Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Mieszanie układów wielofazowych

Mieszanie układów wielofazowych

32.55zł
26.37zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 50.00zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Tytuł: e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
ISBN: 978-83-7641-666-3
Ilość stron: 292
Data wydania: 07/2012
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł


E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.

Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.

Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnychświatów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata – z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.

W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.

Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.

Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.

Rozdziały:

1. Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych
1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie
1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych
1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi”
 
2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu
2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych
2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie
2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników
 
3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie
3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie
3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych
3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej
 
4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne
4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa
4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli”
4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze
4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook
4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej”, kupili także:

Perl mistrzostwo w programowaniu, Brian d'Foy, Wydawnictwo Helion

Serce na dłoni Kochaj zawsze jak za pierwszym razem, Jett Psaris, Marlena S. Lyons, Wydawnictwo Sensus

Teoria reprezentacji grup skończonych, Jerzy Browkin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nurkowanie w sprzęcie ABC Maska, fajka, płetwy, Heinz Kasinger, Paul W. Munzinger, Wydawnictwo Alma-Press

Ilustrowana krótka historia czasu, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Zarządzanie finansami</b>, <font color="navy">Eugene Brigham, Joel Houston</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie finansami, Eugene Brigham, Joel Houston, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kinetyka fizyczna, Lew D. Landau, Jewgienij M. Lifszyc, Wydawnictwo Naukowe PWN

Złote zasady Dziesięć kroków do doskonałości w życiu i w pracy, Bob Bowman , Charles Butler, Wydawnictwo GALAKTYKA

Poradnik mechanika samochodowego Wydanie 8, Emil A. Zogbaum, Wydawnictwo WKiŁ

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami