Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
TypeScript Skuteczne programowanie 62 sposoby ulepszania kodu TypeScript

TypeScript Skuteczne programowanie 62 sposoby ulepszania kodu TypeScript

79.80zł
66.23zł
Marketing według Teda Levitta 49.00zł 36.75zł
Marketing według Teda Levitta

Autor: Theodore Levitt

ISBN: 978-83-246-0906-2

Ilość stron: 336

Data wydania: 05/2008

Twarda oprawa

Ponadczasowa klasyka marketingu

  • Innowacyjne naśladownictwo
  • Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama: "poezja dopasowania"

Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.

Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.

Rozdziały:

1. Innowacyjna imitacja (9)

2. Wykorzystanie cyklu życia produktu (31)

3. Dlaczego biznes zawsze przegrywa? (69)

4. Produkcyjne podejście do usług (95)

5. Uprzemysłowienie usług (125)

6. Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu (wszystkiego) (151)

7. Marketing produktów niematerialnych i niematerialne cechy produktów (175)

8. Globalizacja rynków (197)

9. Po zakończeniu sprzedaży... (227)

10. Reklama: "Poezja dopasowania" (247)

11. Kreatywność to nie wszystko (257)

12. Marketingowa krótkowzroczność (283)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Marketing według Teda Levitta
Tytuł książki: "Marketing według Teda Levitta"
Autor: Theodore Levitt
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Marketing według Teda Levitta”, kupili także:

Trener Chemia Liceum Poziom podstawowy i rozszerzony, Małgorzata Krzeczkowska, Aleksander Mizera, Wydawnictwo Szkolne PWN

Elektrodynamika ośrodków ciągłych, Lew D. Landau, Jewgienij M. Lifszyc, Wydawnictwo Naukowe PWN

Spring. Receptury, Gary Mak, Daniel Rubio, Josh Long, Wydawnictwo Helion

Historia wnętrz Dom od roku 1700, Steven Parissien, Wydawnictwo Arkady

Wewnętrzna gra: stres Jak przechytrzyć życiowe wyzwania i wykorzystać swój potencjał, W. Timothy Gallwey, Wydawnictwo GALAKTYKA

Supersymetria Supersymetryczne cząstki i odkrywanie podstawowych praw przyrody, Gordon Kane, Wydawnictwo Prószyński
<b>The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod</b>, <font color="navy">Christian Mayer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod, Christian Mayer, Wydawnictwo Helion

Vue.js 2. Wprowadzenie dla profesjonalistów, Adam Freeman, Wydawnictwo Helion

Sesje twórczej pomysłowości dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych, Krzysztof J. Szmidt, Wydawnictwo Sensus

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami