Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Polityka gospodarcza

Polityka gospodarcza

79.90zł
59.13zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł 56.62zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Tytuł książki: "E-marketing Strategia, planowanie, praktyka"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:
<b>Efekt facebooka</b>, <font color="navy">David Kirkpatrick</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Efekt facebooka, David Kirkpatrick, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Rodzynki studenckie, czyli co się wykłada na wykładach</b>, <font color="navy">Joe Monster</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Rodzynki studenckie, czyli co się wykłada na wykładach, Joe Monster, Wydawnictwo Onepress
<b>Kalistenika Siła i sprawność Trening z ciężarem własnego ciała</b>, <font color="navy">Ashley Kalym</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Kalistenika Siła i sprawność Trening z ciężarem własnego ciała, Ashley Kalym, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Zarządzanie strategiczne Podejście zasobowe</b>, <font color="navy">Steven W. Floyd, Hugh D. Sherman, Anne Huff Sigismund, Siri Terjesen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zarządzanie strategiczne Podejście zasobowe, Steven W. Floyd, Hugh D. Sherman, Anne Huff Sigismund, Siri Terjesen, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Renowacja mebli</b>, <font color="navy">Michele Gambii</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Renowacja mebli, Michele Gambii, Wydawnictwo Arkady
<b>Bezpieczeństwo teleinformatyczne państwa</b>, <font color="navy">Marek Madej, Marcin Terlikowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PISM</font>
Bezpieczeństwo teleinformatyczne państwa, Marek Madej, Marcin Terlikowski, Wydawnictwo PISM
<b>Witryny internetowe Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.14.1</b>, <font color="navy">Małgorzata Łokińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Witryny internetowe Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.14.1, Małgorzata Łokińska, Wydawnictwo WSiP
<b>Bezpieczeństwo pracy w warsztacie samochodowym</b>, <font color="navy">Dariusz Stępniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Bezpieczeństwo pracy w warsztacie samochodowym, Dariusz Stępniewski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Czarodzieje rynku</b>, <font color="navy">Jack Schwager</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Linia</font>
Czarodzieje rynku, Jack Schwager, Wydawnictwo Linia
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION

poniedziałek, 18 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami