Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2

Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2

49.00zł
39.69zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 50.00zł 42.50zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Tytuł: e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
ISBN: 978-83-7641-666-3
Ilość stron: 292
Data wydania: 07/2012
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł


E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.

Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.

Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnychświatów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata – z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.

W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.

Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.

Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.

Rozdziały:

1. Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych
1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie
1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych
1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi”
 
2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu
2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych
2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie
2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników
 
3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie
3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie
3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych
3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej
 
4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne
4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa
4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli”
4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze
4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook
4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Tytuł książki: "e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej"
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł
Klienci, którzy kupili „e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej”, kupili także:
<b>Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat</b>, <font color="navy">Priyamyada Natarajan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat, Priyamyada Natarajan, Wydawnictwo Prószyński
<b>Matematyka dla gimnazjalistów to proste</b>, <font color="navy">Margarita Biedrzycka, Maria Uszyńska-Baranowska, Anna Saar-Auerbach</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Matematyka dla gimnazjalistów to proste, Margarita Biedrzycka, Maria Uszyńska-Baranowska, Anna Saar-Auerbach, Wydawnictwo RM
<b>Jak kochać kłopotliwych bliskich Trening</b>, <font color="navy">Bill Klatte, Kate Thompson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak kochać kłopotliwych bliskich Trening, Bill Klatte, Kate Thompson, Wydawnictwo Onepress
<b>Zarządzanie wiedzą Wydanie 2</b>, <font color="navy">Dariusz Jemielniak , Andrzej K. Koźmiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zarządzanie wiedzą Wydanie 2, Dariusz Jemielniak , Andrzej K. Koźmiński, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Kryminalizacja manipulacji instrumentami finansowymi</b>, <font color="navy">Anna Błachnio-Parzych</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Kryminalizacja manipulacji instrumentami finansowymi, Anna Błachnio-Parzych, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Co za szycie!</b>, <font color="navy">Anna Maksymiuk-Szymańska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Co za szycie!, Anna Maksymiuk-Szymańska, Wydawnictwo Septem
<b>Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń</b>, <font color="navy">Brandon Perry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń, Brandon Perry, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft Access 2010 PL Praktyczne podejście</b>, <font color="navy">Curtis D. Frye</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Access 2010 PL Praktyczne podejście, Curtis D. Frye, Wydawnictwo HELION
<b>Teoria wszystkiego</b>, <font color="navy">Andrzej Rzepkowsk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poligraf</font>
Teoria wszystkiego, Andrzej Rzepkowsk, Wydawnictwo Poligraf
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Algorytmy
Piramidy, szyszki i inne konstrukcje algorytmiczne

Piramidy, szyszki i inne konstrukcje algorytmiczne

29.90zł
21.53zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION

niedziela, 22 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami