Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Ustawa o rachunkowości Komentarz Wydanie 2

Ustawa o rachunkowości Komentarz Wydanie 2

252.00zł
201.60zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł 56.62zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Tytuł książki: "E-marketing Strategia, planowanie, praktyka"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:
<b>E-sport. Optymalizacja gracza</b>, <font color="navy">Maciej Cypryjański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
E-sport. Optymalizacja gracza, Maciej Cypryjański, Wydawnictwo HELION
<b>Chemia zadania pakiet maturalny Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony</b>, <font color="navy">Małgorzata Krzeczkowska, Joanna Loch, Aleksander Mizera</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia zadania pakiet maturalny Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony, Małgorzata Krzeczkowska, Joanna Loch, Aleksander Mizera, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Prowadzenie list dystrybucyjnych</b>, <font color="navy"></font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Prowadzenie list dystrybucyjnych, , Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka autoprezentacji i wizażu</b>, <font color="navy">Ewa Fałkowska-Rękawek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Sztuka autoprezentacji i wizażu, Ewa Fałkowska-Rękawek, Wydawnictwo WSiP
<b>Słownik matematyczny</b>, <font color="navy">Edward Siwek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Słownik matematyczny, Edward Siwek, Wydawnictwo Videograf
<b>Broń Wojska Polskiego 1939-1945</b>, <font color="navy">Andrzej Zasieczny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Broń Wojska Polskiego 1939-1945, Andrzej Zasieczny, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku</b>, <font color="navy">Krystyna Mazurek-Łopacińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wstęp do informatyki kwantowej</b>, <font color="navy">Michel Le Bellac</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do informatyki kwantowej, Michel Le Bellac, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Excel 2013 PL Formuły</b>, <font color="navy">John Walkenbach</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Excel 2013 PL Formuły, John Walkenbach, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Chemia
Wstęp do chemii supramolekularnej

Wstęp do chemii supramolekularnej

52.50zł
44.63zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION

poniedziałek, 23 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami