Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Wprowadzenie do Arduino Wydanie II

Wprowadzenie do Arduino Wydanie II

35.70zł
26.78zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł 56.62zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Tytuł książki: "E-marketing Strategia, planowanie, praktyka"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:
<b>Biologia dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">René Fester Kratz, Donna Rae Siegfried</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Biologia dla bystrzaków. Wydanie II, René Fester Kratz, Donna Rae Siegfried, Wydawnictwo Septem
<b>Marketing sensoryczny</b>, <font color="navy">Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Marketing sensoryczny, Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk, Wydawnictwo PWE
<b>Ustawa o prawach konsumenta Umowy zawierane przez internet</b>, <font color="navy">Aleksandra Płucienik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ustawa o prawach konsumenta Umowy zawierane przez internet, Aleksandra Płucienik, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>CVS bez tajemnic</b>, <font color="navy">Jennifer Vesperman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CVS bez tajemnic, Jennifer Vesperman, Wydawnictwo HELION
<b>AutoCAD dla studentów</b>, <font color="navy">Mariusz Rogulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Witkom</font>
AutoCAD dla studentów, Mariusz Rogulski, Wydawnictwo Witkom
<b>Teoria reprezentacji grup skończonych</b>, <font color="navy">Jerzy Browkin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria reprezentacji grup skończonych, Jerzy Browkin, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Chemia organiczna McMurry Rozwiązywanie problemów</b>, <font color="navy">Susan McMurry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia organiczna McMurry Rozwiązywanie problemów, Susan McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą</b>, <font color="navy">Joanna Malinowska-Parzydło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą, Joanna Malinowska-Parzydło, Wydawnictwo Onepress
<b>Adaptacyjna rozproszona interpretacja elektrokardiogramu</b>, <font color="navy">Piotr Augustyniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Adaptacyjna rozproszona interpretacja elektrokardiogramu, Piotr Augustyniak, Wydawnictwo EXIT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Six sigma jako trwały element kultury organizacji

Six sigma jako trwały element kultury organizacji

64.90zł
54.52zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION

piątek, 17 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami