Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania

69.00zł
51.75zł
Marketing według Teda Levitta 49.00zł 34.79zł
Marketing według Teda Levitta

Autor: Theodore Levitt

ISBN: 978-83-246-0906-2

Ilość stron: 336

Data wydania: 05/2008

Twarda oprawa

Ponadczasowa klasyka marketingu

  • Innowacyjne naśladownictwo
  • Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama: "poezja dopasowania"

Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.

Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.

Rozdziały:

1. Innowacyjna imitacja (9)

2. Wykorzystanie cyklu życia produktu (31)

3. Dlaczego biznes zawsze przegrywa? (69)

4. Produkcyjne podejście do usług (95)

5. Uprzemysłowienie usług (125)

6. Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu (wszystkiego) (151)

7. Marketing produktów niematerialnych i niematerialne cechy produktów (175)

8. Globalizacja rynków (197)

9. Po zakończeniu sprzedaży... (227)

10. Reklama: "Poezja dopasowania" (247)

11. Kreatywność to nie wszystko (257)

12. Marketingowa krótkowzroczność (283)

Marketing według Teda Levitta
Tytuł książki: "Marketing według Teda Levitta"
Autor: Theodore Levitt
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Marketing według Teda Levitta”, kupili także:
<b>Kreatywna praca dyplomowa Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy</b>, <font color="navy">Joanna Wrycza-Bekier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kreatywna praca dyplomowa Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy, Joanna Wrycza-Bekier, Wydawnictwo Onepress
<b>Światła i cienie w fotografii</b>, <font color="navy">Leonard Karpiłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Światła i cienie w fotografii, Leonard Karpiłowski, Wydawnictwo WNT
<b>Joomla! 1.5 od kuchni Ponad 130 przepisów!</b>, <font color="navy">James Kennard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Joomla! 1.5 od kuchni Ponad 130 przepisów!, James Kennard, Wydawnictwo HELION
<b>Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jill Spealman, Kurt Hudson, Melissa Kraft, Anthony Steven</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2, Jill Spealman, Kurt Hudson, Melissa Kraft, Anthony Steven, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Strategie łańcuchów dostaw</b>, <font color="navy">Marek Ciesielski, Jan Długosz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Strategie łańcuchów dostaw, Marek Ciesielski, Jan Długosz, Wydawnictwo PWE
<b>Fotografowanie mężczyzn 500 kreatywnych ujęć</b>, <font color="navy">Michelle Perkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografowanie mężczyzn 500 kreatywnych ujęć, Michelle Perkins, Wydawnictwo HELION
<b>Hibernate Search Skuteczne wyszukiwanie</b>, <font color="navy">Steve Perkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Hibernate Search Skuteczne wyszukiwanie, Steve Perkins, Wydawnictwo HELION
<b>Ziółka dla dzieci Wydanie II</b>, <font color="navy">Teresa Lewkowicz-Mosiej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Studio Astropsychologii</font>
Ziółka dla dzieci Wydanie II, Teresa Lewkowicz-Mosiej, Wydawnictwo Studio Astropsychologii
<b>Zdjęcie: proces tworzenia. Opowieść o fotografii od pomysłu do obrazu</b>, <font color="navy">David Chemin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Zdjęcie: proces tworzenia. Opowieść o fotografii od pomysłu do obrazu, David Chemin, Wydawnictwo GALAKTYKA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka Fizyka Chemia Encyklopedia szkolna PWN Wydanie 2

Matematyka Fizyka Chemia Encyklopedia szkolna PWN Wydanie 2

89.00zł
66.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION

środa, 21 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami