Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Tajniki Windows Server 2016

Tajniki Windows Server 2016

149.00zł
119.20zł
Marketing usług logistycznych 46.00zł
Marketing usług logistycznych

Tytuł: Marketing usług logistycznych
Autor: Joanna Dyczkowska
ISBN: 978-83-7930-240-6
Ilość stron: 192
Data wydania: 04/2014
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 46.00zł


Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport – Spedycja – Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach – pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta – zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL.

Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. Podjęta tematyka społecznej odpowiedzialności to nie tylko ekologistyka, ale również programy marketingowe wspierające akcje charytatywne i doskonalenie kompetencji pracowników.

W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.

Spis treści:

Rozdział 1. Rynek usług transport-spedycja-logistyka (TSL)
1.1. Rynek usług logistycznych
1.1.1. Łańcuch logistyczny
1.1.2. Outsourcing
1.1.3. Przedsiębiorstwa TSL
1.2. Zarządzanie strategiczne usługami logistycznymi
1.2.1. Proces zarządzania wiedzą
1.2.2. Struktury organizacyjne
1.2.3. Zarządzanie poziomem zapasów
1.2.4. Łańcuch wartości dla przedsiębiorstw TSL
1.2.5. Funkcje zarządzania i strategie w przedsiębiorstwach TSL
1.3. Segmenty rynku logistycznego a zachowanie nabywców
1.3.1. Segmentacja rynku konsumentów
1.3.2. Marketing relacji
1.3.3. Segmenty klientów na rynku TSL
1.3.4. Wartość logistyczna a zachowanie klientów
1.4. System informacji marketingowej – telematyka
1.4.1. Informacja marketingowa
1.4.2. Informacja w procesie logistycznym
1.4.3. Elektroniczna wymiana danych
1.4.4. Telematyka

Rozdział 2. Instrumenty marketingu usług logistycznych
2.1. Produkt – usługa logistyczna
2.1.1. Model usługi logistycznej
2.1.2. Cechy usługi logistycznej
2.1.3. Marka w usługach logistycznych
2.2. Promocja usług logistycznych
2.2.1. Komunikacja marketingowa
2.2.2. Sprzedaż osobista
2.2.3. Reklama
2.2.4. Public relations
2.2.5. Marketing bezpośredni
2.2.6. Promocja sprzedaży przez internet
2.3. Dystrybucja w usługach logistycznych
2.3.1. Strumienie w dystrybucji
2.3.2. Typy kanałów marketingowych
2.3.3. Rodzaje kanałów marketingowych
2.3.4. Funkcje dystrybucji
2.3.5. Strategie dystrybucji
2.3.6. Logistyka dystrybucji
2.4. Cena usługi logistycznej
2.4.1. Problem ustalania wysokości cen
2.4.2. Metody wyznaczania cen
2.4.3. Oferty cenowe usług logistycznych
2.5. Funkcje personelu w przedsiębiorstwie TSL
2.5.1. Zasoby ludzkie
2.5.2. Zarządzanie personelem
2.5.3. Personel w usługach logistycznych
2.6. Proces usług logistycznych
2.6.1. Proces świadczenia usługi
2.6.2. Determinanty procesu
2.6.3. Proces obsługi klienta
2.6.4. Logistyczna obsługa klienta
2.6.5. Fazy i mierniki procesu obsługi klienta
2.7. Jakość w usługach logistycznych
2.7.1. Koncepcja jakości
2.7.2. Kompleksowe zarządzanie jakością
2.7.3. Jakość w logistyce

Rozdział 3. Kreowanie wizerunku operatora logistycznego
3.1. CSR – odpowiedzialność społeczna operatorów logistycznych
3.1.1. Zrównoważony łańcuch dostaw
3.1.2. Ekologistyka
3.1.3. Działania CSR u operatorów logistycznych
3.2. Logistyka ładunków niebezpiecznych przez operatorów logistycznych
3.2.1. Towary niebezpieczne
3.2.2. Odpowiedzialność przewoźnika
3.2.3. Logistyka ADR
3.3. Logistyka imprez sportowych
3.3.1. Obsługa klienta – zawodnika, klubu
3.3.2. Łańcuch dostaw w organizacji zawodów
3.3.3. Rola operatora w logistyce zawodów
3.4. Wizerunek wybranych przedsiębiorstw TSL
3.4.1. Konkurowanie marką
3.4.2. Benchmarking

Marketing usług logistycznych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing usług logistycznych”, kupili także:
<b>Tatrzańskie dwutysięczniki. Przewodnik po najwyższych szczytach i przełęczach w Tatrach polskich i słowackich</b>, <font color="navy">Krzysztof Bzowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Tatrzańskie dwutysięczniki. Przewodnik po najwyższych szczytach i przełęczach w Tatrach polskich i słowackich, Krzysztof Bzowski, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Utrzymanie ruchu w przemyśle Informatyka i cyberbezpieczeństwo. Diagnostyka przemysłowa. Praktyka</b>, <font color="navy">Sławomir Szymaniec , Marek Kacperak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Utrzymanie ruchu w przemyśle Informatyka i cyberbezpieczeństwo. Diagnostyka przemysłowa. Praktyka, Sławomir Szymaniec , Marek Kacperak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ford Mondeo (od XI 2000 do IV 2007), Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Deep learning z TensorFlow 2 i Keras dla zaawansowanych. Sieci GAN i VAE, deep RL, uczenie nienadzorowane Wydanie II</b>, <font color="navy">Rowel Atienza</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Deep learning z TensorFlow 2 i Keras dla zaawansowanych. Sieci GAN i VAE, deep RL, uczenie nienadzorowane Wydanie II, Rowel Atienza, Wydawnictwo Helion

Praktyczne aspekty sprawozdawczości przepływów pieniężnych + CD, Ewa Śnieżek, Michał Wiatr, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Mac OS X 10.7 Lion Podręcznik, Robin Williams, Wydawnictwo Helion

Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu, Ben Simonds, Wydawnictwo Helion

Golf bez tajemnic Wydanie 2, Steve Newell, Wydawnictwo Solis

Król biurowej klasy średniej, Maciej Mazurek, Wydawnictwo Editio

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami