Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Finanse samorządowe Nowe wyzwania Bieżące i perspektywiczne

Finanse samorządowe Nowe wyzwania Bieżące i perspektywiczne

59.00zł
50.15zł
Marketing usług logistycznych 46.00zł 39.10zł
Marketing usług logistycznych

Tytuł: Marketing usług logistycznych
Autor: Joanna Dyczkowska
ISBN: 978-83-7930-240-6
Ilość stron: 192
Data wydania: 04/2014
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 46.00zł 39.10zł


Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport – Spedycja – Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach – pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta – zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL.

Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. Podjęta tematyka społecznej odpowiedzialności to nie tylko ekologistyka, ale również programy marketingowe wspierające akcje charytatywne i doskonalenie kompetencji pracowników.

W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.

Spis treści:

Rozdział 1. Rynek usług transport-spedycja-logistyka (TSL)
1.1. Rynek usług logistycznych
1.1.1. Łańcuch logistyczny
1.1.2. Outsourcing
1.1.3. Przedsiębiorstwa TSL
1.2. Zarządzanie strategiczne usługami logistycznymi
1.2.1. Proces zarządzania wiedzą
1.2.2. Struktury organizacyjne
1.2.3. Zarządzanie poziomem zapasów
1.2.4. Łańcuch wartości dla przedsiębiorstw TSL
1.2.5. Funkcje zarządzania i strategie w przedsiębiorstwach TSL
1.3. Segmenty rynku logistycznego a zachowanie nabywców
1.3.1. Segmentacja rynku konsumentów
1.3.2. Marketing relacji
1.3.3. Segmenty klientów na rynku TSL
1.3.4. Wartość logistyczna a zachowanie klientów
1.4. System informacji marketingowej – telematyka
1.4.1. Informacja marketingowa
1.4.2. Informacja w procesie logistycznym
1.4.3. Elektroniczna wymiana danych
1.4.4. Telematyka

Rozdział 2. Instrumenty marketingu usług logistycznych
2.1. Produkt – usługa logistyczna
2.1.1. Model usługi logistycznej
2.1.2. Cechy usługi logistycznej
2.1.3. Marka w usługach logistycznych
2.2. Promocja usług logistycznych
2.2.1. Komunikacja marketingowa
2.2.2. Sprzedaż osobista
2.2.3. Reklama
2.2.4. Public relations
2.2.5. Marketing bezpośredni
2.2.6. Promocja sprzedaży przez internet
2.3. Dystrybucja w usługach logistycznych
2.3.1. Strumienie w dystrybucji
2.3.2. Typy kanałów marketingowych
2.3.3. Rodzaje kanałów marketingowych
2.3.4. Funkcje dystrybucji
2.3.5. Strategie dystrybucji
2.3.6. Logistyka dystrybucji
2.4. Cena usługi logistycznej
2.4.1. Problem ustalania wysokości cen
2.4.2. Metody wyznaczania cen
2.4.3. Oferty cenowe usług logistycznych
2.5. Funkcje personelu w przedsiębiorstwie TSL
2.5.1. Zasoby ludzkie
2.5.2. Zarządzanie personelem
2.5.3. Personel w usługach logistycznych
2.6. Proces usług logistycznych
2.6.1. Proces świadczenia usługi
2.6.2. Determinanty procesu
2.6.3. Proces obsługi klienta
2.6.4. Logistyczna obsługa klienta
2.6.5. Fazy i mierniki procesu obsługi klienta
2.7. Jakość w usługach logistycznych
2.7.1. Koncepcja jakości
2.7.2. Kompleksowe zarządzanie jakością
2.7.3. Jakość w logistyce

Rozdział 3. Kreowanie wizerunku operatora logistycznego
3.1. CSR – odpowiedzialność społeczna operatorów logistycznych
3.1.1. Zrównoważony łańcuch dostaw
3.1.2. Ekologistyka
3.1.3. Działania CSR u operatorów logistycznych
3.2. Logistyka ładunków niebezpiecznych przez operatorów logistycznych
3.2.1. Towary niebezpieczne
3.2.2. Odpowiedzialność przewoźnika
3.2.3. Logistyka ADR
3.3. Logistyka imprez sportowych
3.3.1. Obsługa klienta – zawodnika, klubu
3.3.2. Łańcuch dostaw w organizacji zawodów
3.3.3. Rola operatora w logistyce zawodów
3.4. Wizerunek wybranych przedsiębiorstw TSL
3.4.1. Konkurowanie marką
3.4.2. Benchmarking

Marketing usług logistycznych
Tytuł książki: "Marketing usług logistycznych"
Autor: Joanna Dyczkowska
Wydawnictwo: Difin
Cena: 46.00zł 39.10zł
Klienci, którzy kupili „Marketing usług logistycznych”, kupili także:
<b>HTML5 i CSS3 Definicja nowoczesności Responsive Web Design</b>, <font color="navy">Dawid Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
HTML5 i CSS3 Definicja nowoczesności Responsive Web Design, Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Volkswagen Passat od października 1996 do lutego 2005 (typu B5)</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Volkswagen Passat od października 1996 do lutego 2005 (typu B5), Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Ekspozycja Sekrety doskonałego naświetlania</b>, <font color="navy">Alan Hess</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ekspozycja Sekrety doskonałego naświetlania, Alan Hess, Wydawnictwo HELION
<b>Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym Fascynując historia od Available Light do HDR Poradnik dla fotoamatorów</b>, <font color="navy">Andrzej A. Mroczek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym Fascynując historia od Available Light do HDR Poradnik dla fotoamatorów, Andrzej A. Mroczek, Wydawnictwo HELION
<b>Jak zbudować wehikuł czasu Nauka a podróże w przeszłość i w przyszłość</b>, <font color="navy">Brian Clegg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Jak zbudować wehikuł czasu Nauka a podróże w przeszłość i w przyszłość, Brian Clegg, Wydawnictwo Prószyński
<b>Programowanie w Ruby Od podstaw</b>, <font color="navy">Peter Cooper</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie w Ruby Od podstaw, Peter Cooper, Wydawnictwo HELION
<b>ScratchJr Oficjalny podręcznik. Pomóż swojemu dziecku w nauce kodowania</b>, <font color="navy">Marina Umaschi-Bers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
ScratchJr Oficjalny podręcznik. Pomóż swojemu dziecku w nauce kodowania, Marina Umaschi-Bers, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Vademecum żeglarza i sternika jachtowego</b>, <font color="navy">Haber Franciszek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Aqua-Fitness</font>
Vademecum żeglarza i sternika jachtowego, Haber Franciszek, Wydawnictwo Aqua-Fitness
<b>Sposoby na sieci domowe</b>, <font color="navy">Kathy Ivens</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sposoby na sieci domowe, Kathy Ivens, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Mikrokontrolery 68HC08 w praktyce

Mikrokontrolery 68HC08 w praktyce

70.00zł
56.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION

wtorek, 16 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami