Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wartości estetyczne w metrologii

Wartości estetyczne w metrologii

35.00zł
26.60zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 69.90zł 56.62zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-805-1
Ilość stron: 485
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Twarda
Format: 978-83-7561-805-1
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Tytuł książki: "E-marketing Strategia, planowanie, praktyka"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 69.90zł 56.62zł
Klienci, którzy kupili „E-marketing Strategia, planowanie, praktyka”, kupili także:
<b>Dokumentacja budowlana 1 Rysunek budowlany</b>, <font color="navy">Anna Tofiluk, Jacek Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Dokumentacja budowlana 1 Rysunek budowlany, Anna Tofiluk, Jacek Mazur, Wydawnictwo WSiP
<b>Mikrokontrolery PIC w praktycznych zastosowaniach</b>, <font color="navy">Paweł Borkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mikrokontrolery PIC w praktycznych zastosowaniach, Paweł Borkowski, Wydawnictwo HELION
<b>Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja wsi</b>, <font color="navy">Adam Szpindor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja wsi, Adam Szpindor, Wydawnictwo Arkady
<b>Linux Wprowadzenie do wiersza poleceń</b>, <font color="navy">William E. Shotts Jr.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Linux Wprowadzenie do wiersza poleceń, William E. Shotts Jr., Wydawnictwo HELION
<b>Python. Rusz głową! Wydanie II</b>, <font color="navy">Paul Barry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Python. Rusz głową! Wydanie II, Paul Barry, Wydawnictwo HELION
<b>ActionScript 2.0 od podstaw</b>, <font color="navy">Nathan Derksen, Jeff Berg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ActionScript 2.0 od podstaw, Nathan Derksen, Jeff Berg, Wydawnictwo HELION
<b>Chemia zadania pakiet maturalny Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony</b>, <font color="navy">Małgorzata Krzeczkowska, Joanna Loch, Aleksander Mizera</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia zadania pakiet maturalny Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony, Małgorzata Krzeczkowska, Joanna Loch, Aleksander Mizera, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>System 7 punktów Scotta Kelbyego Kluczowe techniki które dzielą przeciętne zdjęcie od prawdziwej fotografii</b>, <font color="navy">Scott Kleby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
System 7 punktów Scotta Kelbyego Kluczowe techniki które dzielą przeciętne zdjęcie od prawdziwej fotografii, Scott Kleby, Wydawnictwo HELION
<b>Rachunek kosztów księgowego i controllera</b>, <font color="navy">Michał Chalastra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Marina</font>
Rachunek kosztów księgowego i controllera, Michał Chalastra, Wydawnictwo Marina
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Energetyka
Ekonomika energetyki w modelach matematycznych z czasem ciągłym

Ekonomika energetyki w modelach matematycznych z czasem ciągłym

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT

czwartek, 17 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami