Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Podstawy fizyki Tom 1-5 Wydanie 2 KOMPLET

Podstawy fizyki Tom 1-5 Wydanie 2 KOMPLET

295.00zł
236.00zł
Marketing szeptany 69.90zł 58.72zł
Marketing szeptany

Tytuł: Marketing szeptany
Autor: Andy Sernovitz
ISBN: 978-83-264-0663-8
Ilość stron: 172
Data wydania: 12/2010
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.90zł 58.72zł


Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty!

Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone.

Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy!

Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.

Rozdziały:

Część I. Kluczowe pojęcia
Rozdział 1. Co to jest marketing szeptany?
Rozdział 2. Głębsze Dno: Sześć Ważnych Idei
Rozdział 3. Manifest marketingu szeptanego

Część II. Jak to się robi
Rozdział 4. Pięć Zasad działania
Rozdział 5. Rozmówcy: Kto opowie o tobie swoim znajomym?
Rozdział 6. Temat: O czym będą rozmawiać?
Rozdział 7. Narzędzia: Jak można dopomóc krążeniu wiadomości?
Rozdział 8. Uczestnictwo: Jak włączyć się do rozmowy?
Rozdział 9. Monitoring: Co mówią ludzie?
I na koniec

Marketing szeptany
Tytuł książki: "Marketing szeptany"
Autor: Andy Sernovitz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.90zł 58.72zł
Klienci, którzy kupili „Marketing szeptany”, kupili także:
<b>JavaScript dla webmasterów zaawansowane programowanie</b>, <font color="navy">Nicholas C. Zakas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript dla webmasterów zaawansowane programowanie, Nicholas C. Zakas, Wydawnictwo HELION
<b>Wprowadzenie do cyfrowego przetwarzania sygnałów Wydanie 2</b>, <font color="navy">Richard G. Lyons</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Wprowadzenie do cyfrowego przetwarzania sygnałów Wydanie 2, Richard G. Lyons, Wydawnictwo WKiŁ
<b>12 sekretów sukcesu w biznesie</b>, <font color="navy">Kevin Hogan, Dave Lakhani, Mollie Marti</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
12 sekretów sukcesu w biznesie, Kevin Hogan, Dave Lakhani, Mollie Marti, Wydawnictwo Onepress
<b>Visual C# 2005 Zapiski programisty</b>, <font color="navy">Jesse Liberty</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual C# 2005 Zapiski programisty, Jesse Liberty, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy techniczne inżynierii oprogramowania</b>, <font color="navy">Dick Hamlet, Joe Maybee</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy techniczne inżynierii oprogramowania, Dick Hamlet, Joe Maybee, Wydawnictwo WNT
<b>ABC VAT-u Wydanie IX</b>, <font color="navy">Włodzimierz Markowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Marcus</font>
ABC VAT-u Wydanie IX, Włodzimierz Markowski, Wydawnictwo Marcus
<b>Vademecum organizacji gospodarki magazynowej</b>, <font color="navy">Zdzisław Dudziński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Vademecum organizacji gospodarki magazynowej, Zdzisław Dudziński, Wydawnictwo ODDK
<b>Język C++ Koncepcje i techniki programowania</b>, <font color="navy">Andrew Koenig, Barbara Moo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język C++ Koncepcje i techniki programowania, Andrew Koenig, Barbara Moo, Wydawnictwo HELION
<b>Forex - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora</b>, <font color="navy">Mikołaj Rylski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Forex - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora, Mikołaj Rylski, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Chemia
Laboratorium w szufladzie Chemia

Laboratorium w szufladzie Chemia

49.00zł
36.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION

poniedziałek, 10 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami