Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Nieustalone stany pracy silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym z eterem etylo-tert butylowym

Nieustalone stany pracy silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym z eterem etylo-tert butylowym

68.25zł
51.19zł
Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym 34.90zł 24.78zł
Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Tytuł: Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Autor: Grzegorz Urban
ISBN: 978-83-246-6701-7
Ilość stron: 168
Data wydania: 07/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 24.78zł


Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.

Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.

Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.

Spis treści:

Wstęp (7)

  • Czym są projekty generowania popytu za pomocą automatyzacji marketingu? (8)
  • Zmiana zachowania konsumentów (11)
  • Zwrot z inwestycji ROI jako podstawowy wskaźnik działań marketingowych (15)

1. Sojusz sprzedaży i marketingu (19)

  • Wspólny plan biznesowy (20)
  • Wspólny lejek sprzedażowy (21)
  • Wspólne definicje leadów na poszczególnych etapach (24)
  • Wspólny cel kampanii (26)
  • Podział odpowiedzialności za sprzedażowo zakwalifikowane leady (29)
  • Uzgodniony standard jakości danych (30)
  • Wspólne miary (31)
  • Podsumowanie (31)

2. Profile idealnego klienta (33)

  • Tworzenie profilu idealnego klienta (37)

3. Mierzenie efektywności działań marketingowych (45)

  • Metoda pierwszego lub ostatniego kontaktu (47)
  • Metoda szacowania wartości poszczególnych punktów styku (51)
  • Metoda pierwszego lub ostatniego kontaktu z szacowaniem wartości sprzedaży (53)
  • Wartość klienta w czasie (customer lifetime value, CLV) (55)
  • Metoda grupy kontrolnej (57)
  • Metoda marketing mix modeling (MMM) (58)

4. Planowanie kampanii generowania popytu (61)

  • Założenia do planowania kampanii (64)
  • Konstrukcja uzasadnienia biznesowego realizacji programów generowania popytu (70)

5. Kwalifikacja leadów (lead scoring) (75)

  • Definicja i zastosowanie kwalifikacji leadów (75)
  • Kwalifikacja negatywna (87)
  • Przygotowanie modelu kwalifikacji (89)
    • Model kwalifikacji ze względu na cechy demograficzne (89)
    • Model kwalifikacji ze względu na cechy behawioralne (91)
  • Budowanie macierzy punktowej (92)
  • Zaawansowane sposoby kwalifikacji leadów (95)
    • Kwalifikacja ze względu na produkt (95)
    • Kwalifikacja ze względu na firmę (97)
    • Zaawansowana kwalifikacja negatywna (97)
    • Analizy predykcyjne (97)
  • Najczęściej popełniane błędy podczas kwalifikacji leadów (98)
    • Wykorzystanie zewnętrznych danych i progresywne profilowanie (100)

6. Pielęgnacja leadów (lead nurturing) (107)

  • Podstawy pielęgnacji leadów (109)
  • Układanie ścieżek pielęgnacji leadów (112)
  • Harmonogram programu pielęgnowania leadów (117)
    • Studium przypadku: firma McAfee (117)
  • Uzyskanie zgody na komunikację (123)
  • Przyśpieszanie kampanii pielęgnacji leadów (124)
  • Przekazanie leada do sprzedaży (125)
  • Lead recycling (125)

7. Inbound marketing (127)

  • Planowanie działań inbound marketingu (129)
  • Narzędzia inbound marketingu (129)
    • Blog firmowy sercem inbound marketingu (129)
    • Tworzenie posta na blogu firmowym (131)
    • Infografika (132)
    • Prezentacje PowerPointa (133)
    • Wideo (134)
    • Własny artykuł (135)
    • Obcy artykuł (136)
    • Post na własnym blogu (137)
    • Forum branżowe i post na forum (137)
    • E-book (137)
    • Studia przypadków (138)
    • Webinar (139)
    • Wirtualne targi/konferencje (140)

8. Automatyzacja marketingu (143)

  • Technologia (145)
  • Pozyskanie danych klientów (146)
  • Integracja usług w systemie automatyzacji marketingu (148)
  • Funkcjonalność narzędzi e-mail marketingu w systemie automatyzacji marketingu (152)
  • Segmentacja klientów (156)
  • Reguły automatyzacyjne i proces obiegu leadów (158)
  • Wybór systemu automatyzacji marketingu (162)
Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Tytuł książki: "Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym"
Autor: Grzegorz Urban
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 24.78zł
Klienci, którzy kupili „Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym”, kupili także:
<b>Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie</b>, <font color="navy">Maciej Dutko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie, Maciej Dutko, Wydawnictwo Onepress
<b>Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych</b>, <font color="navy">Martyna Zastrożna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych, Martyna Zastrożna, Wydawnictwo Onepress
<b>Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy</b>, <font color="navy">Beverly Rudkin Ingle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy, Beverly Rudkin Ingle, Wydawnictwo Onepress
<b>Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych</b>, <font color="navy">Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych, Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz, Wydawnictwo Onepress
<b>UX i analiza ruchu w sieci Praktyczny poradnik</b>, <font color="navy">Michael Beasley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
UX i analiza ruchu w sieci Praktyczny poradnik, Michael Beasley, Wydawnictwo HELION
<b>NLP dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">Romilla Ready, Kate Burton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
NLP dla bystrzaków. Wydanie II, Romilla Ready, Kate Burton, Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Podstawy matematyki ubezpieczeń na życie

Podstawy matematyki ubezpieczeń na życie

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

sobota, 23 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami