Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Daruj sobie Przewodnik dla tych, którzy nie potrafią przestać

Daruj sobie Przewodnik dla tych, którzy nie potrafią przestać

44.00zł
33.00zł
Marketing usług logistycznych 46.00zł 39.10zł
Marketing usług logistycznych

Tytuł: Marketing usług logistycznych
Autor: Joanna Dyczkowska
ISBN: 978-83-7930-240-6
Ilość stron: 192
Data wydania: 04/2014
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 46.00zł 39.10zł


Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport – Spedycja – Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach – pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta – zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL.

Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. Podjęta tematyka społecznej odpowiedzialności to nie tylko ekologistyka, ale również programy marketingowe wspierające akcje charytatywne i doskonalenie kompetencji pracowników.

W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.

Spis treści:

Rozdział 1. Rynek usług transport-spedycja-logistyka (TSL)
1.1. Rynek usług logistycznych
1.1.1. Łańcuch logistyczny
1.1.2. Outsourcing
1.1.3. Przedsiębiorstwa TSL
1.2. Zarządzanie strategiczne usługami logistycznymi
1.2.1. Proces zarządzania wiedzą
1.2.2. Struktury organizacyjne
1.2.3. Zarządzanie poziomem zapasów
1.2.4. Łańcuch wartości dla przedsiębiorstw TSL
1.2.5. Funkcje zarządzania i strategie w przedsiębiorstwach TSL
1.3. Segmenty rynku logistycznego a zachowanie nabywców
1.3.1. Segmentacja rynku konsumentów
1.3.2. Marketing relacji
1.3.3. Segmenty klientów na rynku TSL
1.3.4. Wartość logistyczna a zachowanie klientów
1.4. System informacji marketingowej – telematyka
1.4.1. Informacja marketingowa
1.4.2. Informacja w procesie logistycznym
1.4.3. Elektroniczna wymiana danych
1.4.4. Telematyka

Rozdział 2. Instrumenty marketingu usług logistycznych
2.1. Produkt – usługa logistyczna
2.1.1. Model usługi logistycznej
2.1.2. Cechy usługi logistycznej
2.1.3. Marka w usługach logistycznych
2.2. Promocja usług logistycznych
2.2.1. Komunikacja marketingowa
2.2.2. Sprzedaż osobista
2.2.3. Reklama
2.2.4. Public relations
2.2.5. Marketing bezpośredni
2.2.6. Promocja sprzedaży przez internet
2.3. Dystrybucja w usługach logistycznych
2.3.1. Strumienie w dystrybucji
2.3.2. Typy kanałów marketingowych
2.3.3. Rodzaje kanałów marketingowych
2.3.4. Funkcje dystrybucji
2.3.5. Strategie dystrybucji
2.3.6. Logistyka dystrybucji
2.4. Cena usługi logistycznej
2.4.1. Problem ustalania wysokości cen
2.4.2. Metody wyznaczania cen
2.4.3. Oferty cenowe usług logistycznych
2.5. Funkcje personelu w przedsiębiorstwie TSL
2.5.1. Zasoby ludzkie
2.5.2. Zarządzanie personelem
2.5.3. Personel w usługach logistycznych
2.6. Proces usług logistycznych
2.6.1. Proces świadczenia usługi
2.6.2. Determinanty procesu
2.6.3. Proces obsługi klienta
2.6.4. Logistyczna obsługa klienta
2.6.5. Fazy i mierniki procesu obsługi klienta
2.7. Jakość w usługach logistycznych
2.7.1. Koncepcja jakości
2.7.2. Kompleksowe zarządzanie jakością
2.7.3. Jakość w logistyce

Rozdział 3. Kreowanie wizerunku operatora logistycznego
3.1. CSR – odpowiedzialność społeczna operatorów logistycznych
3.1.1. Zrównoważony łańcuch dostaw
3.1.2. Ekologistyka
3.1.3. Działania CSR u operatorów logistycznych
3.2. Logistyka ładunków niebezpiecznych przez operatorów logistycznych
3.2.1. Towary niebezpieczne
3.2.2. Odpowiedzialność przewoźnika
3.2.3. Logistyka ADR
3.3. Logistyka imprez sportowych
3.3.1. Obsługa klienta – zawodnika, klubu
3.3.2. Łańcuch dostaw w organizacji zawodów
3.3.3. Rola operatora w logistyce zawodów
3.4. Wizerunek wybranych przedsiębiorstw TSL
3.4.1. Konkurowanie marką
3.4.2. Benchmarking

Marketing usług logistycznych
Tytuł książki: "Marketing usług logistycznych"
Autor: Joanna Dyczkowska
Wydawnictwo: Difin
Cena: 46.00zł 39.10zł
Klienci, którzy kupili „Marketing usług logistycznych”, kupili także:
<b>Ubuntu Oficjalny podręcznik. Wydanie VIII</b>, <font color="navy">Matthew Helmke, Elizabeth K. Joseph, Jose Antonio Rey, Philip Ballew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ubuntu Oficjalny podręcznik. Wydanie VIII, Matthew Helmke, Elizabeth K. Joseph, Jose Antonio Rey, Philip Ballew, Wydawnictwo HELION
<b>Komputerowo wspomagane projektowanie układów antropotechnicznych</b>, <font color="navy">Teodor Winkler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Komputerowo wspomagane projektowanie układów antropotechnicznych, Teodor Winkler, Wydawnictwo WNT
<b>Narzędzia ułatwiające myślenie Historia i przyszłość metod poszerzania możliwości umysłu</b>, <font color="navy">Howard Rheingold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Narzędzia ułatwiające myślenie Historia i przyszłość metod poszerzania możliwości umysłu, Howard Rheingold, Wydawnictwo WNT
<b>Makro- i mikroekonomia Podstawowe problemy współczesności</b>, <font color="navy">Stefan Marciniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Makro- i mikroekonomia Podstawowe problemy współczesności, Stefan Marciniak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin</b>, <font color="navy">Stefan H. Verstappen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin, Stefan H. Verstappen, Wydawnictwo Onepress
<b>Gadżety szpiegowskie Szalony Geniusz</b>, <font color="navy">Brad Graham, Kathy McGowan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Gadżety szpiegowskie Szalony Geniusz, Brad Graham, Kathy McGowan, Wydawnictwo HELION
<b>OpenOffice Writer 2.0 dla Linuksa</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
OpenOffice Writer 2.0 dla Linuksa, Łukasz Sosna, Wydawnictwo NAKOM
<b>Twój mózg twoje pieniądze</b>, <font color="navy">Jason Zweig</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Laurum</font>
Twój mózg twoje pieniądze, Jason Zweig, Wydawnictwo Laurum
<b>Microsoft Visual C++ 2008 Tworzenie aplikacji dla Windows</b>, <font color="navy">Rafał Wileczek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Visual C++ 2008 Tworzenie aplikacji dla Windows, Rafał Wileczek, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Chemia
Toksykologia współczesna

Toksykologia współczesna

189.00zł
149.31zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION

środa, 20 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami