Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Metody formalne w inżynierii oprogramowania systemów czasu rzeczywistego

Metody formalne w inżynierii oprogramowania systemów czasu rzeczywistego

89.00zł
72.09zł
Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media 34.90zł 26.18zł
Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media

Tytuł: Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media
Autor: Arkadiusz Podlaski
ISBN: 978-83-246-2840-7
Ilość stron: 176
Data wydania: 03/2011
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł


Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteśmy zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tę, której właśnie szukamy. To dlatego coraz mniejszą moc mają tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu.

Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!

  • Skorzystaj z możliwości integracji swoich stron z serwisami społecznościowymi.
  • Ucz się na cudzych błędach - przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media.
  • Poznaj tajniki marketingu wirusowego, szeptanego oraz marketingu rekomendacji.
  • Zrób dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem przydatności reklamowej.
  • Sprawdź, jak dzielić się swoją wiedzą i kreować wizerunek eksperta.

Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są!

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie do marketingu społecznościowego (7)
1.1. Najważniejsze definicje (7)
1.2. Media społecznościowe - chwilowa moda czy nieunikniony trend? (12)
1.3. Jacy są użytkownicy serwisów społecznościowych? (18)
1.4. Twoja firma w serwisach społecznościowych (24)

Rozdział 2. Najpopularniejsze portale społecznościowe (33)
2.1. Duże portale - masowe społeczności (36)
2.2. Portale biznesowe - społeczności profesjonalistów (46)
2.3. Portale z filmami - darmowa reklama Twojej firmy (50)
2.4. Blogowanie - dziel się swoją wiedzą (57)
2.5. Portale z artykułami - kreuj się na eksperta (60)
2.6. Wykopywarki - pokaż całemu światu swoje artykuły (63)
2.7. Mikroblogowanie - krótkie informacje dla Twoich klientów (69)
2.8. Własny portal społecznościowy (79)

Rozdział 3. Optymalizacja (Social Media Optimization) (81)
3.1. Integracja strony z serwisami typu social media (81)
3.2. Automatyczne dodawarki (83)
3.3. Zrób to sam - własny widget (93)

Rozdział 4. Marketing społecznościowy (Social Media Marketing) (111)
4.1. Jak działać w sieciach społecznościowych? (111)
4.2. Społeczności a SEO (115)
4.3. Nie spamuj, bo Twój żywot będzie krótki (116)
4.4. Istota gravatarów w społecznościach (119)
4.5. Dawanie wartości użytkownikom (122)
4.6. Budowanie wizerunku i kreowanie się na eksperta (124)
4.7. Co zrobić, aby dostać się na stronę główną Wykopu? (125)
4.8. Marketing wirusowy na YouTube (128)
4.9. Pepsi w "społecznościówkach" (131)
4.10. Działalność charytatywna a social media (134)
4.11. Mierzenie wyników (136)
4.12. Społecznościowa automatyzacja (138)

Rozdział 5. Marketing społecznościowy na Facebooku (143)
5.1. Założenie i prowadzenie profilu na Facebooku (144)
5.2. Zasada "Lubię to" (146)
5.3. Jak założyć Fan Page? (148)
5.4. Jak pozyskiwać fanów na Facebooku? (152)
5.5. Automatyczny import wpisów z bloga do serwisu Facebook (155)
5.6. Płatna reklama na Facebooku (159)
5.7. Facebook API - dla zaawansowanych (164)
5.8. Tak to robią inni (166)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media
Tytuł książki: "Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media"
Autor: Arkadiusz Podlaski
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media”, kupili także:
<b>Wprowadzenie do finansów w przykładach i zadaniach Arkusz kalkulacyjny w praktyce</b>, <font color="navy">Bartłomiej Cegłowski , Błażej Podgórski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wprowadzenie do finansów w przykładach i zadaniach Arkusz kalkulacyjny w praktyce, Bartłomiej Cegłowski , Błażej Podgórski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Geniusz techniki bogów, David Hatcher Childress, Wydawnictwo Amber

Mikrokontrolery XMC1000 z Cortex-M0 w praktyce od mikrokontrolera do systemu. 12 projektów z XMC 2GO, Szymon Panecki, Wydawnictwo BTC

Pracownia mechatroniki Kwalifikacja E.3 Technik mechatronik Szkoła ponadgimnazjalna, Robert Dziurski, Wydawnictwo WSiP

Bitcoin. Ilustrowany przewodnik, Kalle Rosenbaum, Wydawnictwo Helion

Gramatyka dla gimnazjalistów to proste, Agnieszka Nożyńska-Demianiuk, Wydawnictwo RM

AutoCAD LT 2018 w projektowaniu mechaniki, Fabian Stasiak, Wydawnictwo ExpertBooks

Język VHDL w praktyce, Józef Kalisz, Wydawnictwo WKiŁ

Kompozycja Od zdjęcia do arcydzieła, Laurie Excell, John Batdorff, David Brommer, Rick Rickman, Steve Simon, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami