła (67)
  • Czy zarabianie w internecie ma coś wspólnego z programami partnerskimi? (69)

4. Wirusowość niejedno ma imię (73)

  • Artykuły do przedruku (74)
  • E-book jako narzędzie marketingu wirusowego (79)

5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym? (87)

  • Przykładowe zastosowanie autorespondera (88)
  • Czym jest inteligentny autoresponder? (89)
  • Czy inteligentny autoresponder to maszynka do wysyłania spamu? (89)
  • Jakie są zalety inteligentnych autoresponderów? (90)
  • 3 pomysły na wykorzystanie inteligentnych autoresponderów (94)

6. Marketing wirusowy w rękach oszustów (99)

  • Łańcuszki szczęścia (99)
  • Piramidy finansowe (110)

7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego? (113)

  • Kluczowe przekonania - fundamenty Twojego sukcesu (113)
  • Burze mózgów w praktyce i w internecie (115)
  • Pozycje percepcyjne - patrz oczami swoich klientów (116)
  • Nośniki wirusowości w internecie (118)

8. Największy sekret marketingu wirusowego - odsłaniamy karty (121)

Marketing wirusowy w internecie
Tytuł książki: "Marketing wirusowy w internecie"
Autor: Anna Musz
Wydawnictwo: HELION
Cena: 34.90zł 24.78zł
Klienci, którzy kupili „Marketing wirusowy w internecie”, kupili także:
<b>MS Project 2013 dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Cynthia Snyder, Nancy Muir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
MS Project 2013 dla bystrzaków, Cynthia Snyder, Nancy Muir, Wydawnictwo Septem
<b>Rachunkowość zarządcza w hotelarstwie i gastronomii</b>, <font color="navy">Ryszard Kotaś, Sławomir Sojak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Rachunkowość zarządcza w hotelarstwie i gastronomii, Ryszard Kotaś, Sławomir Sojak, Wydawnictwo PWE
<b>Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów</b>, <font color="navy">Robert C. Martin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów, Robert C. Martin, Wydawnictwo HELION
<b>Słownik angielsko-polski polsko-angielski Geologia</b>, <font color="navy">Zdzisław M. Migaszewski, Agnieszka Gałuszka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Słownik angielsko-polski polsko-angielski Geologia, Zdzisław M. Migaszewski, Agnieszka Gałuszka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Fascynująca fizyka</b>, <font color="navy">Anne Rooney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Fascynująca fizyka, Anne Rooney, Wydawnictwo Bellona
<b>Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II</b>, <font color="navy">Marcin Żmigrodzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II, Marcin Żmigrodzki, Wydawnictwo Onepress
<b>Inżynieria produkcji</b>, <font color="navy">Tadeusz Karpiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Inżynieria produkcji, Tadeusz Karpiński, Wydawnictwo WNT
<b>Fizyka sportu</b>, <font color="navy">Krzysztof Ernst</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fizyka sportu, Krzysztof Ernst, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Power Pivot dla Excela. Zaawansowane możliwości</b>, <font color="navy">Bill Jelen, Rob Collie</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Power Pivot dla Excela. Zaawansowane możliwości, Bill Jelen, Rob Collie, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy Kiedy mniej myśleć i inne sposoby na racjonalne życie

Algorytmy Kiedy mniej myśleć i inne sposoby na racjonalne życie

44.90zł
35.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION

poniedziałek, 22 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami