Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Wprowadzenie do języka Verilog

Wprowadzenie do języka Verilog

94.00zł
75.20zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł 56.62zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Tytuł książki: "E-marketing Strategia, planowanie, praktyka"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:
<b>PHP5 nowe możliwości</b>, <font color="navy">Adam Trachtenberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP5 nowe możliwości, Adam Trachtenberg, Wydawnictwo HELION
<b>Aspekty elektromagnetyczne i matematyczne teleinformatyki</b>, <font color="navy">Liliana Byczkowska-Lipińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Aspekty elektromagnetyczne i matematyczne teleinformatyki, Liliana Byczkowska-Lipińska, Wydawnictwo EXIT
<b>Nauka o organizacji</b>, <font color="navy">Barbara Kożuch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Nauka o organizacji, Barbara Kożuch, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Konstrukcje stalowe Wybrane zagadnienia obliczania i projektowania Wydanie 2</b>, <font color="navy">Szymon Pałkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje stalowe Wybrane zagadnienia obliczania i projektowania Wydanie 2, Szymon Pałkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Windows 7 PL Seria praktyk</b>, <font color="navy">Harshad Kotecha</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL Seria praktyk, Harshad Kotecha, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie zorientowane obiektowo w języku JavaScript. Wydanie III</b>, <font color="navy">Ved Antani, Stoyan Stefanov</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie zorientowane obiektowo w języku JavaScript. Wydanie III, Ved Antani, Stoyan Stefanov, Wydawnictwo HELION
<b>Windows PowerShell Podstawy</b>, <font color="navy">Holger Schwichtenberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows PowerShell Podstawy, Holger Schwichtenberg, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie gier Podstawy Wydanie II</b>, <font color="navy">Ernest Adams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II, Ernest Adams, Wydawnictwo HELION
<b>Mac OS X Snow Leopard Ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Łukasz Suma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mac OS X Snow Leopard Ilustrowany przewodnik, Łukasz Suma, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
System ERP Dobre praktyki wdrożeń

System ERP Dobre praktyki wdrożeń

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION

środa, 19 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami