Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Przemysł spożywczy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Język R dla każdego: zaawansowane analizy i grafika statystyczna

Język R dla każdego: zaawansowane analizy i grafika statystyczna

98.70zł
76.99zł
Marketing produktów żywnościowych 59.90zł 50.92zł
Marketing produktów żywnościowych

Autor: Tomasz Domański,  Paweł Bryła

ISBN: 978-83-208-1875-8

Ilość stron: 228

Data wydania: 03/2010

Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej.

Autorzy skupili uwagę na:
• teoretycznych aspektach marketingu żywności,
• strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
• zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
• konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
• przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.

Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

Rozdziały:

ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY MARKETINGU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
1.1. Marketing strategiczny i przewaga konkurencyjna
1.2. Orientacje strategiczna i marketingowa
1.3. Integracja kanału rynku
1.4. Specyfika marketingu produktów żywnościowych

ROZDZIAŁ 2. ROZWÓJ EKSPORTU POLSKIEJ ŻYWNOŚCI PO AKCESJI DO UNII EUROPEJSKIEJ
2.1. Wybrane cechy Jednolitego Rynku Europejskiego
2.2. Uwarunkowania i konsekwencje internacjonalizacji przedsiębiorstw
2.3. Tendencje rozwojowe polskiego handlu zagranicznego
2.4. Spektakularny wzrost eksportu polskiej żywności

ROZDZIAŁ 3. KONKURENCYJNOŚĆ´ POLSKICH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA JEDNOLITYM RYNKU EUROPEJSKIM
3.1. Badania konkurencyjności polskich przedsiębiorstw
3.2. Działania dostosowawcze i pozycja polskich przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
3.3. Branża mleczarska
3.4. Branża mięsna
3.5. Branża owocowo-warzywna
3.6. Produkty regionalne

ROZDZIAŁ 4. ANALIZA WYNIKÓW BADANIA POLSKICH PRODUCENTÓW ŻYWNOŚCI
4.1. Charakterystyka badanej próby przedsiębiorstw
4.2. Wpływ integracji europejskiej na kondycję badanych przedsiębiorstw
4.3. Orientacja proeksportowa badanych przedsiębiorstw
4.4. Determinanty przewagi konkurencyjnej badanych przedsiębiorstw
4.5. Strategiczne kierunki rozwoju badanych przedsiębiorstw
4.6. Bariery rozwoju badanych przedsiębiorstw
4.7. Zależności statystyczne między wybranymi cechami mierzalnymi

ROZDZIAŁ 5. STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
5.1. SM Mlekpol - strategia budowania silnej marki
5.2. SM Mlekovita - strategia "challengera"
5.3. Bakoma - od firmy rodzinnej do spółki giełdowej
5.4. Ekołukta Sp. z o.o. - strategia "ekologiczna"
5.5. Wyzwania strategiczne dla producentów artykułów mleczarskich

ROZDZIAŁ 6. STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW MIĘSA I WĘDLIN NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
6.1. Wprowadzenie
6.2. Animex - strategia zarządzania portfelem znanych marek
6.3. Sokołów SA - strategia rozwoju z udziałem inwestorów zagranicznych
6.4. Polski Koncern Mięsny (PKM) Duda - strategia nadmiernie szybkiego wzrostu
6.5. Wyzwania strategiczne dla producentów mięsa i wędlin

ROZDZIAŁ 7. STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW SOKÓW I PRZETWORÓW OWOCOWO-WARZYWNYCH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
7.1. Grupa Maspex Wadowice - strategia spektakularnego rozwoju
7.2. Agros Nova - strategia szerokiej oferty marek
7.3. Wyzwania strategiczne dla producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych

ROZDZIAŁ 8. STRATEGIE WYBRANYCH DYSTRYBUTORÓW PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
8.1. Nowoczesne kanały dystrybucji produktów żywnościowych - wyzwania strategiczne
8.2. Biedronka - studium przypadku największej w Polsce sieci handlowej
8.3. Alma Market SA - sieć polskich wielkopowierzchniowych sklepów delikatesowych
8.4. Krakowski Kredens - sieć sklepów z tradycyjnymi produktami żywnościowymi
8.5. Wyzwania strategiczne dla dystrybutorów produktów żywnościowych

Marketing produktów żywnościowych
Tytuł książki: "Marketing produktów żywnościowych"
Autor: Tomasz Domański, Paweł Bryła
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 50.92zł
Klienci, którzy kupili „Marketing produktów żywnościowych”, kupili także:
<b>Związek od-nowa Pozbądź się bagażu emocjonalnego i przygotuj się na miłość życia</b>, <font color="navy">Russell Friedman, John W. James</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Związek od-nowa Pozbądź się bagażu emocjonalnego i przygotuj się na miłość życia, Russell Friedman, John W. James, Wydawnictwo Sensus
<b>Fotografia portretowa 100 rad i pomysłów</b>, <font color="navy">Daniel Lezano, Bjorn Thomassen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ZonerPress</font>
Fotografia portretowa 100 rad i pomysłów, Daniel Lezano, Bjorn Thomassen, Wydawnictwo ZonerPress
<b>Angielsko-polski słownik informatyczny Słownik podręczny</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Angielsko-polski słownik informatyczny Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kryształowe odkrycie Powieść o Janie Czochralskim</b>, <font color="navy">Anna Czerwińska-Rydel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Atut</font>
Kryształowe odkrycie Powieść o Janie Czochralskim, Anna Czerwińska-Rydel, Wydawnictwo Atut
<b>Bóg chce, żebyś był obrzydliwie bogaty Jak i dlaczego każdy może się cieszyć bogactwem materialnym i duchowym</b>, <font color="navy">Paul Zane Pilzer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Bóg chce, żebyś był obrzydliwie bogaty Jak i dlaczego każdy może się cieszyć bogactwem materialnym i duchowym, Paul Zane Pilzer, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną</b>, <font color="navy">Dave Lakhani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną, Dave Lakhani, Wydawnictwo Onepress
<b>Komputer w domu czyli jak stworzyć małe studio multimedialne</b>, <font color="navy">Aleksander Bremer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Komputer w domu czyli jak stworzyć małe studio multimedialne, Aleksander Bremer, Wydawnictwo Videograf
<b>Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków</b>, <font color="navy">Michał Wiszniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków, Michał Wiszniewski, Wydawnictwo HELION
<b>Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych Komentarz Wydanie 2</b>, <font color="navy">Marian Wolanin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych Komentarz Wydanie 2, Marian Wolanin, Wydawnictwo C.H. BECK
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Pod maską Spice'a Metody i algorytmy analizy układów elektronicznych

Pod maską Spice'a Metody i algorytmy analizy układów elektronicznych

64.00zł
54.40zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Poradnik inżyniera elektryka Tom 2 Rozdziały 1-5 i 6-9 Wydanie III Pakiet Praca zbiorowa Naukowe PWN
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION

piątek, 22 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami