Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zestaw narzędzi do administracji Windows Efektywne rozwiązania dla specjalistów IT Resource Kit

Zestaw narzędzi do administracji Windows Efektywne rozwiązania dla specjalistów IT Resource Kit

135.45zł
101.59zł
Marketing usług logistycznych 46.00zł 39.10zł
Marketing usług logistycznych

Tytuł: Marketing usług logistycznych
Autor: Joanna Dyczkowska
ISBN: 978-83-7930-240-6
Ilość stron: 192
Data wydania: 04/2014
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 46.00zł 39.10zł


Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport – Spedycja – Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach – pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta – zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL.

Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. Podjęta tematyka społecznej odpowiedzialności to nie tylko ekologistyka, ale również programy marketingowe wspierające akcje charytatywne i doskonalenie kompetencji pracowników.

W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.

Spis treści:

Rozdział 1. Rynek usług transport-spedycja-logistyka (TSL)
1.1. Rynek usług logistycznych
1.1.1. Łańcuch logistyczny
1.1.2. Outsourcing
1.1.3. Przedsiębiorstwa TSL
1.2. Zarządzanie strategiczne usługami logistycznymi
1.2.1. Proces zarządzania wiedzą
1.2.2. Struktury organizacyjne
1.2.3. Zarządzanie poziomem zapasów
1.2.4. Łańcuch wartości dla przedsiębiorstw TSL
1.2.5. Funkcje zarządzania i strategie w przedsiębiorstwach TSL
1.3. Segmenty rynku logistycznego a zachowanie nabywców
1.3.1. Segmentacja rynku konsumentów
1.3.2. Marketing relacji
1.3.3. Segmenty klientów na rynku TSL
1.3.4. Wartość logistyczna a zachowanie klientów
1.4. System informacji marketingowej – telematyka
1.4.1. Informacja marketingowa
1.4.2. Informacja w procesie logistycznym
1.4.3. Elektroniczna wymiana danych
1.4.4. Telematyka

Rozdział 2. Instrumenty marketingu usług logistycznych
2.1. Produkt – usługa logistyczna
2.1.1. Model usługi logistycznej
2.1.2. Cechy usługi logistycznej
2.1.3. Marka w usługach logistycznych
2.2. Promocja usług logistycznych
2.2.1. Komunikacja marketingowa
2.2.2. Sprzedaż osobista
2.2.3. Reklama
2.2.4. Public relations
2.2.5. Marketing bezpośredni
2.2.6. Promocja sprzedaży przez internet
2.3. Dystrybucja w usługach logistycznych
2.3.1. Strumienie w dystrybucji
2.3.2. Typy kanałów marketingowych
2.3.3. Rodzaje kanałów marketingowych
2.3.4. Funkcje dystrybucji
2.3.5. Strategie dystrybucji
2.3.6. Logistyka dystrybucji
2.4. Cena usługi logistycznej
2.4.1. Problem ustalania wysokości cen
2.4.2. Metody wyznaczania cen
2.4.3. Oferty cenowe usług logistycznych
2.5. Funkcje personelu w przedsiębiorstwie TSL
2.5.1. Zasoby ludzkie
2.5.2. Zarządzanie personelem
2.5.3. Personel w usługach logistycznych
2.6. Proces usług logistycznych
2.6.1. Proces świadczenia usługi
2.6.2. Determinanty procesu
2.6.3. Proces obsługi klienta
2.6.4. Logistyczna obsługa klienta
2.6.5. Fazy i mierniki procesu obsługi klienta
2.7. Jakość w usługach logistycznych
2.7.1. Koncepcja jakości
2.7.2. Kompleksowe zarządzanie jakością
2.7.3. Jakość w logistyce

Rozdział 3. Kreowanie wizerunku operatora logistycznego
3.1. CSR – odpowiedzialność społeczna operatorów logistycznych
3.1.1. Zrównoważony łańcuch dostaw
3.1.2. Ekologistyka
3.1.3. Działania CSR u operatorów logistycznych
3.2. Logistyka ładunków niebezpiecznych przez operatorów logistycznych
3.2.1. Towary niebezpieczne
3.2.2. Odpowiedzialność przewoźnika
3.2.3. Logistyka ADR
3.3. Logistyka imprez sportowych
3.3.1. Obsługa klienta – zawodnika, klubu
3.3.2. Łańcuch dostaw w organizacji zawodów
3.3.3. Rola operatora w logistyce zawodów
3.4. Wizerunek wybranych przedsiębiorstw TSL
3.4.1. Konkurowanie marką
3.4.2. Benchmarking

Marketing usług logistycznych
Tytuł książki: "Marketing usług logistycznych"
Autor: Joanna Dyczkowska
Wydawnictwo: Difin
Cena: 46.00zł 39.10zł
Klienci, którzy kupili „Marketing usług logistycznych”, kupili także:
<b>Praktyka oceaniczna Wydanie 3</b>, <font color="navy">Krzysztof Baranowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Praktyka oceaniczna Wydanie 3, Krzysztof Baranowski, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Windows Vista PL przewodnik encyklopedyczny</b>, <font color="navy">William R. Stanek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Vista PL przewodnik encyklopedyczny, William R. Stanek, Wydawnictwo HELION
<b>Metoda Joyness. Jak zapomnieć o smutku i cieszyć się życiem</b>, <font color="navy">Agnieszka Ornatowska, Alicja Szczyglewska, Elżbieta Fiedorowicz, Elżbi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Metoda Joyness. Jak zapomnieć o smutku i cieszyć się życiem, Agnieszka Ornatowska, Alicja Szczyglewska, Elżbieta Fiedorowicz, Elżbi, Wydawnictwo Sensus
<b>Ulead Video Studio 11 PL Pierwsze starcie</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ulead Video Studio 11 PL Pierwsze starcie, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań</b>, <font color="navy">Robert Zych, Wojciech Badura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań, Robert Zych, Wojciech Badura, Wydawnictwo Onepress
<b>Towaroznawstwo REA</b>, <font color="navy">Marta Misiarz, Katarzyna Kocierz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Towaroznawstwo REA, Marta Misiarz, Katarzyna Kocierz, Wydawnictwo REA
<b>Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności</b>, <font color="navy">Samir Dani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności, Samir Dani, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Przetwarzanie obrazów ćwiczenia</b>, <font color="navy">Anna Korzyńska, Małgorzata Przytulska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PJWSTK</font>
Przetwarzanie obrazów ćwiczenia, Anna Korzyńska, Małgorzata Przytulska, Wydawnictwo PJWSTK
<b>Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II</b>, <font color="navy">Marcin Żmigrodzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II, Marcin Żmigrodzki, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka dla inżynierów Część 1 + Część 2 KOMPLET

Fizyka dla inżynierów Część 1 + Część 2 KOMPLET

138.00zł
107.64zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION

wtorek, 11 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami