Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zadania z matematyki dla wyższych uczelni technicznych Część A i B Wydanie 12

Zadania z matematyki dla wyższych uczelni technicznych Część A i B Wydanie 12

79.00zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł 56.62zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 56,62zł

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Tytuł książki: "E-marketing Strategia, planowanie, praktyka"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:

Wstęp do fizyki ciała stałego Wydanie 5, Charles Kittel, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wspieraj swój mózg - odmładzaj się, Daniel G. Amen, Wydawnictwo Rebis

Słownik polsko-angielski, angielsko-polski z suplementem tematycznym, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

PADS w praktyce Nowoczesny pakiet CAD dla elektroników, Maciej Olech, Wydawnictwo BTC

C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych, Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek, Wydawnictwo Helion
<b>Myśl jak rzymski cesarz. Praktykuj stoicyzm Marka Aureliusza</b>, <font color="navy">Donald Robertson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Myśl jak rzymski cesarz. Praktykuj stoicyzm Marka Aureliusza, Donald Robertson, Wydawnictwo Onepress

Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych Instrumenty strategie uczestnicy, Andrew M. Chisholm, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Organizacja spotkań biznesowych, Thomas Wieke, Wydawnictwo Onepress
<b>Fizjologia roślin Wydanie IV</b>, <font color="navy">Adriana Szmidt-Jaworska , Jan Kopcewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fizjologia roślin Wydanie IV, Adriana Szmidt-Jaworska , Jan Kopcewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami