Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Historia Ziemi Od gwiezdnego pyłu do żyjącej planety

Historia Ziemi Od gwiezdnego pyłu do żyjącej planety

39.90zł
31.92zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 50.00zł 42.50zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Tytuł: e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
ISBN: 978-83-7641-666-3
Ilość stron: 292
Data wydania: 07/2012
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł


E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.

Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.

Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnychświatów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata – z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.

W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.

Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.

Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.

Rozdziały:

1. Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych
1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie
1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych
1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi”
 
2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu
2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych
2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie
2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników
 
3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie
3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie
3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych
3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej
 
4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne
4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa
4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli”
4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze
4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook
4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Tytuł książki: "e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej"
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł
Klienci, którzy kupili „e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej”, kupili także:
<b>LaTeX dla matematyków</b>, <font color="navy">Joanna Karłowska-Pik, Bartosz Ziemkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK</font>
LaTeX dla matematyków, Joanna Karłowska-Pik, Bartosz Ziemkiewicz, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK
<b>Biegi długodystansowe</b>, <font color="navy">Christof Baur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Biegi długodystansowe, Christof Baur, Wydawnictwo RM
<b>Windows via C/C++ wydanie V</b>, <font color="navy">Jeffrey Richter, Christophe Nasarre</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Windows via C/C++ wydanie V, Jeffrey Richter, Christophe Nasarre, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Tajemnice wszechświata Najnowsze odkrycia</b>, <font color="navy">Giles Sparrow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Tajemnice wszechświata Najnowsze odkrycia, Giles Sparrow, Wydawnictwo Bellona
<b>Organizacja projektowa</b>, <font color="navy">Michał Trocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Organizacja projektowa, Michał Trocki, Wydawnictwo PWE
<b>Rozmowa rekrutacyjna dla programistów Przewodnik do sukcesu</b>, <font color="navy">Gayle Laakmann McDowell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Rozmowa rekrutacyjna dla programistów Przewodnik do sukcesu, Gayle Laakmann McDowell, Wydawnictwo HELION
<b>Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej</b>, <font color="navy">Piotr Napieralski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej, Piotr Napieralski, Wydawnictwo EXIT
<b>Domeny internetowe Krótko i na temat</b>, <font color="navy">Maciej Dutko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Domeny internetowe Krótko i na temat, Maciej Dutko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mechanika ogólna - Leyko Tom 2 Dynamika</b>, <font color="navy">Jerzy Leyko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mechanika ogólna - Leyko Tom 2 Dynamika, Jerzy Leyko, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
PicoBlaze Mikroprocesor w FPGA

PicoBlaze Mikroprocesor w FPGA

82.00zł
65.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION

czwartek, 18 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami