Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR podstawy

Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR podstawy

70.00zł
56.00zł
Marketing szeptany 69.90zł 58.72zł
Marketing szeptany

Tytuł: Marketing szeptany
Autor: Andy Sernovitz
ISBN: 978-83-264-0663-8
Ilość stron: 172
Data wydania: 12/2010
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.90zł 58.72zł


Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty!

Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone.

Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy!

Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.

Rozdziały:

Część I. Kluczowe pojęcia
Rozdział 1. Co to jest marketing szeptany?
Rozdział 2. Głębsze Dno: Sześć Ważnych Idei
Rozdział 3. Manifest marketingu szeptanego

Część II. Jak to się robi
Rozdział 4. Pięć Zasad działania
Rozdział 5. Rozmówcy: Kto opowie o tobie swoim znajomym?
Rozdział 6. Temat: O czym będą rozmawiać?
Rozdział 7. Narzędzia: Jak można dopomóc krążeniu wiadomości?
Rozdział 8. Uczestnictwo: Jak włączyć się do rozmowy?
Rozdział 9. Monitoring: Co mówią ludzie?
I na koniec

Marketing szeptany
Tytuł książki: "Marketing szeptany"
Autor: Andy Sernovitz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.90zł 58.72zł
Klienci, którzy kupili „Marketing szeptany”, kupili także:
<b>Zarządzanie projektami Kariera w kieszeni</b>, <font color="navy">Magda Witkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie projektami Kariera w kieszeni, Magda Witkowska, Wydawnictwo Onepress
<b>Na własne oczy O samodzielnych obserwacjach nieba i Ziemi</b>, <font color="navy">Andrzej Branicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Na własne oczy O samodzielnych obserwacjach nieba i Ziemi, Andrzej Branicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone, Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga, Wydawnictwo Onepress
<b>Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI</b>, <font color="navy">Jakob Nielsen, Raluca Budiu</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI, Jakob Nielsen, Raluca Budiu, Wydawnictwo HELION
<b>Metody podejmowania decyzji finansowych</b>, <font color="navy">Maria Sierpińska, Tomasz Jachna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Metody podejmowania decyzji finansowych, Maria Sierpińska, Tomasz Jachna, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Trzy prawa skutecznego działania Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy</b>, <font color="navy">Steve Zaffron, Dave Logan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Trzy prawa skutecznego działania Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy, Steve Zaffron, Dave Logan, Wydawnictwo Onepress
<b>CSS. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie IV</b>, <font color="navy">David Sawyer McFarland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie IV, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo HELION
<b>ABC użytkownika Internetu Przewodnik po sieci</b>, <font color="navy">Mirosław Sławik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
ABC użytkownika Internetu Przewodnik po sieci, Mirosław Sławik, Wydawnictwo Videograf
<b>Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?</b>, <font color="navy">Elinor Stutz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?, Elinor Stutz, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Energetyka
Bezpieczeństwo w elektroenergetyce Wydanie III

Bezpieczeństwo w elektroenergetyce Wydanie III

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION

niedziela, 18 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami