Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
e-learning nauka na odległość

e-learning nauka na odległość

37.80zł
28.35zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł 56.62zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Tytuł książki: "E-marketing Strategia, planowanie, praktyka"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:
<b>MS Project 2010 i MS Project Server 2010 Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów</b>, <font color="navy">Sebastian Wilczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
MS Project 2010 i MS Project Server 2010 Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów, Sebastian Wilczewski, Wydawnictwo HELION
<b>Windows XP z dodatkiem Service Pack 2 Poradnik dla nieinformatyków</b>, <font color="navy">Bogdan Krzymowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Windows XP z dodatkiem Service Pack 2 Poradnik dla nieinformatyków, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP
<b>Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash</b>, <font color="navy">Dev Ramtal, Adrian Dobre</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash, Dev Ramtal, Adrian Dobre, Wydawnictwo HELION
<b>Przewodnik po e-learningu Wydanie V</b>, <font color="navy">Marek Hyla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Przewodnik po e-learningu Wydanie V, Marek Hyla, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Wykład z teorii liczb i kryptografii</b>, <font color="navy">Neal Koblitz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wykład z teorii liczb i kryptografii, Neal Koblitz, Wydawnictwo WNT
<b>Logistyka dla inżynierów</b>, <font color="navy">Stanisław Niziński, Józef Żurek, Krzysztof Ligier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Logistyka dla inżynierów, Stanisław Niziński, Józef Żurek, Krzysztof Ligier, Wydawnictwo WKiŁ
<b>101 niezwykłych pomysłów na biznes</b>, <font color="navy">Grzegorz Marynowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
101 niezwykłych pomysłów na biznes, Grzegorz Marynowicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Karaoke Capitalism Zarządzanie dla ludzkości</b>, <font color="navy">Jonad Ridderstrale, Kjell A Nordstrom</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Karaoke Capitalism Zarządzanie dla ludzkości, Jonad Ridderstrale, Kjell A Nordstrom, Wydawnictwo Onepress
<b>PHP programowanie obiektowe</b>, <font color="navy">Peter Lavin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP programowanie obiektowe, Peter Lavin, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria i statystyka przestrzenna z wykorzystaniem programu R CRAN

Ekonometria i statystyka przestrzenna z wykorzystaniem programu R CRAN

46.00zł
39.10zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION

sobota, 23 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami