Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Przemysł spożywczy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wodór jako paliwo

Wodór jako paliwo

37.80zł
28.73zł
Marketing produktów żywnościowych 59.90zł 50.92zł
Marketing produktów żywnościowych

Autor: Tomasz Domański,  Paweł Bryła

ISBN: 978-83-208-1875-8

Ilość stron: 228

Data wydania: 03/2010

Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej.

Autorzy skupili uwagę na:
• teoretycznych aspektach marketingu żywności,
• strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
• zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
• konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
• przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.

Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

Rozdziały:

ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY MARKETINGU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
1.1. Marketing strategiczny i przewaga konkurencyjna
1.2. Orientacje strategiczna i marketingowa
1.3. Integracja kanału rynku
1.4. Specyfika marketingu produktów żywnościowych

ROZDZIAŁ 2. ROZWÓJ EKSPORTU POLSKIEJ ŻYWNOŚCI PO AKCESJI DO UNII EUROPEJSKIEJ
2.1. Wybrane cechy Jednolitego Rynku Europejskiego
2.2. Uwarunkowania i konsekwencje internacjonalizacji przedsiębiorstw
2.3. Tendencje rozwojowe polskiego handlu zagranicznego
2.4. Spektakularny wzrost eksportu polskiej żywności

ROZDZIAŁ 3. KONKURENCYJNOŚĆ´ POLSKICH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA JEDNOLITYM RYNKU EUROPEJSKIM
3.1. Badania konkurencyjności polskich przedsiębiorstw
3.2. Działania dostosowawcze i pozycja polskich przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
3.3. Branża mleczarska
3.4. Branża mięsna
3.5. Branża owocowo-warzywna
3.6. Produkty regionalne

ROZDZIAŁ 4. ANALIZA WYNIKÓW BADANIA POLSKICH PRODUCENTÓW ŻYWNOŚCI
4.1. Charakterystyka badanej próby przedsiębiorstw
4.2. Wpływ integracji europejskiej na kondycję badanych przedsiębiorstw
4.3. Orientacja proeksportowa badanych przedsiębiorstw
4.4. Determinanty przewagi konkurencyjnej badanych przedsiębiorstw
4.5. Strategiczne kierunki rozwoju badanych przedsiębiorstw
4.6. Bariery rozwoju badanych przedsiębiorstw
4.7. Zależności statystyczne między wybranymi cechami mierzalnymi

ROZDZIAŁ 5. STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
5.1. SM Mlekpol - strategia budowania silnej marki
5.2. SM Mlekovita - strategia "challengera"
5.3. Bakoma - od firmy rodzinnej do spółki giełdowej
5.4. Ekołukta Sp. z o.o. - strategia "ekologiczna"
5.5. Wyzwania strategiczne dla producentów artykułów mleczarskich

ROZDZIAŁ 6. STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW MIĘSA I WĘDLIN NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
6.1. Wprowadzenie
6.2. Animex - strategia zarządzania portfelem znanych marek
6.3. Sokołów SA - strategia rozwoju z udziałem inwestorów zagranicznych
6.4. Polski Koncern Mięsny (PKM) Duda - strategia nadmiernie szybkiego wzrostu
6.5. Wyzwania strategiczne dla producentów mięsa i wędlin

ROZDZIAŁ 7. STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW SOKÓW I PRZETWORÓW OWOCOWO-WARZYWNYCH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
7.1. Grupa Maspex Wadowice - strategia spektakularnego rozwoju
7.2. Agros Nova - strategia szerokiej oferty marek
7.3. Wyzwania strategiczne dla producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych

ROZDZIAŁ 8. STRATEGIE WYBRANYCH DYSTRYBUTORÓW PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
8.1. Nowoczesne kanały dystrybucji produktów żywnościowych - wyzwania strategiczne
8.2. Biedronka - studium przypadku największej w Polsce sieci handlowej
8.3. Alma Market SA - sieć polskich wielkopowierzchniowych sklepów delikatesowych
8.4. Krakowski Kredens - sieć sklepów z tradycyjnymi produktami żywnościowymi
8.5. Wyzwania strategiczne dla dystrybutorów produktów żywnościowych

Marketing produktów żywnościowych
Tytuł książki: "Marketing produktów żywnościowych"
Autor: Tomasz Domański, Paweł Bryła
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 50.92zł
Klienci, którzy kupili „Marketing produktów żywnościowych”, kupili także:
<b>Rozwój inteligencji emocjonalnej Twojego dziecka Przewodnik świadomego rodzica</b>, <font color="navy">Linda Lantieri, Daniel Goleman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Rozwój inteligencji emocjonalnej Twojego dziecka Przewodnik świadomego rodzica, Linda Lantieri, Daniel Goleman, Wydawnictwo Onepress
<b>Zbiór pytań i zadań testowych z fizyki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych</b>, <font color="navy">Jadwiga Salach, Wiesław Salach</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ZanKor</font>
Zbiór pytań i zadań testowych z fizyki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, Jadwiga Salach, Wiesław Salach, Wydawnictwo ZanKor
<b>Przekładnie zębate Zasady działania. Obliczenia geometryczne i wytrzymałościowe</b>, <font color="navy">Antoni Skoć , Eugeniusz Świtoński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przekładnie zębate Zasady działania. Obliczenia geometryczne i wytrzymałościowe, Antoni Skoć , Eugeniusz Świtoński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Uczymy dzieci programowania Przyjazny przewodnik po programowaniu w Pythonie</b>, <font color="navy">Bryson Payne</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Uczymy dzieci programowania Przyjazny przewodnik po programowaniu w Pythonie, Bryson Payne, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ruby receptury</b>, <font color="navy">Lucas Carlson, Leonard Richardson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ruby receptury, Lucas Carlson, Leonard Richardson, Wydawnictwo HELION
<b>Windows Vista PL Pierwsza pomoc</b>, <font color="navy">Adam Józefiok</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Vista PL Pierwsza pomoc, Adam Józefiok, Wydawnictwo HELION
<b>Multimedia i grafika komputerowa Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk</b>, <font color="navy">Tomasz Rudny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Multimedia i grafika komputerowa Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk, Tomasz Rudny, Wydawnictwo HELION
<b>Teoria strun bez tajemnic</b>, <font color="navy">Steven S. Gubser</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Teoria strun bez tajemnic, Steven S. Gubser, Wydawnictwo Prószyński
<b>Kosmetyka ozdobna i pielęgnacja twarzy Wiedza o produktach kosmetycznych i ich prawidłowym stosowaniu</b>, <font color="navy">Xenia Petsitis, Katrin Kipper</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MedPharm</font>
Kosmetyka ozdobna i pielęgnacja twarzy Wiedza o produktach kosmetycznych i ich prawidłowym stosowaniu, Xenia Petsitis, Katrin Kipper, Wydawnictwo MedPharm
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Matematyka
Geometria zbiorów wypukłych Zagadnienia wybrane

Geometria zbiorów wypukłych Zagadnienia wybrane

28.35zł
21.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT

poniedziałek, 19 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami