Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Chromatografia preparatywna jako proces rozdzielania mieszanin + CD Wydanie 2

Chromatografia preparatywna jako proces rozdzielania mieszanin + CD Wydanie 2

55.00zł
41.80zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 50.00zł 42.50zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Tytuł: e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
ISBN: 978-83-7641-666-3
Ilość stron: 292
Data wydania: 07/2012
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł


E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.

Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.

Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnychświatów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata – z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.

W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.

Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.

Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.

Rozdziały:

1. Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych
1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie
1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych
1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi”
 
2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu
2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych
2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie
2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników
 
3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie
3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie
3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych
3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej
 
4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne
4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa
4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli”
4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze
4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook
4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Tytuł książki: "e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej"
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł
Klienci, którzy kupili „e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej”, kupili także:
<b>C# 6.0. Księga przepisów Rozwiązania dla programistów C# Wydanie IV</b>, <font color="navy">Jay Hilyard, Stephen Teilhet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
C# 6.0. Księga przepisów Rozwiązania dla programistów C# Wydanie IV, Jay Hilyard, Stephen Teilhet, Wydawnictwo APN Promise
<b>Technik logistyk Podstawy logistyki Podręcznik</b>, <font color="navy">Katarzyna Grzybowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Technik logistyk Podstawy logistyki Podręcznik, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin
<b>Katastrofy budowlane</b>, <font color="navy">Jacek Szer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Katastrofy budowlane, Jacek Szer, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sekrety RSS</b>, <font color="navy">Steven Holzner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sekrety RSS, Steven Holzner, Wydawnictwo HELION
<b>Dobór przewodów i kabli elektrycznych niskiego napięcia</b>, <font color="navy">Julian Wiatr, Marcin Orzechowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Dobór przewodów i kabli elektrycznych niskiego napięcia, Julian Wiatr, Marcin Orzechowski, Wydawnictwo DW Medium
<b>PHP w mgnieniu oka</b>, <font color="navy">Chris Newman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP w mgnieniu oka, Chris Newman, Wydawnictwo HELION
<b>Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 2 Wydanie X</b>, <font color="navy">Roman Leitner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 2 Wydanie X, Roman Leitner, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3</b>, <font color="navy">Andrzej Stanisz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo StatSoft</font>
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3, Andrzej Stanisz, Wydawnictwo StatSoft
<b>Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa według polskiego prawa bilansowego</b>, <font color="navy">Dariusz Wędzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa według polskiego prawa bilansowego, Dariusz Wędzki, Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna
1 x Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
62.95zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Fizyka
Pracownia fizyczna wspomagana komputerem Wydanie 10

Pracownia fizyczna wspomagana komputerem Wydanie 10

59.90zł
44.33zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Systemy uczące się Wydanie 2 Paweł Cichosz WNT

czwartek, 22 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami