Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Higgs Odkrycie boskiej cząstki

Higgs Odkrycie boskiej cząstki

38.00zł
30.40zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł 56.62zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Tytuł książki: "E-marketing Strategia, planowanie, praktyka"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:
<b>Zarządzanie wartością projektów</b>, <font color="navy">Monika Łada, Alina Kozarkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Zarządzanie wartością projektów, Monika Łada, Alina Kozarkiewicz, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Egzamin 70-744: Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016</b>, <font color="navy">Timothy L. Warner , Craig Zacker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Egzamin 70-744: Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016, Timothy L. Warner , Craig Zacker, Wydawnictwo APN Promise
<b>FitMind Schudnij bez diet</b>, <font color="navy">Klaudia Pingot, Aleksandra Buchholz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
FitMind Schudnij bez diet, Klaudia Pingot, Aleksandra Buchholz, Wydawnictwo Sensus
<b>Jak być uczonym</b>, <font color="navy">Michał Heller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Jak być uczonym, Michał Heller, Wydawnictwo Znak
<b>Optymalizacja procesów rynkowych przy ograniczeniach Wydanie II</b>, <font color="navy">Eugeniusz Toczyłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Optymalizacja procesów rynkowych przy ograniczeniach Wydanie II, Eugeniusz Toczyłowski, Wydawnictwo EXIT
<b>Zacznij od zera Jak przy mniejszym budżecie osiągnąć lepsze wyniki</b>, <font color="navy">Nancy Lublin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zacznij od zera Jak przy mniejszym budżecie osiągnąć lepsze wyniki, Nancy Lublin, Wydawnictwo Onepress
<b>Ziemia Encyklopedia ilustrowana</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ziemia Encyklopedia ilustrowana, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Pomiar dokonań Od wyniku finansowego do Balanced Scorecard</b>, <font color="navy">Jan Michalak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Pomiar dokonań Od wyniku finansowego do Balanced Scorecard, Jan Michalak, Wydawnictwo Difin
<b>Historia fizyki teoretycznej</b>, <font color="navy">Wacław Smid</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Dr Lex</font>
Historia fizyki teoretycznej, Wacław Smid, Wydawnictwo Dr Lex
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Energetyka
Poradnik inżyniera energoelektronika Tom 2 Wydanie 2

Poradnik inżyniera energoelektronika Tom 2 Wydanie 2

99.00zł
75.24zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION

poniedziałek, 24 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami