Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Po prostu Wszechświat Proste odpowiedzi na trudne pytania

Po prostu Wszechświat Proste odpowiedzi na trudne pytania

39.90zł
31.92zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 50.00zł 42.50zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Tytuł: e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
ISBN: 978-83-7641-666-3
Ilość stron: 292
Data wydania: 07/2012
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł


E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.

Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.

Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnychświatów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata – z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.

W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.

Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.

Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.

Rozdziały:

1. Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych
1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie
1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych
1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi”
 
2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu
2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych
2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie
2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników
 
3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie
3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie
3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych
3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej
 
4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne
4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa
4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli”
4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze
4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook
4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Tytuł książki: "e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej"
Autor: Urszula Świerczyńska-Kaczor
Wydawnictwo: Difin
Cena: 50.00zł 42.50zł
Klienci, którzy kupili „e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej”, kupili także:
<b>Topologia ogólna</b>, <font color="navy">Ryszard Engelking</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Topologia ogólna, Ryszard Engelking, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sklep internetowy. Jak prawidłowo rozliczać podatki?</b>, <font color="navy">Anna Wyrzykowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Sklep internetowy. Jak prawidłowo rozliczać podatki?, Anna Wyrzykowska, Wydawnictwo Difin
<b>Wprowadzenie do kryptografii</b>, <font color="navy">Johannes A. Buchmann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wprowadzenie do kryptografii, Johannes A. Buchmann, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Slackware Linux Ćwiczenia</b>, <font color="navy">Radosław Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Slackware Linux Ćwiczenia, Radosław Sokół, Wydawnictwo HELION
<b>Statystyczna analiza danych z wykorzystaniem programu R</b>, <font color="navy">Marek Walesiak, Eugeniusz Gatnar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Statystyczna analiza danych z wykorzystaniem programu R, Marek Walesiak, Eugeniusz Gatnar, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Apokalipsa zombie nadchodzi! Obroń swoją bazę za pomocą prostych obwodów, Arduino i Raspberry Pi</b>, <font color="navy">Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Apokalipsa zombie nadchodzi! Obroń swoją bazę za pomocą prostych obwodów, Arduino i Raspberry Pi, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
<b>Przyrządy i instalacje fotowoltaiczne</b>, <font color="navy">Maciej Sibiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przyrządy i instalacje fotowoltaiczne, Maciej Sibiński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Windows Server 2003 Resource Kit Tools leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Sebastian Wilczewski, Maciej Wrzód</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Server 2003 Resource Kit Tools leksykon kieszonkowy, Sebastian Wilczewski, Maciej Wrzód, Wydawnictwo HELION
<b>Jak wygrywać każdy spór Negocjacje w życiu codziennym</b>, <font color="navy">Anna M. Łabuz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak wygrywać każdy spór Negocjacje w życiu codziennym, Anna M. Łabuz, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
60.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Poradnik inżyniera elektryka Tom 3 rozdziały 1-6 i 7-11 Wydanie IV Pakiet Praca zbiorowa Naukowe PWN
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT

czwartek, 21 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami