Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Ubezpieczenia majątkowe Część I Teoria ryzyka Wydanie 3 + CD

Ubezpieczenia majątkowe Część I Teoria ryzyka Wydanie 3 + CD

70.00zł
56.70zł
Marketing szeptany 69.90zł
Marketing szeptany

Tytuł: Marketing szeptany
Autor: Andy Sernovitz
ISBN: 978-83-264-0663-8
Ilość stron: 172
Data wydania: 12/2010
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.90zł


Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty!

Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone.

Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy!

Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.

Rozdziały:

Część I. Kluczowe pojęcia
Rozdział 1. Co to jest marketing szeptany?
Rozdział 2. Głębsze Dno: Sześć Ważnych Idei
Rozdział 3. Manifest marketingu szeptanego

Część II. Jak to się robi
Rozdział 4. Pięć Zasad działania
Rozdział 5. Rozmówcy: Kto opowie o tobie swoim znajomym?
Rozdział 6. Temat: O czym będą rozmawiać?
Rozdział 7. Narzędzia: Jak można dopomóc krążeniu wiadomości?
Rozdział 8. Uczestnictwo: Jak włączyć się do rozmowy?
Rozdział 9. Monitoring: Co mówią ludzie?
I na koniec

Marketing szeptany
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Marketing szeptany”, kupili także:

Zrozumieć Excela. VBA - makra i funkcje, Maciej Gonet, Wydawnictwo Helion

Windows 7 PL Kurs, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Logistyka Casebook, Radosłąw Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus, Wydawnictwo Naukowe PWN

Oświetlenie Kreatywna fotografia, Harold Davis, Wydawnictwo Helion

Java. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III, Mirosław J. Kubiak, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie zasobami ludzkimi w budownictwie, David Eaton, Wydawnictwo Poltext

Odzyskaj siebie. Życie po toksycznym związku i przemocy emocjonalnej, Jackson MacKenzie, Wydawnictwo Sensus

Ogrzewanie biomasą, Tadeusz Juliszewski, Wydawnictwo PWRiL

Ekonomia przyszłości Wokół nowego pragmatyzmu Grzegorza W. Kołodko, Maciej Bałtowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami