Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Książka tylko dla mężczyzn

Książka tylko dla mężczyzn

32.00zł
25.60zł
Marketing według Teda Levitta 49.00zł 36.75zł
Marketing według Teda Levitta

Autor: Theodore Levitt

ISBN: 978-83-246-0906-2

Ilość stron: 336

Data wydania: 05/2008

Twarda oprawa

Ponadczasowa klasyka marketingu

  • Innowacyjne naśladownictwo
  • Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama: "poezja dopasowania"

Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.

Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.

Rozdziały:

1. Innowacyjna imitacja (9)

2. Wykorzystanie cyklu życia produktu (31)

3. Dlaczego biznes zawsze przegrywa? (69)

4. Produkcyjne podejście do usług (95)

5. Uprzemysłowienie usług (125)

6. Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu (wszystkiego) (151)

7. Marketing produktów niematerialnych i niematerialne cechy produktów (175)

8. Globalizacja rynków (197)

9. Po zakończeniu sprzedaży... (227)

10. Reklama: "Poezja dopasowania" (247)

11. Kreatywność to nie wszystko (257)

12. Marketingowa krótkowzroczność (283)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Marketing według Teda Levitta
Tytuł książki: "Marketing według Teda Levitta"
Autor: Theodore Levitt
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Marketing według Teda Levitta”, kupili także:

Historia sztuki dla bystrzaków, Jesse Bryant Wilder, Wydawnictwo Onepress

System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015, Marek Bugdol, Wydawnictwo Onepress

Francuski dla bystrzaków, Zoe Erotopoulos, Dodi-Katrin Schmidt, Michelle M. Williams, Dominique, Wydawnictwo Septem

Rachunkowość podatkowa Zadania, pytania, testy Wydanie 4, Katarzyna Startek, Kazimiera Winiarska, Wydawnictwo C.H. BECK

Praktyczne aspekty stosowania ADR w przewozie towarów niebezpiecznych, Michał Kokocińsk, Wydawnictwo SPH Credo

Klasyczna teoria pola, Krzysztof A. Meissner, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zagadnienia zaawansowane programowania systemów SCADA, Ryszard Jakuszewski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Finansowanie przedsiębiorstwa Strategie i instrumenty Wydanie 2, Aleksandra Duliniec, Wydawnictwo PWE

Sekret dzieciństwa, Maria Montessori, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami