Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw Część 1

Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw Część 1

40.00zł
34.00zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 50.00zł 42.50zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Tytuł: e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
ISBN: 978-83-7641-666-3
Ilość stron: 292
Data wydania: 07/2012
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł


E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.

Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.

Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnychświatów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata – z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.

W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.

Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.

Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.

Rozdziały:

1. Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych
1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie
1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych
1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi”
 
2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu
2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych
2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie
2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników
 
3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie
3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie
3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych
3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej
 
4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne
4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa
4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli”
4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze
4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook
4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Tytuł książki: "e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej"
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł
Klienci, którzy kupili „e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej”, kupili także:
<b>Jak być lepszym szefem Inspiracje psychologiczne</b>, <font color="navy">Paweł Fortuna, Małgorzata Torój</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Jak być lepszym szefem Inspiracje psychologiczne, Paweł Fortuna, Małgorzata Torój, Wydawnictwo Difin
<b>Junior sam w domu albo Oskar de la Mancha, Rycerz Nieasertywnego Oblicza i Ludzie, których lubię najmniej</b>, <font color="navy">Macaulay Culkin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Junior sam w domu albo Oskar de la Mancha, Rycerz Nieasertywnego Oblicza i Ludzie, których lubię najmniej, Macaulay Culkin, Wydawnictwo Editio
<b>Grzeczne dziewczynki nie awansują. 133 błędy popełniane przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę. Wyd II</b>, <font color="navy">Lois P. Frankel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Grzeczne dziewczynki nie awansują. 133 błędy popełniane przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę. Wyd II, Lois P. Frankel, Wydawnictwo Onepress
<b>Anatomia w treningu siłowym i fitness dla kobiet</b>, <font color="navy">Mark Vella</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Anatomia w treningu siłowym i fitness dla kobiet, Mark Vella, Wydawnictwo Muza
<b>Technik handlowiec Rachunkowość handlowa część 2 Podręcznik</b>, <font color="navy">Roman Niemczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Technik handlowiec Rachunkowość handlowa część 2 Podręcznik, Roman Niemczyk, Wydawnictwo Difin
<b>Flash i ActionScript Aplikacje 3D od podstaw</b>, <font color="navy">Radosław Kamysz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Flash i ActionScript Aplikacje 3D od podstaw, Radosław Kamysz, Wydawnictwo HELION
<b>Spal pracownię matematyczną... i sam sobie wymyśl matematykę</b>, <font color="navy">Jason Wilkes</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Spal pracownię matematyczną... i sam sobie wymyśl matematykę, Jason Wilkes, Wydawnictwo Prószyński
<b>PostgreSQL Wydanie II</b>, <font color="navy">Zdzisław Dybikowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PostgreSQL Wydanie II, Zdzisław Dybikowski, Wydawnictwo HELION
<b>Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Maxim Jago</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik, Maxim Jago, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Energetyka
Efektywność inwestycji w odnawialne źródła energii Analiza kosztów i korzyści

Efektywność inwestycji w odnawialne źródła energii Analiza kosztów i korzyści

47.00zł
37.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

niedziela, 23 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami