Tytuł: | Marketing szeptany | Autor: | Andy Sernovitz | ISBN: | 978-83-264-0663-8 | Ilość stron: | 172 | Data wydania: | 12/2010 | Format: | 176 x 250 mm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 69.90zł |
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty!
Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone.
Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy!
Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
Rozdziały:
Część I. Kluczowe pojęcia Rozdział 1. Co to jest marketing szeptany? Rozdział 2. Głębsze Dno: Sześć Ważnych Idei Rozdział 3. Manifest marketingu szeptanego
Część II. Jak to się robi Rozdział 4. Pięć Zasad działania Rozdział 5. Rozmówcy: Kto opowie o tobie swoim znajomym? Rozdział 6. Temat: O czym będą rozmawiać? Rozdział 7. Narzędzia: Jak można dopomóc krążeniu wiadomości? Rozdział 8. Uczestnictwo: Jak włączyć się do rozmowy? Rozdział 9. Monitoring: Co mówią ludzie? I na koniec
Marketing szeptany --- Pozycja niedostępna.---
|