Autor: Theodore Levitt
ISBN: 978-83-246-0906-2
Ilość stron: 336
Data wydania: 05/2008
Twarda oprawa
Ponadczasowa klasyka marketingu
- Innowacyjne naśladownictwo
- Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
- Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
- Globalizacja rynków
- Reklama: "poezja dopasowania"
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.
Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.
Rozdziały:
1. Innowacyjna imitacja (9)
2. Wykorzystanie cyklu życia produktu (31)
3. Dlaczego biznes zawsze przegrywa? (69)
4. Produkcyjne podejście do usług (95)
5. Uprzemysłowienie usług (125)
6. Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu (wszystkiego) (151)
7. Marketing produktów niematerialnych i niematerialne cechy produktów (175)
8. Globalizacja rynków (197)
9. Po zakończeniu sprzedaży... (227)
10. Reklama: "Poezja dopasowania" (247)
11. Kreatywność to nie wszystko (257)
12. Marketingowa krótkowzroczność (283) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł
Marketing według Teda Levitta
|