Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Przemysł spożywczy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Katalog cen jednostkowych robót i obiektów remontowych

Katalog cen jednostkowych robót i obiektów remontowych

176.04zł
140.83zł
Marketing produktów żywnościowych 59.90zł 50.92zł
Marketing produktów żywnościowych

Autor: Tomasz Domański,  Paweł Bryła

ISBN: 978-83-208-1875-8

Ilość stron: 228

Data wydania: 03/2010

Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej.

Autorzy skupili uwagę na:
• teoretycznych aspektach marketingu żywności,
• strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
• zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
• konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
• przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.

Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

Rozdziały:

ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY MARKETINGU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
1.1. Marketing strategiczny i przewaga konkurencyjna
1.2. Orientacje strategiczna i marketingowa
1.3. Integracja kanału rynku
1.4. Specyfika marketingu produktów żywnościowych

ROZDZIAŁ 2. ROZWÓJ EKSPORTU POLSKIEJ ŻYWNOŚCI PO AKCESJI DO UNII EUROPEJSKIEJ
2.1. Wybrane cechy Jednolitego Rynku Europejskiego
2.2. Uwarunkowania i konsekwencje internacjonalizacji przedsiębiorstw
2.3. Tendencje rozwojowe polskiego handlu zagranicznego
2.4. Spektakularny wzrost eksportu polskiej żywności

ROZDZIAŁ 3. KONKURENCYJNOŚĆ´ POLSKICH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA JEDNOLITYM RYNKU EUROPEJSKIM
3.1. Badania konkurencyjności polskich przedsiębiorstw
3.2. Działania dostosowawcze i pozycja polskich przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
3.3. Branża mleczarska
3.4. Branża mięsna
3.5. Branża owocowo-warzywna
3.6. Produkty regionalne

ROZDZIAŁ 4. ANALIZA WYNIKÓW BADANIA POLSKICH PRODUCENTÓW ŻYWNOŚCI
4.1. Charakterystyka badanej próby przedsiębiorstw
4.2. Wpływ integracji europejskiej na kondycję badanych przedsiębiorstw
4.3. Orientacja proeksportowa badanych przedsiębiorstw
4.4. Determinanty przewagi konkurencyjnej badanych przedsiębiorstw
4.5. Strategiczne kierunki rozwoju badanych przedsiębiorstw
4.6. Bariery rozwoju badanych przedsiębiorstw
4.7. Zależności statystyczne między wybranymi cechami mierzalnymi

ROZDZIAŁ 5. STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
5.1. SM Mlekpol - strategia budowania silnej marki
5.2. SM Mlekovita - strategia "challengera"
5.3. Bakoma - od firmy rodzinnej do spółki giełdowej
5.4. Ekołukta Sp. z o.o. - strategia "ekologiczna"
5.5. Wyzwania strategiczne dla producentów artykułów mleczarskich

ROZDZIAŁ 6. STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW MIĘSA I WĘDLIN NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
6.1. Wprowadzenie
6.2. Animex - strategia zarządzania portfelem znanych marek
6.3. Sokołów SA - strategia rozwoju z udziałem inwestorów zagranicznych
6.4. Polski Koncern Mięsny (PKM) Duda - strategia nadmiernie szybkiego wzrostu
6.5. Wyzwania strategiczne dla producentów mięsa i wędlin

ROZDZIAŁ 7. STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW SOKÓW I PRZETWORÓW OWOCOWO-WARZYWNYCH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
7.1. Grupa Maspex Wadowice - strategia spektakularnego rozwoju
7.2. Agros Nova - strategia szerokiej oferty marek
7.3. Wyzwania strategiczne dla producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych

ROZDZIAŁ 8. STRATEGIE WYBRANYCH DYSTRYBUTORÓW PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
8.1. Nowoczesne kanały dystrybucji produktów żywnościowych - wyzwania strategiczne
8.2. Biedronka - studium przypadku największej w Polsce sieci handlowej
8.3. Alma Market SA - sieć polskich wielkopowierzchniowych sklepów delikatesowych
8.4. Krakowski Kredens - sieć sklepów z tradycyjnymi produktami żywnościowymi
8.5. Wyzwania strategiczne dla dystrybutorów produktów żywnościowych

Marketing produktów żywnościowych
Tytuł książki: "Marketing produktów żywnościowych"
Autor: Tomasz Domański, Paweł Bryła
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 50.92zł
Klienci, którzy kupili „Marketing produktów żywnościowych”, kupili także:
<b>Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego Wydanie II</b>, <font color="navy">Roman Bąk, Tadeusz Burczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego Wydanie II, Roman Bąk, Tadeusz Burczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>100 projektów na 555</b>, <font color="navy">Krzysztof Górski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
100 projektów na 555, Krzysztof Górski, Wydawnictwo BTC
<b>Fotografia produktowa</b>, <font color="navy">Eberhard Schuy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Fotografia produktowa, Eberhard Schuy, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Zadania z algebry liniowej</b>, <font color="navy">Ireneusz Nabiałek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Zadania z algebry liniowej, Ireneusz Nabiałek, Wydawnictwo WNT
<b>Umowy elektroniczne w obrocie gospodarczym</b>, <font color="navy">Jacek (red.) Gołaczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Umowy elektroniczne w obrocie gospodarczym, Jacek (red.) Gołaczyński, Wydawnictwo Difin
<b>Podłogi 1001 pomysłów Jak dobierać podłogę do wnętrza</b>, <font color="navy">Emma Callery</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Podłogi 1001 pomysłów Jak dobierać podłogę do wnętrza, Emma Callery, Wydawnictwo Arkady
<b>Psychologia i życie Wydanie IV</b>, <font color="navy">Philip G. Zimbardo, Richard J. Gerrig</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Psychologia i życie Wydanie IV, Philip G. Zimbardo, Richard J. Gerrig, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków</b>, <font color="navy">Michał Wiszniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków, Michał Wiszniewski, Wydawnictwo HELION
<b>Modele biznesowe dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Jim Muehlhausen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Modele biznesowe dla bystrzaków, Jim Muehlhausen, Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria Zbiór zadań

Ekonometria Zbiór zadań

46.90zł
39.87zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN

środa, 19 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami