Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Odwodnienie dróg Wydanie 4

Odwodnienie dróg Wydanie 4

69.00zł
51.75zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 50.00zł 42.50zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Tytuł: e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
ISBN: 978-83-7641-666-3
Ilość stron: 292
Data wydania: 07/2012
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł


E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.

Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.

Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnychświatów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata – z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.

W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.

Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.

Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.

Rozdziały:

1. Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych
1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie
1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych
1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi”
 
2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu
2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych
2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie
2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników
 
3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie
3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie
3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych
3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej
 
4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne
4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa
4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli”
4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze
4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook
4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Tytuł książki: "e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej"
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł
Klienci, którzy kupili „e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej”, kupili także:
<b>Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę</b>, <font color="navy">Chris Brogan, Julien Smith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Chris Brogan, Julien Smith, Wydawnictwo Onepress
<b>Podstawy projektowania instalacji audiowizualnych</b>, <font color="navy">Grzegorz Augustyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poligraf</font>
Podstawy projektowania instalacji audiowizualnych, Grzegorz Augustyn, Wydawnictwo Poligraf
<b>Algorytmy - Sysło</b>, <font color="navy">Maciej Sysło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Algorytmy - Sysło, Maciej Sysło, Wydawnictwo HELION
<b>Wybrane algorytmy optymalizacji</b>, <font color="navy">Marian Chudy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Wybrane algorytmy optymalizacji, Marian Chudy, Wydawnictwo EXIT
<b>Maksimum osiągnięć Praktyczna wiedza o mechanizmach osiągania sukcesów</b>, <font color="navy">Brian Tracy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Maksimum osiągnięć Praktyczna wiedza o mechanizmach osiągania sukcesów, Brian Tracy, Wydawnictwo Muza
<b>Wstęp do matematyki Wydanie II</b>, <font color="navy">978-83-01-19084-2</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do matematyki Wydanie II, 978-83-01-19084-2, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nawyk wytrwałości Jak go wykształcić metodą małych kroków</b>, <font color="navy">Anna Kuraszyńska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Nawyk wytrwałości Jak go wykształcić metodą małych kroków, Anna Kuraszyńska, Wydawnictwo Sensus
<b>Organizacja wirtualna</b>, <font color="navy">Maciej Brzozowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Organizacja wirtualna, Maciej Brzozowski, Wydawnictwo PWE
<b>Podstawy geochemii środowiska</b>, <font color="navy">Zdzisław M. Migaszewski,Agnieszka Gałuszka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy geochemii środowiska, Zdzisław M. Migaszewski,Agnieszka Gałuszka, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Poradnik szkoleniowy

Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Poradnik szkoleniowy

128.10zł
102.48zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION

poniedziałek, 28 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami