Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku

Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku

58.80zł
47.04zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 50.00zł 42.50zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Tytuł: e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
ISBN: 978-83-7641-666-3
Ilość stron: 292
Data wydania: 07/2012
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł


E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.

Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.

Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnychświatów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata – z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.

W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.

Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.

Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.

Rozdziały:

1. Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych
1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie
1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych
1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi”
 
2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu
2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych
2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie
2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników
 
3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie
3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie
3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych
3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej
 
4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne
4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa
4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli”
4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze
4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook
4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Tytuł książki: "e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej"
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł
Klienci, którzy kupili „e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej”, kupili także:
<b>Wszechstronny lider Wykorzystaj swoje mocne strony do maksimum</b>, <font color="navy">Bob Kaplan, Rob Kaiser</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Wszechstronny lider Wykorzystaj swoje mocne strony do maksimum, Bob Kaplan, Rob Kaiser, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Windows 7 PL dla seniorów Seria praktyk</b>, <font color="navy">Michael Price</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL dla seniorów Seria praktyk, Michael Price, Wydawnictwo HELION
<b>Głos wiedzy Droga do wewnętrznego spokoju</b>, <font color="navy">Don Miguel Ruiz, Janet Mills</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Głos wiedzy Droga do wewnętrznego spokoju, Don Miguel Ruiz, Janet Mills, Wydawnictwo Onepress
<b>Rails Zaawansowane programowanie</b>, <font color="navy">Brad Ediger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Rails Zaawansowane programowanie, Brad Ediger, Wydawnictwo HELION
<b>Ukryte wymiary Wszechświata</b>, <font color="navy">Lisa Randall</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Ukryte wymiary Wszechświata, Lisa Randall, Wydawnictwo Prószyński
<b>Kapitał wysokiego ryzyka</b>, <font color="navy">Wiesława Przybylska-Kapuścińska, Marek Mozalewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Kapitał wysokiego ryzyka, Wiesława Przybylska-Kapuścińska, Marek Mozalewski, Wydawnictwo PWE
<b>LEGO Technic w praktyce Ożyw swoje kreacje w LEGO</b>, <font color="navy">Mark Rollins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
LEGO Technic w praktyce Ożyw swoje kreacje w LEGO, Mark Rollins, Wydawnictwo APN Promise
<b>Sieci średnich napięć Automatyka zabezpieczeniowa i ochrona od porażeń</b>, <font color="navy">Witold Hoppel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sieci średnich napięć Automatyka zabezpieczeniowa i ochrona od porażeń, Witold Hoppel, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Narty poradnik bez kantów</b>, <font color="navy">Konrad Drzymała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Narty poradnik bez kantów, Konrad Drzymała, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Ekonometria
Wprowadzenie do ekonometrii

Wprowadzenie do ekonometrii

59.00zł
48.38zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION

czwartek, 16 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami