Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Przemysł spożywczy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak zbudować wehikuł czasu Nauka a podróże w przeszłość i w przyszłość

Jak zbudować wehikuł czasu Nauka a podróże w przeszłość i w przyszłość

39.90zł
31.92zł
Marketing produktów żywnościowych 59.90zł 50.92zł
Marketing produktów żywnościowych

Autor: Tomasz Domański,  Paweł Bryła

ISBN: 978-83-208-1875-8

Ilość stron: 228

Data wydania: 03/2010

Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej.

Autorzy skupili uwagę na:
• teoretycznych aspektach marketingu żywności,
• strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
• zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
• konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
• przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.

Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

Rozdziały:

ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY MARKETINGU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
1.1. Marketing strategiczny i przewaga konkurencyjna
1.2. Orientacje strategiczna i marketingowa
1.3. Integracja kanału rynku
1.4. Specyfika marketingu produktów żywnościowych

ROZDZIAŁ 2. ROZWÓJ EKSPORTU POLSKIEJ ŻYWNOŚCI PO AKCESJI DO UNII EUROPEJSKIEJ
2.1. Wybrane cechy Jednolitego Rynku Europejskiego
2.2. Uwarunkowania i konsekwencje internacjonalizacji przedsiębiorstw
2.3. Tendencje rozwojowe polskiego handlu zagranicznego
2.4. Spektakularny wzrost eksportu polskiej żywności

ROZDZIAŁ 3. KONKURENCYJNOŚĆ´ POLSKICH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA JEDNOLITYM RYNKU EUROPEJSKIM
3.1. Badania konkurencyjności polskich przedsiębiorstw
3.2. Działania dostosowawcze i pozycja polskich przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
3.3. Branża mleczarska
3.4. Branża mięsna
3.5. Branża owocowo-warzywna
3.6. Produkty regionalne

ROZDZIAŁ 4. ANALIZA WYNIKÓW BADANIA POLSKICH PRODUCENTÓW ŻYWNOŚCI
4.1. Charakterystyka badanej próby przedsiębiorstw
4.2. Wpływ integracji europejskiej na kondycję badanych przedsiębiorstw
4.3. Orientacja proeksportowa badanych przedsiębiorstw
4.4. Determinanty przewagi konkurencyjnej badanych przedsiębiorstw
4.5. Strategiczne kierunki rozwoju badanych przedsiębiorstw
4.6. Bariery rozwoju badanych przedsiębiorstw
4.7. Zależności statystyczne między wybranymi cechami mierzalnymi

ROZDZIAŁ 5. STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
5.1. SM Mlekpol - strategia budowania silnej marki
5.2. SM Mlekovita - strategia "challengera"
5.3. Bakoma - od firmy rodzinnej do spółki giełdowej
5.4. Ekołukta Sp. z o.o. - strategia "ekologiczna"
5.5. Wyzwania strategiczne dla producentów artykułów mleczarskich

ROZDZIAŁ 6. STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW MIĘSA I WĘDLIN NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
6.1. Wprowadzenie
6.2. Animex - strategia zarządzania portfelem znanych marek
6.3. Sokołów SA - strategia rozwoju z udziałem inwestorów zagranicznych
6.4. Polski Koncern Mięsny (PKM) Duda - strategia nadmiernie szybkiego wzrostu
6.5. Wyzwania strategiczne dla producentów mięsa i wędlin

ROZDZIAŁ 7. STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW SOKÓW I PRZETWORÓW OWOCOWO-WARZYWNYCH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
7.1. Grupa Maspex Wadowice - strategia spektakularnego rozwoju
7.2. Agros Nova - strategia szerokiej oferty marek
7.3. Wyzwania strategiczne dla producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych

ROZDZIAŁ 8. STRATEGIE WYBRANYCH DYSTRYBUTORÓW PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
8.1. Nowoczesne kanały dystrybucji produktów żywnościowych - wyzwania strategiczne
8.2. Biedronka - studium przypadku największej w Polsce sieci handlowej
8.3. Alma Market SA - sieć polskich wielkopowierzchniowych sklepów delikatesowych
8.4. Krakowski Kredens - sieć sklepów z tradycyjnymi produktami żywnościowymi
8.5. Wyzwania strategiczne dla dystrybutorów produktów żywnościowych

Marketing produktów żywnościowych
Tytuł książki: "Marketing produktów żywnościowych"
Autor: Tomasz Domański, Paweł Bryła
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 50.92zł
Klienci, którzy kupili „Marketing produktów żywnościowych”, kupili także:
<b>Metodologia i techniki programowania</b>, <font color="navy">Witold Malina, Mariusz Szwoch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Metodologia i techniki programowania, Witold Malina, Mariusz Szwoch, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Bash. Leksykon kieszonkowy. Przewodnik dla użytkowników i administratorów systemów</b>, <font color="navy">Arnold Robbins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bash. Leksykon kieszonkowy. Przewodnik dla użytkowników i administratorów systemów, Arnold Robbins, Wydawnictwo HELION
<b>Rynek usług telekomunikacyjnych</b>, <font color="navy">Henryk Babis, Kinga Flaga-Gieruszyńska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Rynek usług telekomunikacyjnych, Henryk Babis, Kinga Flaga-Gieruszyńska, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Słownik naukowo-techniczny polsko-rosyjski z suplementem</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Słownik naukowo-techniczny polsko-rosyjski z suplementem, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>OpenGL Podstawy programowania grafiki 3D</b>, <font color="navy">Janusz Ganczarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
OpenGL Podstawy programowania grafiki 3D, Janusz Ganczarski, Wydawnictwo HELION
<b>Projekty elektroniczne na iPhone i iPad Niekonwencjonalne gadżety z technologią Arduino i techBASIC</b>, <font color="navy">Mike Westerfield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projekty elektroniczne na iPhone i iPad Niekonwencjonalne gadżety z technologią Arduino i techBASIC, Mike Westerfield, Wydawnictwo HELION
<b>Wprowadzenie do informatyki</b>, <font color="navy">Andrzej Kisielewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wprowadzenie do informatyki, Andrzej Kisielewicz, Wydawnictwo HELION
<b>Java obsługa wyjątków usuwanie błędów i testowanie kodu</b>, <font color="navy">Stephen Stelting</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java obsługa wyjątków usuwanie błędów i testowanie kodu, Stephen Stelting, Wydawnictwo HELION
<b>Ogniwa słoneczne Wpływ środowiska naturalnego na ich pracę Wydanie 2</b>, <font color="navy">Maria Wacławek, Tadeusz Rodziewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Ogniwa słoneczne Wpływ środowiska naturalnego na ich pracę Wydanie 2, Maria Wacławek, Tadeusz Rodziewicz, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
1 x Cieplejszy świat Rzecz o zmianach klimatu
1 x Zakwas Technologia w piekarni
102.79zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION

wtorek, 17 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami