Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Kolektory słoneczne i fotoogniwa w Twoim domu

Kolektory słoneczne i fotoogniwa w Twoim domu

45.00zł
33.75zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 50.00zł 42.50zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Tytuł: e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
ISBN: 978-83-7641-666-3
Ilość stron: 292
Data wydania: 07/2012
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł


E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.

Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.

Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnychświatów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata – z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.

W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.

Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.

Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.

Rozdziały:

1. Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych
1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie
1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych
1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi”
 
2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu
2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych
2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie
2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników
 
3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie
3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie
3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych
3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej
 
4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne
4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa
4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli”
4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze
4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook
4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Tytuł książki: "e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej"
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł
Klienci, którzy kupili „e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej”, kupili także:
<b>Praktyczna elektrotechnika ogólna Podręcznik dla uczniów średnich i zawodowych szkół technicznych</b>, <font color="navy">Peter Bastian, Gunter Schuberth, Hans-Jurgen Steil, Otto Spielvogel, K</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Praktyczna elektrotechnika ogólna Podręcznik dla uczniów średnich i zawodowych szkół technicznych, Peter Bastian, Gunter Schuberth, Hans-Jurgen Steil, Otto Spielvogel, K, Wydawnictwo REA
<b>Dokładność realizacji a potrzeba modernizacji budynków wielkopłytowych</b>, <font color="navy">Anna Ostańska, Teresa Taczanowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Dokładność realizacji a potrzeba modernizacji budynków wielkopłytowych, Anna Ostańska, Teresa Taczanowska, Wydawnictwo DW Medium
<b>The Smashing Book #2 Edycja polska</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
The Smashing Book #2 Edycja polska, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELION
<b>Inwestycje giełdowe Szanse i pułapki Przewodnik inwestora</b>, <font color="navy">Henry Blodget</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Inwestycje giełdowe Szanse i pułapki Przewodnik inwestora, Henry Blodget, Wydawnictwo Onepress
<b>Ty tu dowodzisz Najskuteczniejsze metody kierowania załogą</b>, <font color="navy">Michael D. Abrashoff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Ty tu dowodzisz Najskuteczniejsze metody kierowania załogą, Michael D. Abrashoff, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Koła zębate Tom 1+2+3 Komplet</b>, <font color="navy">Kazimierz Ochęduszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Koła zębate Tom 1+2+3 Komplet, Kazimierz Ochęduszko, Wydawnictwo WNT
<b>Imieninałki</b>, <font color="navy">Przemyslaw Skowron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Imieninałki, Przemyslaw Skowron, Wydawnictwo Onepress
<b>Bezpieczeństwo aplikacji mobilnych. Podręcznik hakera</b>, <font color="navy">Dominic Chell, Tyrone Erasmus, Shaun Colley, Ollie Whitehouse</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bezpieczeństwo aplikacji mobilnych. Podręcznik hakera, Dominic Chell, Tyrone Erasmus, Shaun Colley, Ollie Whitehouse, Wydawnictwo HELION
<b>Access 2013 PL Biblia</b>, <font color="navy">Michael Alexander, Dick Kusleika</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Access 2013 PL Biblia, Michael Alexander, Dick Kusleika, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Matematyka
Czy matematyka jest nauką humanistyczną

Czy matematyka jest nauką humanistyczną

50.00zł
42.50zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION

czwartek, 17 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami