Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Anteny o sterowanej wiązce w technice radarowej

Anteny o sterowanej wiązce w technice radarowej

35.70zł
26.78zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł 56.62zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Tytuł książki: "E-marketing Strategia, planowanie, praktyka"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:
<b>Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych</b>, <font color="navy">Gabe Zichermann, Christopher Cunningham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych, Gabe Zichermann, Christopher Cunningham, Wydawnictwo HELION
<b>Centra doskonałości w zarządzaniu projektami</b>, <font color="navy">Dennis Bolles</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PROED</font>
Centra doskonałości w zarządzaniu projektami, Dennis Bolles, Wydawnictwo PROED
<b>Komunikacja w zespole wirtualnym</b>, <font color="navy">Tomasz Stefaniuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Komunikacja w zespole wirtualnym, Tomasz Stefaniuk, Wydawnictwo Difin
<b>Sztuka komunikacji dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Elizabeth Kuhnke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Sztuka komunikacji dla bystrzaków, Elizabeth Kuhnke, Wydawnictwo Septem
<b>Leksykon przedsiębiorcy</b>, <font color="navy">Wacław Šmid</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Leksykon przedsiębiorcy, Wacław Šmid, Wydawnictwo Poltext
<b>Mediacje Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Mediacje Teoria i praktyka, Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Zintegrowane zarządzanie środowiskiem</b>, <font color="navy">Matthias Kramer, Andrzej Kryński, Aime F. Caekelbergh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zintegrowane zarządzanie środowiskiem, Matthias Kramer, Andrzej Kryński, Aime F. Caekelbergh, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku</b>, <font color="navy">Gever Tulley, Julie Spiegler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku, Gever Tulley, Julie Spiegler, Wydawnictwo Septem
<b>Polskie konstrukcje motoryzacyjne 1966-1970</b>, <font color="navy">Andrzej Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Polskie konstrukcje motoryzacyjne 1966-1970, Andrzej Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Energetyka
Kolektory słoneczne i fotoogniwa w Twoim domu

Kolektory słoneczne i fotoogniwa w Twoim domu

45.00zł
33.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION

poniedziałek, 18 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami