Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Księga niesamowitości (nie) z tej ziemi! Księga faktów prawdziwych, choć niezwykłych

Księga niesamowitości (nie) z tej ziemi! Księga faktów prawdziwych, choć niezwykłych

24.90zł
19.92zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł 56.62zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Tytuł książki: "E-marketing Strategia, planowanie, praktyka"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:
<b>Kreatywna fotografia cyfrowa Montaż retusz i techniki artystyczne</b>, <font color="navy">Tomas Tuma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Kreatywna fotografia cyfrowa Montaż retusz i techniki artystyczne, Tomas Tuma, Wydawnictwo APN Promise
<b>Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET</b>, <font color="navy">Marek Dietrich</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET, Marek Dietrich, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Podręczny słownik medyczny łacińsko-polski i polsko-łaciński</b>, <font color="navy">Barbara Irena Dąbrowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Podręczny słownik medyczny łacińsko-polski i polsko-łaciński, Barbara Irena Dąbrowska, Wydawnictwo PZWL
<b>Visual Basic 2005 Programowanie</b>, <font color="navy">Jesse Liberty</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual Basic 2005 Programowanie, Jesse Liberty, Wydawnictwo HELION
<b>Logika ogólna Wydanie 3</b>, <font color="navy">Grzegorz Malinowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Logika ogólna Wydanie 3, Grzegorz Malinowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Czarodzieje rynku</b>, <font color="navy">Jack Schwager</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Linia</font>
Czarodzieje rynku, Jack Schwager, Wydawnictwo Linia
<b>Wszystko o XML Schema</b>, <font color="navy">Priscilla Walmsley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wszystko o XML Schema, Priscilla Walmsley, Wydawnictwo WNT
<b>Encyklopedia strzelb i innej broni myśliwskiej</b>, <font color="navy">A.E. Hartink</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Encyklopedia strzelb i innej broni myśliwskiej, A.E. Hartink, Wydawnictwo Bellona
<b>Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny</b>, <font color="navy">Edvaldo Alessandro Cardoso</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny, Edvaldo Alessandro Cardoso, Wydawnictwo APN Promise
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-411: Administrowanie systemem Windows Server 2012 R2

Egzamin 70-411: Administrowanie systemem Windows Server 2012 R2

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION

sobota, 15 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami