Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Ukryty geniusz zwierząt

Ukryty geniusz zwierząt

39.99zł
32.39zł
Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media 34.90zł 26.18zł
Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media

Tytuł: Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media
Autor: Arkadiusz Podlaski
ISBN: 978-83-246-2840-7
Ilość stron: 176
Data wydania: 03/2011
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł


Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteśmy zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tę, której właśnie szukamy. To dlatego coraz mniejszą moc mają tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu.

Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!

  • Skorzystaj z możliwości integracji swoich stron z serwisami społecznościowymi.
  • Ucz się na cudzych błędach - przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media.
  • Poznaj tajniki marketingu wirusowego, szeptanego oraz marketingu rekomendacji.
  • Zrób dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem przydatności reklamowej.
  • Sprawdź, jak dzielić się swoją wiedzą i kreować wizerunek eksperta.

Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są!

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie do marketingu społecznościowego (7)
1.1. Najważniejsze definicje (7)
1.2. Media społecznościowe - chwilowa moda czy nieunikniony trend? (12)
1.3. Jacy są użytkownicy serwisów społecznościowych? (18)
1.4. Twoja firma w serwisach społecznościowych (24)

Rozdział 2. Najpopularniejsze portale społecznościowe (33)
2.1. Duże portale - masowe społeczności (36)
2.2. Portale biznesowe - społeczności profesjonalistów (46)
2.3. Portale z filmami - darmowa reklama Twojej firmy (50)
2.4. Blogowanie - dziel się swoją wiedzą (57)
2.5. Portale z artykułami - kreuj się na eksperta (60)
2.6. Wykopywarki - pokaż całemu światu swoje artykuły (63)
2.7. Mikroblogowanie - krótkie informacje dla Twoich klientów (69)
2.8. Własny portal społecznościowy (79)

Rozdział 3. Optymalizacja (Social Media Optimization) (81)
3.1. Integracja strony z serwisami typu social media (81)
3.2. Automatyczne dodawarki (83)
3.3. Zrób to sam - własny widget (93)

Rozdział 4. Marketing społecznościowy (Social Media Marketing) (111)
4.1. Jak działać w sieciach społecznościowych? (111)
4.2. Społeczności a SEO (115)
4.3. Nie spamuj, bo Twój żywot będzie krótki (116)
4.4. Istota gravatarów w społecznościach (119)
4.5. Dawanie wartości użytkownikom (122)
4.6. Budowanie wizerunku i kreowanie się na eksperta (124)
4.7. Co zrobić, aby dostać się na stronę główną Wykopu? (125)
4.8. Marketing wirusowy na YouTube (128)
4.9. Pepsi w "społecznościówkach" (131)
4.10. Działalność charytatywna a social media (134)
4.11. Mierzenie wyników (136)
4.12. Społecznościowa automatyzacja (138)

Rozdział 5. Marketing społecznościowy na Facebooku (143)
5.1. Założenie i prowadzenie profilu na Facebooku (144)
5.2. Zasada "Lubię to" (146)
5.3. Jak założyć Fan Page? (148)
5.4. Jak pozyskiwać fanów na Facebooku? (152)
5.5. Automatyczny import wpisów z bloga do serwisu Facebook (155)
5.6. Płatna reklama na Facebooku (159)
5.7. Facebook API - dla zaawansowanych (164)
5.8. Tak to robią inni (166)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media
Tytuł książki: "Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media"
Autor: Arkadiusz Podlaski
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media”, kupili także:

Ustawa o rachunkowości Komentarz Wydanie 2, Ewa Walińska, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Podstawy konstrukcji maszyn Część 1 Wstęp do projektowania, Piotr Boś, Sławomir Sitarz, Wydawnictwo WKiŁ

Python Zacznij programować!, Rob Miles, Wydawnictwo Helion

Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2, Jill Spealman, Kurt Hudson, Melissa Kraft, Anthony Steven, Wydawnictwo Microsoft Press

Programowanie usług WCF Wydanie III, Juval Löwy, Wydawnictwo Helion

Jak czytać kościoły Krótki kurs architektury chrześcijańskiej, Denis R. McNamara, Wydawnictwo Arkady
<b>Automatyka robotyka i przetwarzanie informacji</b>, <font color="navy">Piotr Kulczycki , Janusz Kacprzyk , Józef Korbicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Automatyka robotyka i przetwarzanie informacji, Piotr Kulczycki , Janusz Kacprzyk , Józef Korbicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ontologie i planowanie w elektronicznych procesach biznesowych, Stanisław Ambroszkiewicz, Waldemar Bartyna, Dariusz Mikułowski, Marek, Wydawnictwo EXIT

Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania, Magdalena Dołhasz, Janusz Fudaliński, Małgorzata Kosała, Halina Smutek, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami