Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie

Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie

45.00zł
38.25zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł 56.62zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 56,62zł

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Tytuł książki: "E-marketing Strategia, planowanie, praktyka"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:

ASP.NET Core 2 i Angular 5. Przewodnik dla Full-Stack Web Developera, Valerio De Sanctis, Wydawnictwo Helion

Pestycydy Występowanie, oznaczanie i unieszkodliwianie, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Rachunkowość finansowa Ujęcie sprawozdawcze i ewidencyjne Podręcznik Wydanie II, Ewa Walińska, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Sześć pikseli oddalenia Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0, Mitch Joel, Wydawnictwo Onepress
<b>Pojazdy hybrydowe i elektryczne w praktyce warsztatowej. Budowa, działanie, podstawy obsługi Wydanie II</b>, <font color="navy">Torsten Schmidt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Pojazdy hybrydowe i elektryczne w praktyce warsztatowej. Budowa, działanie, podstawy obsługi Wydanie II, Torsten Schmidt, Wydawnictwo WKiŁ

Responsive Web Design. Nowoczesne strony WWW na przykładach, Thoriq Firdaus, Wydawnictwo Helion

Jakość oprogramowania. Podręcznik dla profesjonalistów, Michał Sobczak, Wydawnictwo Helion

Energia ze źródeł odnawialnych i jej wykorzystanie, Grażyna Jastrzębska, Wydawnictwo WKiŁ

Mikrokontrolery LPC1100 Pierwsze kroki, Marek Sawicki, Paweł Wujek, Wydawnictwo BTC

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami