Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Język C w pigułce. Kompletny przewodnik Wydanie II

Język C w pigułce. Kompletny przewodnik Wydanie II

126.00zł
99.54zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł 56.62zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Tytuł książki: "E-marketing Strategia, planowanie, praktyka"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:
<b>Windows 7 Resource Kit PL</b>, <font color="navy">Mitch Tulloch,  Tony Northrup, Jerry Honeycutt, Ed Wilson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Windows 7 Resource Kit PL, Mitch Tulloch, Tony Northrup, Jerry Honeycutt, Ed Wilson, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Procesy adsorpcji reaktywnej Inżynieria chemiczna</b>, <font color="navy">Eugeniusz Molga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Procesy adsorpcji reaktywnej Inżynieria chemiczna, Eugeniusz Molga, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Giełda Podstawy inwestowania Wydanie III zaktualizowane</b>, <font color="navy">Adam Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Giełda Podstawy inwestowania Wydanie III zaktualizowane, Adam Zaremba, Wydawnictwo Onepress
<b>Wielkie wejście odważników kulowych</b>, <font color="navy">Pavel Tsatsouline</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Wielkie wejście odważników kulowych, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA
<b>ABC CorelDRAW X5 PL</b>, <font color="navy">Roland Zimek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC CorelDRAW X5 PL, Roland Zimek, Wydawnictwo HELION
<b>Android Studio. Wygodne i efektywne tworzenie aplikacji</b>, <font color="navy">Adam Gerber, Clifton Craig</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Studio. Wygodne i efektywne tworzenie aplikacji, Adam Gerber, Clifton Craig, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft SharePoint 2016 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Olga M. Londer , Penelope Coventry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Microsoft SharePoint 2016 Krok po kroku, Olga M. Londer , Penelope Coventry, Wydawnictwo APN Promise
<b>Najważniejsza rzecz Zaskakujące rady dla wnikliwego inwestora</b>, <font color="navy">Howard Marks</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Najważniejsza rzecz Zaskakujące rady dla wnikliwego inwestora, Howard Marks, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Ponadczasowe strony internetowe</b>, <font color="navy">Alexander Dawson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ponadczasowe strony internetowe, Alexander Dawson, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Matematyka
Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 2 Wydanie X

Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 2 Wydanie X

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy uczące się Wydanie 2 Paweł Cichosz WNT
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION

niedziela, 24 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami