Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Wydajne programowanie w R. Praktyczny przewodnik po lepszym programowaniu

Wydajne programowanie w R. Praktyczny przewodnik po lepszym programowaniu

69.30zł
55.44zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 50.00zł 42.50zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Tytuł: e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
ISBN: 978-83-7641-666-3
Ilość stron: 292
Data wydania: 07/2012
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł


E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.

Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.

Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnychświatów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata – z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.

W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.

Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.

Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.

Rozdziały:

1. Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych
1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie
1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych
1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi”
 
2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu
2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych
2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie
2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników
 
3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie
3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie
3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych
3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej
 
4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne
4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa
4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli”
4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze
4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook
4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Tytuł książki: "e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej"
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł
Klienci, którzy kupili „e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej”, kupili także:
<b>Słownik techniczny niemiecko-polski</b>, <font color="navy">Kroll Irene</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Słownik techniczny niemiecko-polski, Kroll Irene, Wydawnictwo REA
<b>Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy</b>, <font color="navy">Wojciech Haman, Jerzy Gut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy, Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo Onepress
<b>Egzamin 70-413: Projektowanie i implementacja infrastruktury serverów (Windows Server 2012)</b>, <font color="navy">Steve Suehring</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Egzamin 70-413: Projektowanie i implementacja infrastruktury serverów (Windows Server 2012), Steve Suehring, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Bezpieczeństwo samochodów i ruchu drogowego</b>, <font color="navy">Jerzy Wicher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Bezpieczeństwo samochodów i ruchu drogowego, Jerzy Wicher, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Księgowość dla nieksięgowych Wydanie VI</b>, <font color="navy">Graham Mott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Księgowość dla nieksięgowych Wydanie VI, Graham Mott, Wydawnictwo Onepress
<b>Pocket PC ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Piotr Czarny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Pocket PC ćwiczenia praktyczne, Piotr Czarny, Wydawnictwo HELION
<b>MCTS Egzamin 70-432 Implementacja i obsługa Microsoft SQL Server 2008 Training Kit</b>, <font color="navy">Mike Hotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
MCTS Egzamin 70-432 Implementacja i obsługa Microsoft SQL Server 2008 Training Kit, Mike Hotek, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie 4 rozszerzone</b>, <font color="navy">Angelika Śniegocka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie 4 rozszerzone, Angelika Śniegocka, Wydawnictwo Onepress
<b>Windows 8.1 PL</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 8.1 PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Matematyka
Multimedialne wspomaganie kształcenia matematycznego

Multimedialne wspomaganie kształcenia matematycznego

32.90zł
27.64zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION

wtorek, 20 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami