Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Współczesna analiza strategii

Współczesna analiza strategii

79.00zł
67.15zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł 56.62zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Tytuł książki: "E-marketing Strategia, planowanie, praktyka"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:
<b>Fotografia przyrodnicza dla wytrwałych. Jak skutecznie fotografować</b>, <font color="navy">Henryk Janowski, Rafał Gawełda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia przyrodnicza dla wytrwałych. Jak skutecznie fotografować, Henryk Janowski, Rafał Gawełda, Wydawnictwo HELION
<b>Fizyczne metody diagnostyki medycznej i terapii</b>, <font color="navy">Hrynkiewicz Andrzej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fizyczne metody diagnostyki medycznej i terapii, Hrynkiewicz Andrzej, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Serwisy społecznościowe Projektowanie</b>, <font color="navy">Joshua Porter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Serwisy społecznościowe Projektowanie, Joshua Porter, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie projektami dla inżynierów</b>, <font color="navy">Tomasz Starecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Zarządzanie projektami dla inżynierów, Tomasz Starecki, Wydawnictwo BTC
<b>Visual Basic .NET Wzorce projektowe</b>, <font color="navy">Mark Grand, Brad Merrill</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual Basic .NET Wzorce projektowe, Mark Grand, Brad Merrill, Wydawnictwo HELION
<b>Windows 7 PL dla seniorów Seria praktyk</b>, <font color="navy">Michael Price</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL dla seniorów Seria praktyk, Michael Price, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy hydrologii dynamicznej</b>, <font color="navy">Romuald Szymkiewicz, Dariusz Gąsiorowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy hydrologii dynamicznej, Romuald Szymkiewicz, Dariusz Gąsiorowski, Wydawnictwo WNT
<b>Strategie i modele gospodarki elektronicznej</b>, <font color="navy">(redakcja naukowa) Celina M. Olszak, Ewa Ziemba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Strategie i modele gospodarki elektronicznej, (redakcja naukowa) Celina M. Olszak, Ewa Ziemba, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3</b>, <font color="navy">Dante Treglia</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3, Dante Treglia, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Windows Server 2016 Inside Out Wyczerpujący kompletny przewodnik

Windows Server 2016 Inside Out Wyczerpujący kompletny przewodnik

149.00zł
119.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION

niedziela, 20 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami